کانن دو اسکنر هوش مصنوعی را در اختیار کریگاون قرار می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو اسکنر سی تی اسکن طیفی و طیفی با کمک (AI) توسط Canon Medical Systems UK به بیمارستان منطقه کرایگاون، بخشی از صندوق سلامت و مراقبت اجتماعی جنوبی در ایرلند شمالی، با مجموعه سی تی دوقلو 6.8 میلیون پوندی عرضه خواهد شد. توسعه.

هدف سیستم‌های تصویربرداری تشخیصی بهبود استاندارد مراقبت ارائه‌شده به بیماران با کاهش زمان انتظار، گسترش دامنه خدمات تصویربرداری محلی، و ارائه خروجی‌های کیفیت تصویر بهبودیافته برای تفسیرهای بالینی مطمئن‌تر و برای اولین بار است.

هدف از پروتکل‌های اسکن در اسکنرهای سی‌تی‌اسکن‌های طیفی جدید Canon، بهبود خدمات تصویربرداری سکته مغزی، سرطان و قلب است که به تمام حوضه‌های محلی مرکز بهداشت و مراقبت اجتماعی Southern Health و Social Care ارائه می‌شود.

اسکنرهای سی تی اسکن Aquilion ONE / PRISM Edition قادر به تشخیص سریع و دقیق سکته مغزی از طریق پرفیوژن مغز و فناوری‌های هوش مصنوعی خواهند بود. سی تی اسکن طیفی با امکان شناسایی زودهنگام ناهنجاری ها، نیاز به قرار ملاقات های بعدی را کاهش می دهد که همچنین به ارائه کارآیی بسیار کارآمد سرطان کمک می کند.

بیلی اروین، مدیر حساب در Canon Medical Systems UK گفت: «توسعه مجموعه جدید CT دوقلو با اتاق کنترل مشترک در بیمارستان منطقه کرایگاون شش سال در حال ساخت بوده است. ما بخشی از تیم مدیریت پروژه برای ساخت تسهیلات جدید CT، هدایت طراحی اتاق، پشتیبانی از ویژگی‌های ایمنی و برنامه‌ریزی دسترسی به تحویل بوده‌ایم. هدف از این کار کاهش استرس تیم های بالینی بیمارستان با حصول اطمینان از برنامه ریزی صاف تجهیزات و راه اندازی لجستیک است. ما مشتاقانه منتظریم که نقشی محوری در ارائه فناوری CT ایفا کنیم و شاهد آن باشیم که مزایای بالینی و کارآیی بسیاری را برای تیم رادیولوژی و بیمارانی که خدمات ارائه می‌کنند، داشته باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Ada Health گواهینامه کلاس II را تحت MDR دریافت می کند

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/aJGpOG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *