چگونه به تایید متا تبدیل شویم

زمان مطالعه: 4 دقیقه

پس از تغییر بحث برانگیز توییتر که سرویس اشتراک خود را اضافه کرد، توییتر آبی، متا اکنون از این روند پیروی کرده و سرویس اشتراک خود را برای و فیس بوک اضافه کرده است.

Meta Verified راهی برای محافظت از حساب شما، دسترسی به ویژگی های انحصاری و دریافت نشان تایید شده در حساب خود است. بیاموزید که این سرویس راستی‌آزمایی چه کاری می‌تواند برای شما انجام دهد، مدل‌های قیمت‌گذاری، و نحوه تبدیل شدن به Meta Verified.

Meta Verified یک بسته اشتراک است که به کاربران امکان می دهد علامت آبی معروف را در پروفایل اینستاگرام و فیس بوک خود دریافت کنند. این بسته دارای چند مزیت است، از جمله:

  • تأیید حساب، که با علامت چک آبی در نمایه مشخص شده است.
  • حفاظت از حساب، از طریق نظارت بر حساب و احراز هویت دو مرحله ای.
  • ویژگی های انحصاری، مانند برچسب ها و ستاره ها.
  • پشتیبانی مداوم، از سوی کارکنان متا.

در حال حاضر، این سرویس برای کاربران فردی در نظر گرفته شده است و فقط برای برخی حساب ها در این مناطق انتخاب شده در دسترس است: ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، استرالیا و نیوزیلند.

الزامات تأیید متا

برای تبدیل شدن به Meta Verified، چند الزام برای شروع فرآیند تأیید وجود دارد. علاوه بر اینکه فقط در مناطق منتخب در دسترس است، مالک حساب نیز باید:

  • حداقل 18 سال سن داشته باشید.
  • نماینده یک شخص باشد نه یک شرکت یا برند.
  • موافقت کنید شرایط استفاده و دستورالعمل های انجمن در اینستاگرام و شرایط استفاده از خدمات و استانداردهای جامعه در فیسبوک.
  • یک عکس نمایه که شامل چهره کاربران باشد و یک شناسه دولتی داشته باشید که با اطلاعات نمایه شما مطابقت داشته باشد.
  • احراز هویت دو مرحله ای را فعال کنید.
  • حداقل الزامات فعالیت را برآورده کنید.

اگر حساب دارای شرایط فوق باشد، وضعیت واجد شرایط بودن در پروفایل اینستاگرام و فیس بوک قابل مشاهده خواهد بود. دکمه Meta Verified را پیدا کنید تا ببینید آیا این سرویس در منطقه شما موجود است یا خیر. اگر نه، می توانید به لیست انتظار بپیوندید برای دریافت اعلان زمانی که آماده شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  تعداد چرخه (باتری) در مک چیست و چگونه آن را بررسی کنیم

این را نگاه کن قرقره از آدام موسری، جایی که او این خدمت را توضیح می دهد.

نحوه تبدیل شدن به Meta Verified

برای مشاهده وضعیت Meta Verified در اینستاگرام، ابتدا وارد اپلیکیشن شده و به آدرس خود مراجعه کنید مشخصاتو روی آن ضربه بزنید نماد سه خط در گوشه سمت راست بالا پیدا کن دکمه متا تایید شده و مراحل تکمیل تایید و پردازش پرداخت را دنبال کنید.

اشتراک Meta Verified در اینستاگرام به حساب فیس بوک منتقل نمی شود.

برای مشاهده وضعیت Meta Verified در فیس بوک، برای ثبت نام به نسخه برنامه یا وب سایت بروید. باز کن تنظیمات، سپس پیدا کنید مرکز حساب ها. اگر حساب شما واجد شرایط باشد، یک را مشاهده خواهید کرد Meta Verified موجود است اطلاع. مراحل را برای تکمیل تأیید و پردازش پرداخت دنبال کنید.

پس از وارد کردن جزئیات پرداخت، متا باید هویت شما را تأیید کند که حداکثر 48 ساعت طول می کشد. اگر متا تأیید را رد کند، پرداخت‌هایی را بازپرداخت می‌کند که ممکن است تا 60 روز طول بکشد.

آخرین مرحله، گرفتن عکس از شناسنامه برای تایید هویت شما خواهد بود. گزینه ای برای ضبط ویدیوی سلفی برای تأیید هویت شما نیز موجود است.

اشتراک قیمت Meta Verified در هر منطقه متفاوت است و به خدماتی که در آن ثبت نام می کنید بستگی دارد. در اینجا تفکیک فعلی، به ازای هر منطقه و هر سرویس است.

ایالات متحده

  • وب /دسکتاپ (فقط فیس بوک) – 11.99 دلار در ماه.
  • iOS – 14.99 دلار در ماه.
  • – 14.99 دلار در ماه

استرالیا

  • وب موبایل/رومیزی (فقط فیس بوک) – 19.99 AUD
  • iOS – 24.99 AUD/ماه.
  • Android – 24.99 AUD/ماه.

نیوزلند

  • وب موبایل/رومیزی (فقط فیس بوک) – 23.99 NZD
  • iOS – 29.99 NZD
  • اندروید – 29.99 NZD

انگلستان

  • وب موبایل/رومیزی (فقط فیس بوک) – 9.99 پوند
  • iOS – 11.99 پوند
  • اندروید – 11.99 پوند

کانادا

  • وب موبایل/رومیزی (فقط فیس بوک) – 15.99 دلار
  • iOS – 19.99 دلار
  • اندروید – 19.99 دلار

با توجه به اینکه این سرویس اشتراک رایگان نیست، برخی از ویژگی ها و مزایای انحصاری برای کسانی که به Meta Verified می پیوندند وجود دارد که در بالا به اختصار توضیح داده شد. اما همانطور که کاربران به این سرویس نگاه می کنند، می خواهند بدانند که آیا ارزش آن را دارد؟

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  جدول زمانی انتقال جدید در رژیم های تجهیزات پزشکی اتحادیه اروپا و بریتانیا

قبل از تصمیم گیری، این لیست را بخوانید و سپس تصمیم خود را با یک ایده روشن از اینکه چگونه این سرویس می تواند به شما کمک کند، بگیرید.

نشان تأیید حساب

همانطور که قبلاً می دانید، علامت های آبی در رسانه های اجتماعی معنی زیادی دارند. در حالی که زمانی عمدتاً برای شخصیت‌های عمومی، افراد مشهور و سازمان‌های دولتی بود، اکنون به حساب‌های فردی باز می‌شود، البته پس از پرداخت هزینه.

همانطور که در بالا ذکر شد، این نشان شبیه به نشانی است که در حساب‌های “قابل توجه” نشان داده شده است.

حفاظت از جعل هویت

در تلاش برای محافظت از حساب‌های واقعی و جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت هویت، حساب‌های Meta Verified تضمین شده است که محافظت می‌شوند. این از طریق نظارت بر حساب انجام می شود که ترکیبی از بازبینی دستی و خودکار خواهد بود.

دسترسی به پشتیبانی گسترده

از طریق این سرویس، کاربران به پشتیبانی حساب از یک عامل پشتیبانی انسانی دسترسی خواهند داشت. این کار از طریق پشتیبانی چت زنده امکان پذیر است که در نسخه موبایل و دسکتاپ اینستاگرام و فیس بوک در دسترس است.

برچسب ها و ستاره ها

این ویژگی ها تنها با عضویت در Meta Verified در اینستاگرام و فیس بوک قابل دسترسی هستند. در فیس بوک، به استیکرهای انحصاری Reels دسترسی خواهید داشت و هر ماه 100 ستاره برای حمایت از دیگر سازندگان دریافت خواهید کرد. به ازای هر ستاره ای که به یک خالق می دهید، فیس بوک 0.01 دلار به آنها می پردازد.

در حال حاضر، اینها مزایای اصلی Meta Verified هستند. متا همچنین به اشتراک گذاشته است که کاربران Meta Verified دسترسی و دید بیشتری از محتوای خود دریافت خواهند کرد. این امر به ویژه در مورد حساب‌های کوچک‌تر صادق است، جایی که متا گفته است: «مشترک‌های کمتر ممکن است تأثیر قابل‌توجهی بر دسترسی خود ببینند، زیرا مخاطبان آنها کمتر است.»

متا همچنین اعلام کرده است که آن دسته از حساب‌هایی که قبلاً تأیید حساب دارند، تغییر نخواهند کرد. تاکنون این تنها چیزی است که در مورد Meta Verified می دانیم. امید است در ماه های آینده این سرویس در تمامی مناطق قابل استفاده باشد.

می‌توانید حساب‌های فیس‌بوک و اینستاگرام خود را با استفاده از Metricool مدیریت کنید، از جمله زمان‌بندی محتوا، انجام مدیریت صندوق ورودی، و مشاهده تجزیه و تحلیل عمیق. همین امروز حساب رایگان خود را برای مادام العمر ایجاد کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZiDbUz
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *