فرار از زندان دوپامین به روز شد، مدیر بسته Misaka برای MacDirtyCow و موارد دیگر…

زمان مطالعه: 5 دقیقه

کارهای زیادی می‌توانید با یا آی‌پد جیلبریک‌شده انجام دهید، اما اگر در این سرگرمی تازه کار هستید یا مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، ممکن است به کمک نیاز داشته باشید تا با همه منابع اطلاعاتی تکه‌تکه‌شده‌ای که باعث می‌شود آن‌ها هماهنگ شوید. هر از چند گاهی به عموم مردم راه پیدا می کند.

جمع بندی هفتگی اخبار فرار از زندان

خوشبختانه، دوستان شما در iDB پشتیبان شما هستند. ما مطمئن می‌شویم که همه چیز را در یک جمع‌بندی هفتگی درست مانند این مورد گرد هم می‌آوریم تا حتی شلوغ‌ترین زنبورها هم لحظه‌ای از دست ندهند.

در جمع بندی این هفته، به بررسی جدیدترین تغییرات جیلبریک و اخبار مربوط به هفته دوشنبه، 10 جولای خواهیم پرداخت.هفتم تا یکشنبه 16 جولایهفتم.

مطالب مهم این هفته


فرار از زندان دوپامین به روز شد

به روز رسانی دوپامین از طریق هوا.

را دوپامین ابزار جیلبریک برای دستگاه های A12-A15 دارای iOS و iPadOS 15.0-15.4.1 روز دوشنبه به نسخه 1.1.2 به روز شد.

آخرین به روز رسانی مشکلی را برطرف می کند که در آن بسیاری از کاربران به دلیل ویژگی جدید گزارش خرابی، شناسایی جیلبریک را دریافت می کردند، و همچنین برخی بهبودهای دیگر را به نفع کاربران نهایی اضافه می کند.

شما می توانید همه چیز را در مورد آخرین نسخه ابزار فرار از زندان دوپامین در پست خبری کامل ما بیاموزید.

مدیر بسته Misaka برای MacDirtyCow

مدیر بسته Misaka برای MacDirtyCow.

بهره برداری MacDirtyCow برای دستگاه های iOS و iPadOS 15.0-16.1.2 زنده و سالم است و میساکا مدیر بسته برای دستگاه های جیلبریک و غیر جیلبریک شواهد زنده ای از آن است.

این مدیر بسته به عنوان یک مرکز متمرکز کار می کند که در آن کسانی که دارای دستگاه های حساس به MacDirtyCow هستند می توانند افزونه هایی را نصب کنند که با این اکسپلویت درخشان کار می کنند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای رفع مشکل حافظه فیسبوک

در پست آموزشی کامل ما می توانید درباره Misaka و نحوه نصب آن بر روی دستگاه خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مرکز کنترل UI Plampy

رابط کاربری Plampy برای مرکز کنترل.

می‌توانید با استفاده از افزونه MacDirtyCow، مرکز کنترل خود را بسیار بهتر از حالت معمولی جلوه دهید مرکز کنترل UI Plampy.

از آنجایی که این افزونه MacDirtyCow است، برای استفاده از آن نیازی به جیلبریک ندارید. روی دستگاه‌های دارای iOS یا iPadOS 15.0-16.1.2 کار می‌کند.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره Plampy UI Control Center و جایی که می‌توانید آن را از کجا دریافت کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

مدوزا

چندوظیفه ای به سبک مدوزا آی پد برای آیفون.

اگر روشی را که iPadOS انجام می دهد چندوظیفه ای را دوست دارید و آرزو می کنید که این تجربه در آیفون جیلبریک شده شما نیز یکسان باشد، ما به شدت توصیه می کنیم نسخه جدیدی از جیلبریک را بررسی کنید. مدوزا.

با مدوزا، تجربه چندوظیفه ای شما در iOS می تواند منعکس کننده تجربه چندوظیفه ای در iPadOS باشد. این تجربه به شما برنامه چندوظیفه‌ای پنجره‌دار و همپوشانی را می‌دهد، به Inc کمک می‌کند تا بهره‌وری را در مقایسه با یک App Switcher ساده افزایش دهد.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره مدوزا، از جمله جایی که می‌توانید آن را از کجا تهیه کنید، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

SleeperX (iOS 15)

SleeperX برای iOS 15.

SleeperX (iOS 15) یک ترفند جیلبریک است که به شما امکان می‌دهد ویژگی‌های محلی سیستم زنگ هشدار آیفون خود را که معمولاً به آنها دسترسی ندارید، افزایش دهید.

برای مثال، می‌توانید زمان‌های چرت زدن را تغییر دهید، روزهای خاصی را که نمی‌خواهید زنگ هشدارتان روشن شود، تنظیم کنید، و موارد دیگر.

در بررسی کامل SleeperX ما می‌توانید همه چیز را در مورد ویژگی‌های مفید برق برای آلارم‌های آیفون بیاموزید.

Nyx برای اینستاگرام

Nyx برای مثال های اینستاگرام.

جدید Nyx برای اینستاگرام توییک جیلبریک ویژگی‌های قدرتمندی را برای کاربران برنامه اینستاگرام فراهم می‌کند که بیشتر از آنچه متا مایل به ارائه آن است، نیاز دارند.

خواه به دنبال تقویت حریم خصوصی خود، فعال کردن بارگیری فید اخبار یا چیز دیگری باشید، به احتمال زیاد بیش از 40 ویژگی ارائه شده توسط Nyx برای اینستاگرام شما را پوشش داده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای غلط املایی که در مایکروسافت تیمز برای ویندوز کار نمی کند

در پست بررسی کامل ما می توانید هر آنچه را که باید در مورد Nyx برای اینستاگرام بدانید بیاموزید.

CleanSuggest

CleanSuggest.

CleanSuggest یک توییک جیلبریک ساده است که برچسب‌های نماد برنامه را از برنامه‌های پیشنهاد شده توسط توییک فرار از زندان پیشنهادات سیری پنهان می‌کند.

این نه تنها برای بهبود مینیمالیسم کلی صفحه اصلی، بلکه برای کمک به برنامه‌های پیشنهادی ویجت CleanSuggest برای متمایز شدن از سایر نمادهای برنامه صفحه اصلی عالی است.

می توانید در پست بررسی کامل ما درباره CleanSuggest اطلاعات بیشتری کسب کنید.

حوض منفی برای MacDirtyCow

حوض منفی.

می‌توانید از یک جلوه پس‌زمینه جایگزین بسیار زیبای Home Screen Dock لذت ببرید حوض منفی افزودنی برای بهره برداری MacDirtyCow در iOS 15.0-16.1.2.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره این افزونه و مکان‌هایی که می‌توانید آن را دریافت کنید اطلاعات بیشتری کسب کنید.

همه چیزهای دیگر از این هفته


BHIاینستاگرام: یک ترفند جیلبریک فراگیر که تجربه کاربری یکیشن اینستاگرام را افزایش می‌دهد (رایگان از طریق صفحه GitHib بندر هلال – پست نقد)

BHTikTok: یک ترفند فراگیر برای جیلبریک که تجربه کاربری TikTok را افزایش می‌دهد (رایگان از طریق صفحه GitHub بندر هلال – پست بررسی)

کلوری: جهت گیری های پشتیبانی نشده را در برنامه ها و رابط های آیفون های جیلبریک فعال می کند (رایگان از طریق مخزن uz-ra – پست بررسی)

ویولت پرو: راهی برای تم‌بندی رابط Siri خود و شبیه‌سازی آن بیشتر به یک دستیار تا یک گوی (1.99 دلار از طریق مخزن Havoc – پست بررسی)

شما به پایان اخبار این هفته از جیلبریک رسیدید، اما نگران نباشید، زیرا ما یکشنبه آینده دوباره با یک جمع بندی مانند این، هر چند با آخرین اخبار و مطالب هفته آینده، دوباره باز خواهیم گشت. .

خلاصه هفته گذشته را از دست می دهید؟ ویژگی‌های iOS 17 «قرض گرفته‌شده» از جیلبریک، به‌روزرسانی دوپامین، و موارد دیگر…

همچنین آخرین آموزش های جیلبریک از iDB را بررسی کنید:

انتشار توییک جیلبریک و/یا نکته خبری مورد علاقه شما در هفته گذشته چه بود؟ حتما در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dMQNrL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *