چگونه به سرمایه گذاران معرفی گرم داشته باشیم

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه به سرمایه گذاران معرفی گرم داشته باشیم
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

و اگر نمی توانید این کار را انجام دهید: چگونه از مقدمه های سرد نهایت استفاده را ببرید

خوب، پس شما یک لیست جامع از سرمایه گذارانی که می خواهید با آنها صحبت کنید ایجاد کنید. حالا چطور با آنها ملاقات می کنید؟

تعداد بسیار کمی از سرمایه گذاران به هر زمینه ای نگاه می کنند – GoAhead ventures یکی از این شرکت ها است. با این حال، برای اکثر VCها، باید پای خود را در درب قرار دهید تا شنیده شود.

بسیاری از سرمایه گذاران، معرفی گرم را ترجیح می دهند و بر آن اصرار دارند. لینکدین می‌تواند ابزار قدرتمندی برای انجام تحقیقات در اینجا باشد: صفحه لینکدین شرکت مورد نظر خود را بررسی کنید، سپس روی «افراد» کلیک کنید. در اینجا، ارتباطات درجه یک و درجه دوم خود را با همه افراد شرکت خواهید دید. اگر شما یک ارتباط درجه یک دارید، ممکن است به این معنی باشد که آنها شما را ملاقات کرده اند و شما را به یاد خواهند آورد، یا به نوعی توجه آنها را به خود جلب کرده اید و اکنون می توانید از طریق پیام، پست یا با آنها ارتباط برقرار کنید. اگر نه، وقت آن رسیده است که آن اتصالات درجه دوم را استخراج کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاهش تعصبات هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی با امی براون از Authenticx

ارتباط درجه دوم زمانی است که شما و سرمایه‌گذاری که می‌خواهید با آن صحبت کنید، یک نفر مشترک دارید. اگر آن شخص در یکی از شرکت‌های پرتفوی شرکت باشد، دستمزد شما بد شده است: سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند افرادی را معرفی کنند که قبلاً یک بار از آنها حمایت کرده‌اند. اگر بیش از 20 ثانیه مکث کنید و به آن فکر کنید، متوجه می شوید که مشکل ساز است، اما ما اینجا هستیم تا شما را در مقابل سرمایه گذار قرار دهیم که آن مشکل خاص را حل نمی کند.

در ادامه این مقاله، در مورد هنر مقدمه گرم بحث خواهیم کرد و در صورت لزوم، چگونه می‌توانید مسائل را به صورت سرد در دستان خود بگیرید.

چگونه یک مقدمه گرم تنظیم کنیم

هنگامی که تشخیص دادید چه کسی می تواند شما را معرفی کند، انجام این کار را تا حد امکان برای آنها آسان کنید. با آشنای مشترک خود تماس بگیرید و بپرسید که ارتباط آنها با سرمایه گذار چقدر قوی است. در این مرحله، ایده بدی نیست که بپرسید آیا سرمایه گذاران دیگری وجود دارند که باید با آنها صحبت کنید.

این شخص را درگیر کنید و مودبانه از او بپرسید که آیا می تواند شما را با سرمایه گذار مورد نظر یا شخص دیگری که می تواند مناسب باشد معرفی کند. وقتی این شخص موافقت کرد که شما را معرفی کند، اطلاعات زیر را به او بدهید:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  کاربران Roku اکنون می توانند محصولاتی را از تاجران Shopify با کنترل تلویزیون خود خریداری کنند

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MgnmiN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *