چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اگر تا به حال پیشنهاد آهنگی را در Music شنیده اید و بعداً آن روز خود را در حال زمزمه کردن آن متوجه شده اید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید بعداً دوباره آن آهنگ را مشاهده کنید.

Apple Music سابقه شنیدن اخیر شما را نگه می دارد، به این معنی که در واقع می توانید لیستی از تمام آهنگ ها و هنرمندانی را که در آن روز یا هفته گوش داده اید مشاهده کنید. این همچنین به این معنی است که اگر آهنگ‌های شرم‌آوری وجود دارد که در آن لیست ظاهر می‌شوند، می‌توانید برای پاک کردن سابقه شنیداری خود ضربه بزنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید که چگونه تاریخچه Apple Music خود را در برنامه iOS مشاهده کنید، یا به بخش عیب یابی بروید تا مراحل نحوه مشاهده سابقه خود را در برنامه مشاهده کنید.

اپل موزیک

موزیک

Apple Music به شما امکان دسترسی به بیش از 100 میلیون آهنگ و 30000 لیست پخش را بدون تبلیغات می دهد. به صورت آنلاین یا غیرفعال، در همه دستگاه‌های خود گوش دهید و با ردیابی پویا سر در صدای فضایی، صدا را از اطراف بشنوید. اکنون می توانید 1 ماه را به صورت رایگان امتحان کنید!

آنچه شما نیاز دارید:

  • اشتراک Apple Music

نسخه کوتاه

  1. Apple Music را باز کنید
  2. روی آهنگ در حال پخش ضربه بزنید
  3. روی نماد پخش بعدی ضربه بزنید
  4. انگشت خود را به پایین بکشید

چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

  1. گام
    1

    Apple Music را باز کنید

    این راهنما به شما نشان می دهد که چگونه تاریخچه Apple Music خود را در برنامه تلفن همراه مشاهده کنید. به بخش عیب یابی در پایین این صفحه بروید تا نحوه مشاهده سابقه خود را در برنامه دسکتاپ یاد بگیرید. چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

  2. گام
    2

    روی آهنگ در حال پخش ضربه بزنید

    این را می توانید در پایین صفحه پیدا کنید. چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

  3. گام
    3

    روی نماد پخش بعدی ضربه بزنید

    این نماد سه خط در گوشه پایین سمت راست است که شبیه یک لیست است. چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

  4. گام
    4

    انگشت خود را به پایین بکشید

    برای مشاهده سابقه خود در بالای بخش Playing Next، انگشت خود را به سمت پایین در هر نقطه از صفحه بکشید. چگونه تاریخچه Apple Music خود را مشاهده کنید

عیب یابی

چگونه تاریخچه Apple Music خود را در برنامه دسکتاپ مشاهده کنید
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  فرار از زندان دوپامین به روز شد، مدیر بسته Misaka برای MacDirtyCow و موارد دیگر…

برای مشاهده تاریخچه خود در برنامه دسکتاپ Apple Music، فقط روی نماد سه خطی Playing Next در کنار آهنگ در حال پخش در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید.

چگونه تاریخچه Apple Music خود را پاک کنیم

می توانید تاریخچه Apple Music خود را به سادگی با ضربه زدن روی دکمه Clear در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده شده در مرحله 4 حذف کنید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gjVhMX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *