چگونه You.com قصد دارد با برتری جستجوی گوگل مبارزه کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم چگونه You.com قصد دارد با برتری جستجوی گوگل مبارزه کند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

تحقیقات ریچارد سوچر، بنیانگذار، زمینه ساز جهش های امروزی شد

ریچارد مدیر عامل You.com سوچر ممکن است نام آشنا نباشد، اما اگر در محافل هوش مصنوعی سفر می کنید، به احتمال زیاد می دانید او کیست. او از سال 2014 که تز دکترای تأثیرگذار خود را درباره پردازش زبان طبیعی نوشت، به هموار کردن راه برای فناوری هوش مصنوعی امروزی کمک کرد، واقعیتی که در تلاش برای ساخت ی نسل بعدی خود از او دور نیست.

او مدت کوتاهی پس از انتشار آن مقاله، MetaMind را راه‌اندازی کرد، استارت‌آپی که Salesforce دو سال بعد آن را خریداری کرد. در واقع، به عنوان دانشمند ارشد در Salesforce، او به ساخت لایه هوش مصنوعی که این شرکت آن را انیشتین می نامد کمک کرد.

پس از اینکه Salesforce را ترک کرد، You.com، یک موتور جستجوی مصرف‌کننده را در سال 2020 راه‌اندازی کرد. بدیهی است که او برای یک چالش آماده است، اما او همچنین می‌داند که با گذشت زمان و توانایی نوآوری، دو مزیت دارد که می‌تواند به او اجازه دهد. شرکت او شروع به از بین بردن هژمونی جستجوی گوگل کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Grammarly برای خاموش کردن SDK ویرایشگر متن در ژانویه

او از این واقعیت که استارتاپ موتور جستجوی همکار Neeva که توسط دو کهنه‌کار گوگل راه‌اندازی شده بود، اخیراً توسط Snowflake پس از ناتوانی در یافتن مناسب محصول با بازار، خریداری شد، نمی‌ترسی. او می گوید که موتور جستجوی او از نظر کاربران بسیار بزرگتر از Neeva است.

اما او همچنین می‌داند که کاری که انجام می‌دهد بیش از تئوری است. این یک تجارت است، و او باید به آینده ای نگاه کند که نه تنها پول بسوزاند، بلکه آن را نیز به ارمغان بیاورد. او به نقطه ای رسیده است، سه سال از سفر راه اندازی خود، جایی که باید تمرکز را از رشد تغییر دهد و شروع به تمرکز کند. درآمد، با جمع آوری اندک 45 میلیون دلار.

ما به شروع این مهمانی کمک کردیم

در حالی که تحقیقات هوش مصنوعی برای دهه ها ادامه داشته است، سوچر و همتایانش در استنفورد با تحقیقات پیشگامانه خود در سال 2014 به پیشرفت های امروزی کمک کردند. او به تحقیقات خود ادامه داد و مقالاتی را تا سال 2020 منتشر کرد، زمانی که تمام تلاش خود را به کار گرفت. شرکت فعلی او

او به‌عنوان یک دانشمند می‌گوید، دیدن تحقیقات او به شیوه‌ای که انجام شده، شگفت‌انگیز است. من هفته دیگر متوجه شدم که به عنوان یک محقق، اگر از زمان خود جلوتر هستید، یک رویا هستید. و اعتبار زیادی برای افرادی که بعداً از ایده‌های شما استفاده می‌کنند دریافت می‌کنید، و مانند “اوه، وای، ما بردارهای کلمه و بردارهای متنی را اختراع کردیم، و سپس مهندسی سریع و مدل واحد برای همه NLP و LLMها برای طراحی پروتئین، سوچر به TechCrunch+ گفت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه از هوش مصنوعی خود در اسنپ چت خلاص شویم

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/QfR
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *