چگونه از دیدن پست ها و اعلان های موضوعات در اینستاگرام خودداری کنیم؟

زمان مطالعه: 7 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6چگونه از دیدن پست ها و اعلان های موضوعات در اینستاگرام خودداری کنیم؟ می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

آیا از اینکه موضوعاتی که به طور غیرمنتظره در فید یا نوتیفیکیشن های اینستاگرام خود ظاهر می شوند خسته شده اید؟ تو تنها نیستی. در حالی که خواندن موضوعات مورد علاقه شما ممکن است سرگرم کننده باشد، ادغام آن با اینستاگرام می تواند بسیار زیاد باشد. خوشبختانه، اگر می‌خواهید از دیدن آن‌ها جلوگیری کنید، می‌توانید موضوعات را از برگه فید اینستاگرام و اعلان‌ها حذف کنید.

چگونه از دیدن موضوعات در برنامه اینستاگرام خودداری کنیم؟

از زمان راه‌اندازی Threads، متا از پایگاه کاربران گسترده اینستاگرام برای تبلیغ Threads استفاده می‌کند، که نتیجه آن افزایش تعداد پست‌ها و اعلان‌های Threads در اینستاگرام شما است. با این حال، اگر از طرفداران Threads نیستید، به شما نشان خواهیم داد که چگونه Threads را از خراب کردن تجربه اینستاگرام خود بازدارید و به شما امکان می دهد کنترل فید خود را دوباره به دست آورید.

1. پست ها و اعلان های موضوعات را به صورت دستی مخفی کنید

اینستاگرام از الگوریتم‌هایی برای پیشنهاد پست‌ها و حساب‌ها بر اساس تعاملات شما در برنامه استفاده می‌کند. با این حال، می‌توانید پیشنهادات پستی را که دوست ندارید پنهان کنید و از نمایش پست‌های مشابه در اینستاگرام جلوگیری کنید. در اینجا نحوه استفاده از این گزینه برای مخفی کردن پیشنهادات پست Threads در برنامه اینستاگرام آمده است.

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را در تلفن خود باز کنید و هر پست Threads را در فید خود پیدا کنید.

گام 2: روی نماد سه نقطه کنار پست ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه Hide را انتخاب کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین برنامه شناسایی پرنده برای اندروید و iOS

به همین ترتیب، می‌توانید اعلان‌های Threads را در اینستاگرام مخفی کنید. برای انجام این کار، به بخش Notifications در یکیشن اینستاگرام بروید. اعلان Threads را به مدت طولانی فشار دهید و گزینه «خاموش کردن اعلان‌ها مانند این» را انتخاب کنید.

اگر از اینستاگرام در آیفون استفاده می‌کنید، روی اعلان Threads به چپ بکشید، روی نماد سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Turn off notifications like this را انتخاب کنید.

ممکن است مجبور شوید مراحل بالا را چند بار تکرار کنید. پس از آن، اینستاگرام هیچ پست یا اعلانی را از Threads به شما نشان نخواهد داد.

2. برای مخفی کردن پست های موضوع، فید اینستاگرام را به دنبال کردن تغییر دهید

به طور پیش‌فرض، فید اینستاگرام شما شامل پست‌هایی از حساب‌هایی است که دنبال نمی‌کنید. این می تواند منجر به نمایش موضوعات و سایر پست های بی ربط اینستاگرام شود که اغلب در فید شما ظاهر می شوند. برای جلوگیری از این امر، می‌توانید فید اینستاگرام را طوری پیکربندی کنید که فقط پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید نشان دهد.

اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی خود باز کنید. روی لوگوی اینستاگرام در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید و Following را انتخاب کنید. پس از این، شما فقط پست‌هایی را از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید می‌بینید و در واقع پست‌های Threads را از فید خود پنهان می‌کنید.

3. تنظیمات اعلان اینستاگرام را برای مخفی کردن هشدارهای موضوعات تغییر دهید

اینستاگرام به شما امکان کنترل کامل اعلان‌هایی را می‌دهد که دریافت می‌کنید. اگر نمی‌خواهید هشدار Threads در بخش اعلان‌های اینستاگرام ظاهر شود، این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: برنامه اینستاگرام را باز کنید و به تب پروفایل بروید. روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

گام 2: Notifications را انتخاب کرده و از Instagram ضربه بزنید.

مرحله 3: خاموش را در بخش «اعلان‌ها و بازخورد محصول» انتخاب کنید.

غیرفعال کردن اعلان های محصولات اینستاگرام در تلفن

4. حساب Threads خود را غیرفعال کنید

غیرفعال کردن اکانت Threads راه دیگری برای متوقف کردن دیدن Threads در اینستاگرام است. اگر به هر حال از Threads استفاده نمی کنید، این می تواند مفید باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه لایک ها را در فیس بوک در سال 2023 پنهان کنیم؟

مرحله 1: برنامه Threads را در گوشی خود باز کنید. به تب بروید. روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و از منوی زیر گزینه Account را انتخاب کنید.

گام 2: گزینه “غیرفعال کردن یا حذف نمایه” را انتخاب کنید.

غیرفعال کردن یا حذف نمایه موضوعات

مرحله 3: روی غیرفعال کردن نمایه ضربه بزنید و برای تأیید غیرفعال کردن را انتخاب کنید.

هنگامی که پروفایل خود را غیرفعال می کنید، نباید هیچ پیشنهاد و اعلان پست Threads را در اینستاگرام مشاهده کنید. از طرف دیگر، اگر قصد ندارید دوباره از Threads استفاده کنید، می توانید انتخاب کنید که حساب Threads خود را برای همیشه حذف کنید.

پاداش: چگونه از نمایش موضوعات خود در اینستاگرام و جلوگیری کنیم

در حالی که متا گزینه مستقیمی برای مخفی کردن پست های Threads در فید اینستاگرام شما ارائه نمی دهد، می توانید از نمایش پست های خود در اینستاگرام و فیس بوک جلوگیری کنید. با این حال، اگر قصد دارید مخاطبان خود را در Threads گسترش دهید، این ممکن است بهترین انتخاب نباشد.

برای اینکه پست‌های Threads خود را از اینستاگرام و فیسبوک دور نگه دارید، از این مراحل استفاده کنید:

مرحله 1: برنامه Threads را در اندروید یا آیفون خود باز کنید و به تب نمایه بروید. روی نماد منو در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید و Privacy را انتخاب کنید.

گام 2: روی «پیشنهاد پست‌ها در برنامه‌های دیگر» ضربه بزنید و کلیدهای کنار اینستاگرام و فیسبوک را خاموش کنید.

سوالات متداول

1. آیا راهی برای خاموش کردن همه پست های پیشنهادی در اینستاگرام وجود دارد؟

منوی تنظیمات را در برنامه اینستاگرام باز کنید، روی محتوای پیشنهادی ضربه بزنید و کلید کنار «به تعویق انداختن پست‌های پیشنهادی در فید» را روشن کنید.

3. آیا حذف Threads اکانت اینستاگرام من را حذف می کند؟

خیر، غیرفعال کردن یا حذف اکانت Threads روی حساب اینستاگرام شما تأثیری نخواهد داشت.

از شر موضوعات در اینستاگرام خلاص شوید

تلاش‌های متا برای افزایش تعامل در Threads گاهی اوقات اجباری یا هرزنامه به نظر می‌رسد. خوشبختانه، با استفاده از نکات ذکر شده در بالا، می توانید از نمایش پست های Threads و اعلان ها در برنامه اینستاگرام جلوگیری کنید.

امیدواریم از این مقاله چگونه از دیدن پست ها و اعلان های موضوعات در اینستاگرام خودداری کنیم؟ مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/emnJul
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *