پروپریو مجوز FDA را برای پارادایم دریافت می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

Proprio مستقر در سیاتل، مجوز 510 (k) را از سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برای پلت فرم ناوبری جراحی پارادایم دریافت کرده است.

پارادایم از یک رویکرد پیشرفته برای جایگزینی فن‌آوری‌های ناوبری جراحی سنتی استفاده می‌کند که توجه را از بیمار دور می‌کند و جریان کار را در این فرآیند مختل می‌کند.

پلتفرم Paradigm Proprio اولین باری است که از فناوری میدان نور در ناوبری جراحی ستون فقرات برای ایجاد نمای آناتومی و صحنه جراحی در زمان واقعی استفاده می کند. این سیستم از مجموعه حسگرهای پیشرفته برای گرفتن تصاویر چندوجهی حین عمل با وضوح بالا استفاده می کند و این اطلاعات را با اسکن های قبل از عمل ترکیب می کند. با استفاده از این فناوری، جراحان می توانند به داده های مفید – از جمله تصویربرداری حین عمل و قابلیت های تجسم قدرتمند – بدون هیچ گونه تشعشعات مضر یا مانعی برای گردش کار خود دسترسی داشته باشند. پروپریو به این قابلیت ترکیب داده ها به عنوان هوش حجمی اشاره می کند.

پارادایم راه‌حل‌هایی را برای تیم‌های جراحی ارائه می‌کند که بسیاری از ناامیدی‌ها و چالش‌های بالینی را کاهش می‌دهد که امروزه بار جراحی را بر دوش می‌کشد. مزایای بالقوه عبارتند از:

  • کاهش تابش: رفع نیاز به اسکن های حین عمل با پرتوهای بالا در طول عمل می تواند منجر به کاهش 10 برابری در قرار گرفتن در معرض اشعه شود.
  • گردش کار تسریع شده: رفع نیاز به اسکن حین عمل می تواند گردش کار را تا 30 دقیقه در هر عمل کاهش دهد.
  • ثبت سریع: قبلاً، در جایی که اسکن حین عمل مورد نیاز بود، روند ثبت نام می تواند بین 15 تا 30 دقیقه طول بکشد. ثبت پارادایم را می توان در چند ثانیه تکمیل کرد.
  • ضبط مداوم داده ها: پارادایم می تواند حجم بالایی از داده را با تقریباً 250 گیگابایت داده در ساعت جمع آوری کند. چنین داده‌های ارزشمندی فرآیند توسعه محصول Proprio را هدایت می‌کند و مدل‌های پیشرفته را برای برنامه‌های آینده مطلع می‌کند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 بهترین راه حل برای سرعت کم انتقال USB در مک

گابریل جونز، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Proprio، گفت: “ما در مورد پتانسیل پارادایم برای قادر ساختن پزشکان برای ایجاد انقلابی در جراحی ستون فقرات بسیار مشتاق هستیم. ما به جای پیکربندی مجدد ابزارهای قدیمی، نحوه انجام جراحی را دوباره تصور می کنیم. این سیستم ما را به‌طور منحصربه‌فردی موقعیت می‌دهد تا به‌طور مؤثر داده‌های ارزشمند مورد نیاز برای تغذیه مدل‌های بینایی ی پیشرفته و یادگیری عمیق را برای شناسایی، ردیابی و تجزیه و تحلیل ساختارهای آناتومیکی پیچیده جمع‌آوری کند. پتانسیل این فناوری در دستان پزشکان ماهر، همه ما را نسبت به آینده عمل جراحی بسیار خوشبین کرده است.»

دکتر ساموئل برود، CMO و یکی از بنیانگذاران Proprio، افزود: «از لحاظ تاریخی، تمرکز بر روی هدایت روش‌ها با استفاده از داده‌های قبل از عمل و در عین حال استفاده از اسکن‌های حین عمل پرتودهی برای پر کردن شکاف‌ها بوده است. سیستم های ناوبری جراحی سنتی داده های حین عمل بسیار کمی را جمع آوری می کنند. به عنوان یک پزشک، چشم انداز دسترسی به مجموعه کامل تری از داده ها در حین عمل بسیار هیجان انگیز است.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gfNDzI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *