پایونیر و کینگز کالج لندن انکوباتورهای استارت آپی جدیدی راه اندازی کردند

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گروه پایونیر همکاری جدیدی با کینگز کالج لندن برای راه‌اندازی انکوباتورهای استارت‌آپ اختصاصی جدید در حوزه بیوتکنولوژی و فناوری پزشکی در بانک جنوبی لندن اعلام کرده است.

این فضاها، در مجموع 95000 فوت مربع در دو سایت، برای شرکت‌های دانشگاهی و شرکت‌های در مراحل اولیه در زمینه‌های بیوتکنولوژی و پزشکی آماده می‌شود و به آنها کمک می‌کند تا محصولات و فناوری‌های جدیدی را توسعه دهند که به بهبود درمان و مراقبت از بیمار کمک می‌کند.

این مشارکت دو سایت در بانک جنوبی لندن را که در حال حاضر خالی هستند، احیا می کند تا آزمایشگاه های مرطوب و خشک، فضای اداری و کار مشترک و همچنین دسترسی به تجهیزات حیاتی را فراهم کند. فضاها به گونه‌ای پیکربندی می‌شوند که از مراحل اولیه فناوری پیشرفته پشتیبانی کنند.

کینگز سابقه طولانی در فناوری موفق دارد – کشف ساختار DNA در سال 1953 با کار پراش اشعه ایکس دکتر روزالیند فرانکلین در این موسسه امکان پذیر شد.

مؤسسه کارآفرینی دانشگاه بر تولید نسل بعدی اسپین اوت ها، مانند C the Signs، یک ابزار آنلاین که توسط پزشکان عمومی برای شناسایی بیماران در معرض خطر سرطان استفاده می شود، متمرکز است. و مدیریت تحقیقات و مدیریت نوآوری آن از شرکت های موفق اسپین اوت مانند Quell، Autolus و Pheon Therapeutics حمایت کرده است. اکوسیستم به صورت محلی توسط King's Health Partners، یکی از تنها هشت مرکز علوم سلامت آکادمیک در بریتانیا، که بر بهبود تجاری سازی تحقیقات و ایجاد مرکز درمان های پیشرفته و علوم زیست پزشکی به نفع بیماران متمرکز است، بیشتر تقویت می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اپل پس از بررسی دقیق برنامه‌های وام‌دهی غارتگر را در هند پاکسازی می‌کند

گروه پایونیر طراحی، توسعه و بهره برداری از تاسیسات را رهبری خواهد کرد. پس از تکمیل، آنها فضای انعطاف‌پذیری را به شرکت‌های مشتاق ارائه می‌دهند، همچنین برنامه‌های راهنمایی و پشتیبانی، دسترسی به سرمایه‌های مخاطره‌آمیز و مزایای اکوسیستم گسترده و شبکه تخصصی پایونیر در را ارائه می‌دهند.

خبر این همکاری تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که جرمی هانت صدراعظم، 650 میلیون پوند برای فعال کردن بخش علوم زیستی بریتانیا اعلام کرد. بسته “علمی زندگی برای رشد” نامیده می شود، تا 250 میلیون پوند متعهد به تشویق طرح های بازنشستگی برای سرمایه گذاری در شرکت های “امیدبخش” علم و فناوری است، در حالی که نزدیک به 50 میلیون پوند نیز برای تلاش های علمی برای آماده شدن برای سلامت آینده تعهد شده است. موارد اضطراری علاوه بر این، 154 میلیون پوند برای افزایش ظرفیت بانک داده های بیولوژیکی بریتانیا هزینه خواهد شد.

گلن کراکر، مدیر اجرایی گروه پایونیر گفت: «کینگز به دلیل تأثیر تحقیقاتش در علوم زیستی و پزشکی در سطح بین المللی شناخته شده است. در چند سال اخیر در زمینه های ایمونولوژی و انکولوژی و در میان سایر موارد، چندین پیشرفت استثنایی ایجاد کرده است. ما خوشحالیم که با King's کار می کنیم و به گسترش شرکت های هیجان انگیز آنها کمک می کنیم. ما مشتاقانه منتظریم تا با تیم گسترده‌تری در کینگز همکاری کنیم تا سفر خارج از دانشگاه و واقعیت تجاری را تا حد امکان روان و کارآمد کنیم.»

پروفسور ریچارد ترمبات، معاون ارشد علوم بهداشت و زندگی در کینگز کالج لندن و مدیر اجرایی King's Health Partners افزود: ما خوشحالیم که از گروه پایونیر در ساوت بانک استقبال می کنیم، زیرا آنها سابقه اثبات شده ای در ارائه فضاهای تخصصی دارند. اسپین اوت های مرحله می تواند شکوفا شود. این یک نیاز مهم است زیرا ما Innovation@King's و یک ستون اولیه برای منطقه نوآوری علوم زیستی SC1 را تقویت می کنیم. SC1 یک همکاری بین King's Health Partners، منطقه لندن لامبث و ساوت‌وارک، و بنیاد گای و سنت توماس است که به ایجاد مشارکت بین محققان، پزشکان و صنعت در سطح جهانی برای توسعه فناوری‌ها و درمان‌های نوآورانه و تغییر دهنده زندگی اختصاص دارد. برای جوامع محلی و جهانی ما.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  EFA جایزه دیجیتالی را برای کمک به بیماران مبتلا به آسم و COPD راه اندازی کرد

پایگاه دارایی عملیاتی گروه پایونیر شامل بیش از چهار میلیون فوت مربع فضای اداری/آزمایشگاهی و تولیدی با خدمات بسیار بالا در مکان‌های کلیدی در بریتانیا و ایرلند، از جمله ناتینگهام، منچستر، ادینبورگ، گلاسکو و دوبلین است.

این شرکت جامع‌ترین مجموعه شتاب‌دهنده و ساخت‌وساز مخاطره‌آمیز را ارائه می‌کند و به بنیان‌گذاران کمک می‌کند تا اکتشافات پیشرفته را به سرمایه‌گذاری‌های رویایی در آن مقیاس منتقل کنند. تیم داخلی گروه پایونیر از استارت‌آپ‌ها و بزرگ‌آپ‌ها پشتیبانی می‌کند و با همکاری سازمان‌هایی مانند Innovate UK AbbVie، Astellas، Academic Health Science Networks و بسیاری از دانشگاه‌های برجسته بریتانیا کار می‌کند.

گروه پایونیر همچنین از شرکت های علوم زیستی در مراحل اولیه با سرمایه گذاری از صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر خود حمایت می کند. از سال 2015، گروه پایونیر بیش از 80 سرمایه گذاری در مراحل اولیه را پشتیبانی کرده است که بیش از 200 میلیون پوند جمع آوری کرده اند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PWo
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *