گروه KMM وارد فاز نهایی انقباض تاسیسات جدید می شود

زمان مطالعه: دقیقه

گروه KMM، یک شرکت ماشین‌کاری و سنگ‌زنی فوق‌العاده دقیق، فاز نهایی ساخت کارخانه جدید خود در Hatboro، PA را اعلام کرده است.

KMM در حال تبدیل یک ساختمان 100000 فوت مربعی است که ابتدا در دهه 1940 ساخته شد و تا دهه 1980 بازسازی شد، به یک محیط تولیدی با ظرفیت بالا و بسیار مهم. این مرکز مدرن شامل بیش از 150 دستگاه فرز، تراش، آسیاب و EDM، 4000 فوت مربع فضای تحقیق و توسعه، اتاق تمیز ISO کلاس 8، اتاق کنفرانس مجهز به فناوری NEAT، سالن بدنسازی کارکنان، کافه تریا مدرن، مناطق کنترل کیفیت خواهد بود. ، یک فضای اتوماسیون و فضاهای کاری حرفه ای طراحی شده است.

جان شگدا، مدیر عامل KMM، گفت: «ما مرحله بازسازی را تکمیل کردیم، ارتفاع سقف را افزایش دادیم و طبقات جدیدی را برای پشتیبانی از ماشین‌های پیشرفته خود ریختیم. عرشه سقف و نصب عایق در حال انجام است و ما در حال آماده شدن برای فاز نهایی هستیم که تکمیل داخلی است.

انتظار می‌رود تا تابستان 2023، با برگزاری جشن افتتاحیه بزرگ، مراسم بریدن روبان، و خانه باز VIP که برای پاییز 2023 برنامه‌ریزی شده است، این مرکز تکمیل و آماده انتقال شود.

“به زودی، ساختمان ما بهتر نشان دهنده شرکتی مشارکتی، نوآور و پیشرو خواهد بود که برای پرورش آن سخت کار کرده ایم. ما برای این فصل بعدی بسیار هیجان‌زده هستیم.» شگدا افزود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 راه حل برتر برای خاموش شدن نشانگر Roblox در ویندوز

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Vas
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *