کارگران جنسی را از گفتمان NPC TikTok خود کنار بگذارید

زمان مطالعه: 6 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم کارگران جنسی را از گفتمان NPC خود کنار بگذارید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

هر بار یک زن او را به ساخت محتوای طلسم متهم می کنند. این یک علامت از وحشت اخلاقی ضد جنسی فرهنگ پاپ فراگیر – و این بار، برای سازندگان NPC TikTok آمده است.

تکه‌هایی از جریان‌های زنده این سازندگان همچنان در فضای مجازی پخش می‌شوند، و از آنجایی که اینترنت دوست دارد از زنان متنفر باشد، رفتارهای مزخرفی که این سازندگان در محتوای خود استفاده می‌کنند به‌عنوان آزاردهنده، ترسناک و قطعاً یک چیز جنسی نوشته شده است. در همین حال، کارگران جنسی به طور ناعادلانه ای به گفتگوهای غیرانسانی درباره این ژانر کشیده می شوند.

چیزی که تماشاگران واقعاً از آن عصبانی هستند این واقعیت است که این سازندگان – که بیشتر آنها زنان جوان جذابی هستند – از عجیب بودن آنلاین سود می برند.

عبارت NPC یا «شخصیت غیرقابل » به شخصیت‌های بازی ویدیویی اشاره دارد که شخصیت‌ها، دیالوگ‌ها و خطوط داستانی آنها توسط بازیکن قابل کنترل نیست. در عوض، تمام تعاملات با NPC ها از پیش تنظیم شده است، به این معنی که کاراکترها محدود به تکرار حلقه های خود با مواد کمی دیگر هستند. آنلاین، به ویژه در TikTok، Reddit و 4chan، NPC به عنوان یک اصطلاح تحقیرآمیز برای افرادی استفاده می‌شود که همه در آنجا حضور ندارند.

رفتار NPC معمولا سطحی و کمی غیرعادی است. یکی از خالقان TikTok شرح داده شده NPCها فاقد تفکر انتقادی، همدلی و “شور و فتنه برای مفاهیم بالاتر” هستند. اگر تمایل دارید پاسخ‌های دقیق بدهید و به ندرت از کارهای روزمره خود منحرف می‌شوید، ممکن است NPC باشید. به عبارت دیگر، شما شخصیت اصلی نیستید. در بهترین حالت، پس زمینه زندگی دیگران را پر می کنید.

با وجود مفاهیم تحقیرآمیز، NPC ها لحظات خود را در کانون توجه قرار می دهند. را پخش زنده NPC که یک بار به آن علاقه مند بود به عنوان یک ژانر پرسود از محتوا محبوبیت پیدا می کنند. در این جریان‌ها، سازندگان حرکات سخت و ناهنجار را تقلید می‌کنند که معمولاً در شخصیت‌های دور انداخته دیده می‌شود که زمان طراحی کافی نداشتند. با حالات چهره خنثی و ثبات مسحورکننده، آن‌ها به جلو و عقب می‌چرخند، در ازای ارز دیجیتال، عبارات جالبی را به زبان می‌آورند و مهم‌تر از همه، ساعت‌ها در شخصیت باقی می‌مانند.

فدا سینون، خالق TikTok که با نام PinkyDoll شناخته می‌شود، در این ماه زمانی که کلیپ‌های پخش زنده او در توییتر پخش شد، تبدیل به چهره این روند شد. محتوای او بینندگان را گیج کرد. او دانه های ذرت بو داده را با اتو مو می پاشد. او به هدایا با عبارات تکراری مانند «مم بستنی خیلی خوب»، «باند گروهی» یا برای بینندگان منتخب، «دوستت دارم» پاسخ می‌دهد. در یکی از محبوب‌ترین قسمت‌هایش، او وانمود می‌کند که بالن‌ها را با آهنگ هیپنوتیزم‌کننده یک هنرمند تمرین‌شده ASMR روی صفحه می‌فرستد.

یکی از کاربران توییتر در مورد یک نظر گفت: «این یک پیچیدگی کنترل NPC است ویدئو از جریان سینون. «نگاه نکن [too] خیلی به آن … ای کاش نمی کردم. بات اساساً آنها او را مانند یک شخصیت بازی ویدیویی کنترل می کنند.”

دیگران متهم او از “کترینگ به بچه‌ها” است، زیرا در ابتدا به بینندگان گفت که 19 سال دارد، نه 27 سال. شرح داده شده NPC TikTok به‌عنوان «فقط داروی دروازه‌ای دیگر برای گیرکردن پسران به پورن فتیش». یکی دیگر از کاربران توییتر تماس گرفت سینون یک “عروسک جنسی NPC برای اینسل ها”.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین محافظ صفحه برای Samsung Galaxy S23

این نظرات هم برای سازندگان NPC TikTok و هم برای کارگران جنسی تحقیرآمیز است. توجه ناگهانی به سازندگان NPC در را برای گفتمان بد نیت در مورد کارهای جنسی آنلاین باز کرد، حتی اگر این سازندگان TikTok این محتوا را برای ارضای جنسی تولید نکرده باشند. انتقاد از پخش‌های زنده NPC به‌عنوان محتوای ناهنجار غارتگرانه، بر بدنامی پیرامون کار جنسی می‌افزاید. حتی اگر محتوایی که سازندگان NPC می‌سازند صریحاً جنسی نباشد، انتقادی که آنها را مورد هدف قرار می‌دهد ذاتاً با احساسات ضد جنسی در فرهنگ آنلاین مرتبط است.

NPC به طور خاص برای پدوفیل ها یک پیچ و خم نیست. بیایید مراقب زبان خود باشیم توییت کرد. سازندگان NPC وجود دارند که قبل از اینکه ppl در مورد دختر ole girl بدانند وجود داشته‌اند… مطمئن باشید که در مورد چه چیزی و چه کسی نقد می‌کنید کاملاً واضح هستید. در جایی که کارمندان جنسی با توئیت های نادرست شما ضربه می خورند، این کار را انجام ندهید.”

سازندگان پخش زنده TikTok وقتی بینندگانشان برایشان هدایایی می فرستند، درآمد کسب می کنند. بینندگان می توانند خرید کنند سکه های TikTokو از آن ها برای خرید هدایای دیجیتالی استفاده کنید که هر کدام ارزش پولی خاص خود را دارند. 65 سکه حدود 1 دلار، 1321 سکه حدود 20 دلار و 6607 سکه حدود 100 دلار قیمت دارند. سپس کاربران TikTok می‌توانند سکه‌ها را برای هدایای مختلف خرج کنند که از یک بستنی (1 سکه) تا یک بادکنک (300 سکه) متغیر است. آیتم‌های بالاتر بلیط شامل اختاپوس (10000 سکه)، “سام نهنگ” (30،000 سکه) و TikTok در 9،9، 9 ستاره، 9،9 سکه است.

هدایا به «الماس» تبدیل می‌شوند که سازندگان می‌توانند آن را پس بگیرند. TikTok 50٪ برش می گیرد، بنابراین برای مثال یک اختاپوس معادل 5000 الماس برای سازنده خواهد بود، یا حدود 75 دلار.

سینون و موجی از پیوستن سازندگان به روندی که او شروع کرد، قفل فرمول طلایی کسب درآمد از پخش زنده را باز کرد. هرچه عجیب‌تر عمل کنند، افراد بیشتری برای تماشا می‌مانند. هرچه افراد بیشتری برای آنها پول بفرستند، عجیب تر رفتار می کنند. سازندگانی که بیننده ثابتی دارند، اگر ساعت‌ها در یک زمان زنده باشند، می‌توانند آن را جذب کنند.

سینون گفت مادربرد که او شش ساعت در روز، هفت روز در هفته می کند. وقتی شروع کرد، روزانه 250 دلار درآمد داشت. پس از اینکه در این ماه به صورت ویروسی منتشر شد، او به طور متوسط ​​بین 2000 تا 3000 دلار برای هر استریم درآمد دارد. نیویورک تایمز گزارش می دهد. او در حساب های رسانه های اجتماعی خود، از جمله اینستاگرام و OnlyFans، روزانه حدود 7000 دلار درآمد دارد.

علیرغم حدس و گمان دیگران آنلاین، محتوای NPC محتوای طلسم نیست. اگرچه Sinon و Cherry Crush، یکی دیگر از سازنده‌های زنده محبوب، نیز برای OnlyFans محتوا ایجاد می‌کنند، جریان‌های TikTok آنها از نظر جنسی صریح نیستند. آنها لباس آشکار نمی پوشند. آنها برای ارائه خدمات جنسی غرامت دریافت نمی کنند. اگرچه ویدیوهای NPC آنها ممکن است بینندگان کنجکاو را به سمت محتوای بزرگسالان دارای دیوار پرداختی سوق دهد، اما آنها حساب های دیگر خود را در پخش زنده خود تبلیغ نمی کنند. آنها همچنین محتوای NPC را در سیستم عامل های NSFW خود وارد نمی کنند.

چری کراش به این سریال گفت: «من اصلاً برنامه‌ام را از نظر جنسی وسوسه‌انگیز نمی‌کنم نیویورک تایمز. “من همیشه فکر می کردم که فقط خنده دار و سرگرم کننده است.”

محتوایی که Sinon و Cherry Crush می‌سازند ماهیت تراکنشی دارد و ظاهر آنها بر محبوبیت آنها تأثیر می‌گذارد. اما جذاب بودن متعارف و خوب بودن در کسب درآمد از مخاطب، این سازندگان را کارگر جنسی غارتگر نمی کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت توییتر

سازندگان NPC TikTok جدیدترین افرادی هستند که متهم به ارسال محتوای فتیش به خردسالان آسیب پذیر و تأثیرپذیر هستند. ژانرهای دیگری که ظاهراً به عنوان وسیله نقلیه برای پیچیدگی های مخفی مقصر هستند عبارتند از محتوای ASMR، کانال های غذایی بیش از حد درهم و برهم و “هک های” ساخت ویروسی که ممکن است دست یا پای یک زن را نشان دهد. خود سازندگان TikTok با واکنش به ویدیوهای بیهوده و قضاوت در مورد اینکه آیا ویدیوها محتوای طلسم مخفیانه هستند یا خیر، فالوورهایی ایجاد کرده اند.

محتوای NSFW وجود دارد که با این ژانرها همپوشانی دارد – قانون قدیمی 34 بیان می کند که اگر وجود داشته باشد، نوعی پورن در مورد آن آنلاین وجود دارد. اما آن محتوای صریح که با هدف ارضای جنسی تولید می شود، می تواند مستقل از خود ژانر وجود داشته باشد.

حذف هر گونه رفتار عجیب و غریب به عنوان محتوای ناهنجار، کار جنسی را بیشتر به عنوان درنده و شرم آور معرفی می کند. کاربران رسانه‌های اجتماعی معمولاً تصور می‌کنند محتوایی که فوراً درک نمی‌کنند باید منحرف باشد، به خصوص اگر توسط یک زن جوان ارائه شود. ما در دوره‌ای از اینترنت زندگی می‌کنیم که همزمان زنانی را که به صورت عمومی وجود دارند، جنسی می‌کند، و در عین حال به طور فزاینده‌ای نسبت به کار جنسی خصمانه است. به گفته کاربر توییتر darshanaheena، زنان حتی اگر یک «خلق محتوای طلسم» نباشند، هدف «خزش‌های ناخوشایند» قرار گرفته‌اند. گفت.

او در توییتی نوشت: «من دقیقاً همین رفتار را فقط از طریق وبلاگ نویسی در وبلاگ Tumblr دریافت کردم. من گهگاهی پست‌های حمایت شده را با لباس شنا در تامبلر انجام می‌دادم و بچه‌ها عکس‌های وبلاگ من را در تابلوهای بحث و گفتگوی سایت طلسم ارسال می‌کردند و همگی وبلاگ من را پیدا می‌کردند و برای من پیام/پاسخ‌های ناب می‌فرستند. هیچ یک از محتوای من ماهیت جنسی نداشت، بدون در نظر گرفتن افراد، افراد زشت هستند.

امکانی که ویدیوهای طلسم می تواند باشد “پنهان شدن در دید آشکار” در TikTok، برنامه‌ای که به همان اندازه بین بزرگسالان محبوب است که در بین کودکان محبوبیت دارد، وحشت اخلاقی بی‌وقفه‌ای را در بین کسانی که خودشان آنلاین نیستند القا می‌کند.

فرهنگ پاکی با انتقام بازگشته است، و جنگ علیه رابطه جنسی فراتر از وابستگی های سیاسی و شکاف های نسلی است. افرادی که دارای اکانت های فیس بوک هستند را پیدا خواهند کرد “شواهد” زبان رمزگذاری شده برای نظافت در هر چیزی ژنرال Z “پاکیان” به دلیل نکوهش تصویرهای رایج از تمایلات جنسی، مانند برهنگی روی صفحه نمایش بین دو شخصیت بالغ، به عنوان استثمارگر، غارتگرانه و مشکل زا مورد انتقاد قرار گرفته اند. فرهنگ فاندومی، که زمانی پیشگام مثبت شدن رابطه جنسی آنلاین از طریق فن تخیلی بود، در حال تبدیل شدن است قهقرایی تر به روز

همه اینها روایت یکسانی دارند: رابطه جنسی برای فرزندان شما ترسناک است و می آید.

تقریبا ساده‌تر است که تصور کنیم زن جوانی که از بازیگری عجیب سود می‌برد، باید نوعی میل جنسی را تامین کند. واقعیت آنقدرها رسواکننده یا عمیق نیست. گاهی اوقات مردم فقط می خواهند محتوای بی فکر و محرک یک زن زیبا را تماشا کنند – و این باعث نمی شود که مخفیانه پورنو باشد.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EEAKQH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *