چرا نتفلیکس مدام من را از سیستم خارج می کند و 7 راه برای رفع آن؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom میخواهیم از چرا مدام من را از سیستم خارج می کند و 7 راه برای رفع آن؟
با شما صحبت کنیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

نتفلیکس یکی از پلتفرم‌های پخش جریانی محبوب است که میلیون‌ها کاربر در آن فیلم‌ها و برنامه‌های مورد علاقه خود را پخش می‌کنند. برای استفاده از این سرویس، باید با یک طرح پریمیوم وارد سیستم شوید. با این حال، اگر تعجب می‌کنید که چرا نتفلیکس همچنان شما را از سیستم خارج می‌کند، ما پاسخ‌هایی همراه با رفع مشکل داریم.

نتفلیکس مدام مرا از سیستم خارج می کند

این مشکل به‌طور تصادفی رخ می‌دهد، چه در میانه‌ی پرخاشگری باشید یا برای مدت طولانی به حساب خود دسترسی نداشته باشید. از این رو، برای رفع مشکل، ابتدا باید درک کنید که چرا نتفلیکس مدام شما را بیرون می کند. به خواندن ادامه دهید.

چرا نتفلیکس شما را به طور خودکار از سیستم خارج کرد؟

چند دلیل وجود دارد که چرا هر بار که سرویس را باز می کنید درخواست ورود به سیستم می کند. در اینجا رایج ترین آنها هستند:

  • حساب برای مدت طولانی غیرفعال بوده است: نتفلیکس به طور خودکار شما را پس از مدتی عدم فعالیت از سیستم خارج می کند. در حالی که زمان بسته به تنظیمات حساب شما متفاوت است، معمولاً حدود 90 روز است.
  • رمز عبور خود را تغییر داد. اگر رمز عبور Netflix خود را تغییر دهید، باید دوباره در همه دستگاه های خود وارد شوید.
  • شخصی شما را از سیستم خارج کرده است: اگر یک طرح نتفلیکس را با چند عضو به اشتراک می گذارید، ممکن است شخصی از خروج از همه دستگاه ها استفاده کرده باشد.
دلیل اینکه Netflix شما را به طور خودکار از سیستم خارج کرده است
  • شخص دیگری به حساب شما وارد شده است. اگر شخص دیگری از دستگاه دیگری وارد حساب شما شده باشد، نتفلیکس ممکن است شما را به دلایل امنیتی از سیستم خارج کرده باشد.
  • خطا از پشتیبانی نتفلیکس: گاهی اوقات، سرورهای نتفلیکس ممکن است با مشکلات فنی مواجه شوند که می تواند مانع از ورود کاربران شود.
  • از اعتبارنامه های ورود اشتباه استفاده کرد: اگر اعتبارنامه اشتباهی دارید، نمی‌توانید وارد نتفلیکس شوید. اگر فردی هستید که همیشه اطلاعات کاربری خود را فراموش می کنید، بهتر است از یک مدیر رمز عبور خوب برای ذخیره همه آنها استفاده کنید.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 روش برتر برای رفع عدم نمایش صفحه ورود به سیستم Wi-Fi در اندروید

نحوه رفع مشکل نتفلیکس که شما را بیرون می کشد

اکنون که می دانیم چرا نتفلیکس همچنان شما را از سیستم خارج می کند، اجازه دهید ببینیم چگونه می توانید این مشکل را برطرف کنید.

1. بررسی کنید که آیا سرور Netflix خراب است یا خیر

از آنجایی که یک سرویس آنلاین است، حتی نتفلیکس نیز می تواند به خطای سمت سرور وارد شود و به طور خودکار شما را از سرویس خارج کند. علاوه بر این، در صورت وجود تعمیر و نگهداری سرور، ممکن است سرویس به طور موقت قطع شود. در اینجا نحوه بررسی اینکه آیا Netflix خراب است یا خیر، آمده است:

بررسی کنید سرور نتفلیکس خراب است

مرورگر را باز کنید و از صفحه Downdetector دیدن کنید و Netflix را جستجو کنید.

همچنین می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

از اینجا می توانید ببینید که آیا Netflix از کار افتاده است یا خیر. اگر اینطور است، منتظر بمانید تا سرویس آنلاین بازگردد و دوباره سعی کنید وارد شوید.

2. از همه دستگاه ها خارج شوید و وارد شوید

همانطور که در بالا ذکر شد، ممکن است شخصی شما را از نتفلیکس اخراج کرده باشد. اگر مطمئن نیستید که چه کسی است، با همه کسانی که از حساب کاربری استفاده می کنند ارتباط برقرار کنید. اگر هنوز نمی توانید بفهمید که چرا Netflix مدام شما را بیرون می کند، بهترین راه این است که همه دستگاه ها را از حساب Netflix خود خارج کنید.

زمانی که در آن هستید، رمز عبور اعضای نتفلیکس را تغییر دهید و فقط به کاربرانی که می شناسید اجازه دهید.

3. VPN را غیرفعال کنید

VPN می تواند به شما کمک کند محتوای محدود جغرافیایی را در Netflix تماشا کنید، اگر از یک سرویس VPN خوب استفاده نمی کنید، به احتمال زیاد ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید، از جمله مشکل Netflix که مدام شما را از سیستم خارج می کند. بنابراین، بهتر است VPN را خاموش کنید و یک سرویس خوب را برای حل این مشکل انتخاب کنید.

VPN را در تلفن غیرفعال کنید

همچنین بخوانید: بهترین مرورگرها با VPN داخلی

4. کش و داده های مرور را پاک کنید

همچنین ممکن است نتفلیکس به دلیل وجود حافظه پنهان برنامه، شما را از سیستم خارج کند. در حالی که فایل‌های کش قرار است به بهبود عملکرد برنامه کمک کنند، ممکن است در دراز مدت باعث ایجاد مشکلاتی شوند. از این رو، بهترین راه حل پاک کردن کش برنامه در اندروید و کش مرورگر در صورت استفاده از Netflix در وب است. نگران نباشید، این فایل‌ها موقتی هستند و دوباره بازسازی خواهند شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برای بررسی مقدار SAR گوشی شما

توجه داشته باشید: در دستگاه های iOS نمی توانید کش را پاک کنید. بنابراین، به اصلاح بعدی بروید.

در اینجا نحوه پاک کردن کش در اندروید آورده شده است:

مرحله 1: تنظیمات را باز کنید > روی Apps ضربه بزنید و “See all X apps” را انتخاب کنید.

گام 2: Netflix را انتخاب کنید و روی «Storage and Cache» ضربه بزنید.

مرحله 3: برای تایید روی Clear cache ضربه بزنید.

برای تأیید، پاک کردن کش را انتخاب کنید

در مورد مرورگر، می توانید تمام راهنماهای ذکر شده در زیر را بررسی کنید:

5. نتفلیکس را به روز کنید

برخی از اشکالات همچنین ممکن است باعث شوند نتفلیکس همچنان شما را از سیستم خارج کند. بنابراین، بهترین راه حل، به روز رسانی برنامه نتفلیکس است. برای به روز رسانی Netflix بر اساس گوشی ی که استفاده می کنید، می توانید پیوندهای ذکر شده در زیر را دنبال کنید.

6. برنامه را حذف و دوباره نصب کنید

گاهی اوقات، مشکلاتی از این دست با حذف و نصب مجدد برنامه به طور کامل از دستگاه خود به بهترین وجه حل می شوند. این مراحل برای اندروید است:

مرحله 1: Play Store را باز کنید و برنامه Netflix را جستجو کنید. همچنین می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

گام 2: روی دکمه Uninstall ضربه بزنید و برای تایید Uninstall را انتخاب کنید.

مرحله 3: پس از حذف نصب، دوباره روی Install ضربه بزنید تا برنامه دانلود شود.

نصب را انتخاب کنید

در مورد آیفون‌ها، می‌توانید راهنمای ما را در مورد نحوه نصب مجدد برنامه‌ها در iOS بررسی کنید.

7. سایر دستگاه ها یا حالت ناشناس را بررسی کنید

جدای از آن، می‌توانید Netflix را در دستگاه‌های دیگر یا حتی به صورت ناشناس بررسی کنید، زیرا این به شما کمک می‌کند تشخیص دهید که آیا مشکل دستگاه شماست یا خیر.

سؤالات متداول در نتفلیکس همچنان از سیستم خارج می شود

1. چقدر طول می کشد تا نتفلیکس شما را از سیستم خارج کند؟

خروج از سیستم از همه دستگاه‌های مرتبط با حساب Netflix شما ممکن است تا هشت ساعت طول بکشد. در مورد یک دستگاه، شما فوراً از سیستم خارج خواهید شد.

2. چند دستگاه را می توان به نتفلیکس وارد کرد؟

هیچ محدودیتی برای تعداد دستگاه هایی که می توانید با همان حساب نتفلیکس وارد شوید وجود ندارد. با این حال، مشکل زمانی رخ می دهد که Netflix را به طور همزمان در بیش از دستگاه های مجاز (بسته به برنامه شما) از یک حساب پخش کنید. اگر گیج هستید، مقایسه ما بین Netflix Standard و Premium را بررسی کنید تا تصمیم بگیرید که آیا ارتقا دهید.

از نتفلیکس بدون مشکل لذت ببرید

نتفلیکس کاتالوگ عظیمی از محتوا دارد و زمانی که نمی‌توانید تمام آن محتوا را در زمانی که از سیستم خارج شده‌اید مشاهده کنید خسته‌کننده است. امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا بفهمید چرا نتفلیکس مدام من را از سیستم خارج می کند. جریان مبارک!



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/jMXcVa
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *