چهار دستگاه قند خون GlucoRx توصیه شده توسط NHS انگلستان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

دستگاه‌های گلوکز خون یک شرکت مراقبت‌های بهداشتی مستقر در گیلدفورد اکنون به طور رسمی توسط NHS پس از ارزیابی برای شناسایی «بهترین» دستگاه‌های آزمایش برای افراد مبتلا به دیابت توصیه می‌شود.

چهار دستگاه GlucoRx در توصیه‌های راه‌اندازی جدید فهرست شده‌اند که دارای سنج‌های گلوکز و کتون خون «ترجیح‌شده»، نوارهای آزمایش و لانست‌ها هستند.

این به دنبال یک ارزیابی دقیق، به رهبری پزشکان، برای درک بهتر محصولات موجود و چگونگی برآوردن نیازهای همه افراد مبتلا به دیابت است.

ارزیابی ملی کیفیت و قیمت محصولات را با نظر پرستاران متخصص دیابت، پزشکان مشاور، داروسازان دیابت و افراد مبتلا به دیابت بررسی کرد.

کنتورها، نوارها و لانست‌های توصیه‌شده یک فرآیند ارزیابی دقیق را پشت سر گذاشتند و اطمینان حاصل کردند که تنها “بهترین دستگاه‌های با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه” تایید می‌شوند.

مترهای GlucoRx موجود در لیست توصیه شده عبارتند از:

  • GlucoRx HCT – برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که مستعد کتوز هستند.
  • GlucoRx Q – برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2
  • GlucoRx Nexus Blue – برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که نیاز به عملکرد پیشرفته دارند و برای استفاده در اطفال
  • GlucoRx KEYA – برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 و افراد مبتلا به دیابت نوع 2 که مستعد ابتلا به کتوز هستند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت آپ ها به دنبال تماس های تجاری به MEDICA بازگشته اند

مدیر عملیات GlucoRx، کریس چپمن، گفت: «این راهنمایی تضمین می‌کند که افراد مبتلا به دیابت دسترسی مداوم به متر، نوارهای آزمایش و لانست‌های کلاس جهانی داشته باشند. این با رفتار GlucoRx در مورد کنترل موثر دیابت مطابقت دارد که بهترین تصمیمات درمانی را ممکن می سازد و به افراد مبتلا به دیابت کمک می کند تا زندگی رضایت بخشی داشته باشند.

ما مفتخریم که در این توصیه‌ها گنجانده شده‌ایم، موقعیتی که نشان‌دهنده تلاش‌های مداوم همه در GlucoRx برای ارائه دستگاه‌های برجسته‌ای است که به افراد مبتلا به دیابت کمک می‌کند تا شرایط خود را مدیریت کنند و به کاهش بار کمک کنند.»

گزارش توصیه‌های راه‌اندازی بیان می‌کند که «مدیریت شیوع روزافزون دیابت در انگلستان یکی از چالش‌های بالینی اصلی قرن بیست و یکم است»، با پیش‌بینی‌هایی که تا سال ۲۰۳۰، تقریباً ۹ درصد از جمعیت با این بیماری زندگی خواهند کرد.

“مقیاس تقاضای بیمار” باعث ارزیابی ملی قند خون و کتون متر، نوارها و لانست هایی شد که در حال حاضر در دسترس هستند. این یافته ها که در ماه آوریل منتشر شد، همچنین از ارائه برنامه بلندمدت NHS برای مدیریت دیابت از طریق اهداف زیر پشتیبانی می کند:

  • دسترسی عادلانه به محصولات یکسان برای همه افراد واجد شرایط، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند.
  • حداقل استانداردهای کیفیت ایجاد شده به روشی منصفانه و شفاف برای پاسخگویی بهتر به نیازهای همه افراد مبتلا به دیابت؛
  • تجویز شیوه های همراستا در مراقبت های اولیه و ثانویه؛ و
  • بهترین استفاده از منابع NHS و در عین حال اطمینان از اینکه قیمت پرداختی متناسب با کیفیت ارائه شده است.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 بهترین راه برای خاموش کردن Airplay در آیفون

پروفسور پارتا کار، مشاور تخصصی ملی NHS انگلستان برای دیابت، با اشاره به این توصیه‌های جدید راه‌اندازی ملی، گفت: «به‌عنوان یک پزشک، می‌دانم دستگاه‌های نظارت و آزمایش چقدر برای افراد مبتلا به دیابت مهم هستند و از این دستورالعمل جدید برای راه‌اندازی خوشحالم. کارکنان خط مقدم را توانمند می‌سازد تا همچنان به ارائه دستگاه‌های در سطح جهانی برای همه کسانی که به آنها نیاز دارند ادامه دهند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/euM
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *