گلکسی اس 24 سامسونگ ممکن است با یک تنزل رتبه ناخواسته در اروپا همراه شود

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ممکن است به سمت پردازنده های اگزینوس داخلی خود برگردد سری گلکسی اس 24یک گزارش جدید می گوید. این شرکت به استفاده از Qualcomm عالی روی آورده بود اسنپدراگون 8 نسل 2 تراشه برای کل خط، پس از ارائه دو نسخه برای نسل قبلی سامسونگ گلکسی اس 21 و سامسونگ گلکسی اس 22.

گزارش از جیبی پرز، به نقل از منابع نزدیک به موضوع. با توجه به Pocket Lint، سامسونگ پردازنده های Exynos را با سامسونگ به سری S23 بازگرداند. Galaxy S23 Fan Edition (FE) گزارش قبلی را تأیید می کند. اکنون شایعه شده است که سامسونگ به بازگشت اگزینوس با گلکسی اس 24 در سال 2024 ادامه می دهد. سامسونگ قبلاً همکاری خود با کوالکام را با اسنپدراگون 8 نسل 2 سفارشی برای گلکسی برجسته کرده بود.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، سامسونگ قبلاً Exynos Galaxy S-Series را در اروپا عرضه کرده بود و نسخه های Qualcomm در ایالات متحده فروخته می شد. این شرکت به دلیل عملکرد ضعیف تر تراشه های Exynos خود مورد انتقاد قرار گرفت عذرخواهی علنی مدیر اجرایی به دلیل مشکلات عملکرد با خط S22

آیا تراشه های خنک تر غالب خواهند شد؟

سری گلکسی اس 23 سامسونگ یکی از این موارد بود بهترین گوشی های و داور ما فیلیپ برن خاطرنشان می کند که S23 Ultra یکی از آنهاست گوشی های مورد علاقه اش برای استفاده بالای یا حتی Pixel Fold. اگرچه منطقی است که سامسونگ از پردازنده‌های اگزینوس استفاده کند، درست مانند کاری که اپل برای آیفون‌هایش با تراشه‌های سری A خود انجام می‌دهد، اما اگزینوس به‌عنوان یک گزینه، حتی در مقایسه با گوشی‌های هم نسل اسنپدراگون، به‌طور مداوم پایین‌تر بوده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  در اینجا این است که چقدر بیشتر پرداخت خواهید کرد

اثر Exynos کمی بیشتر از سامسونگ گسترش می‌یابد، زیرا تراشه‌های Tensor که توسط سامسونگ تولید می‌شود، که برخی از پیوندهای خانوادگی مشترک دارند، منجر به مشکلات اتصال و باتری در برخی از تلفن‌های پیکسل شده است. با توجه به باتری و عملکرد عالی سری S23، مایه تاسف خواهد بود اگر خروجی بعدی سامسونگ یک قهقرایی داشته باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/uEvIYN
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *