در اینجا این است که چقدر بیشتر پرداخت خواهید کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به دنبال اقدامات مشابه اپل و ، هر چهار طرح اشتراک Spotify در ایالات متحده 1 دلار در ماه افزایش یافته است.

آیفونی که Spotify را اجرا می‌کند روی میز در کنار AirPods و Apple Watch قرار گرفته است
اولین افزایش قیمت اسپاتیفای از راه رسید! | تصویر: سزار سامپایو/Unsplash

اسپاتیفای قیمت‌های به‌روزرسانی‌شده‌ای را برای هر چهار پلن پولی خود اعلام کرده است که اولین افزایش قیمت از زمان آغاز به کار دوازده سال پیش است.

طرح Premium از 10 دلار در ماه به 11 دلار در ماه رسیده است. Duo از 13 دلار در ماه به 15 دلار در ماه افزایش یافته است. سطح خانواده از 16 دلار در ماه به 17 دلار در ماه افزایش یافته است، و ردیف دانشجویی اکنون به جای 5 دلار در ماه، 6 دلار در ماه است.

قیمت Spotify به طور کلی افزایش می یابد

افزایش قیمت مشابه برای سایر کشورها اعلام شده است. به عنوان مثال، در بریتانیا، قیمت اشتراک ماهانه Spotify Premium از 10 پوند به 11 پوند، Duo از 14 پوند به 15 پوند و خانواده از 17 پوند به 18 پوند افزایش یافته است. جالب اینجاست که هزینه طرح دانشجویی همان 6 پوند در ماه قبل است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین راه حل برای پیشنهادات جستجوی گوگل که در سافاری در مک نمایش داده نمی شوند

اتحادیه اروپا شاهد افزایش قیمت مشابه است: Spotify Premium از 10 یورو به 11 یورو، Duo از 13 یورو به 15 یورو، خانواده از 16 یورو به 18 یورو و دانشجو از 5 یورو به 6 یورو رسیده است. مشترکین قیمت های جدید اعمال شده را در چرخه صورتحساب بعدی مشاهده خواهند کرد.

این شرکت همچنین یک پرسش متداول در مورد افزایش قیمت منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: «به مشترکان موجود طرح Spotify Premium از طریق مطلع می‌شوند و قبل از اعمال قیمت جدید یک ماه مهلت داده می‌شوند، مگر اینکه قبل از پایان دوره مهلت لغو کنند.»

کشورهایی که Spotify قیمت اشتراک را افزایش داده است

اسپاتیفای تایید کرده است که افزایش قیمت در کشورهای زیر اعمال خواهد شد: آندورا، آلبانی، آرژانتین، اتریش، استرالیا، بوسنی و هرزگوین، بلژیک، بلغارستان، برزیل، کانادا، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، قبرس، دانمارک، اکوادور، استونی، اسپانیا، فنلاند، فرانسه، بریتانیا، یونان، اسراییل، اندونزی، کنگ، گواته لیتوانی، لوکزامبورگ، لتونی، موناکو، مونته نگرو، مقدونیه شمالی، مالت، مکزیک، هلند، نروژ، نیوزیلند، پرو، پرتغال، صربستان، سوئد، سنگاپور، اسلوونی، اسلواکی، سن مارینو، تایلند، ترکیه، ایالات متحده آمریکا و کوزوو.

افزایش هزینه صدور مجوز موسیقی

در سال 2022، Music قیمت اشتراک خود را به طور کلی افزایش داد و اشتراک فردی از 10 دلار به 11 دلار افزایش یافت. سازنده آیفون گفت که تغییر قیمت منعکس کننده افزایش هزینه های مجوز است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  TikTok پشتیبانی از کلید عبور را برای دستگاه های iOS معرفی می کند

Spotify برای چندین سال نتوانسته است به طور مداوم فصل های سودآور را منتشر کند و افزایش قیمت اشتراک یکی از راه های راضی کردن سرمایه گذاران آن است.

این شرکت در یک پست اعلامیه منتشر شده در اتاق خبر اسپاتیفای توضیح داد: «برای اینکه بتوانیم به نوآوری ادامه دهیم، قیمت های پریمیوم خود را در تعدادی از بازارهای سراسر جهان تغییر می دهیم. این به‌روزرسانی‌ها به ما کمک می‌کنند تا همچنان ارزش خود را به طرفداران و هنرمندان در پلتفرم خود ارائه دهیم.»

آمازون اقدام اپل را با افزایش هزینه اشتراک انفرادی به 9 دلار در ماه برای مشترکین Prime یا 11 دلار در ماه برای مشترکین غیر پرایم دنبال کرد. حتی گوگل نیز نرخ ماهانه یوتیوب Premium را از 12 دلار به 14 دلار افزایش داد.

Spotify با 44.4 میلیون مشترک پولی در ایالات متحده در مقابل 32.6 میلیون مشترک پولی Apple Music، محبوب ترین سرویس پخش موسیقی است.

آموزش Spotify برای بررسی

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/YFUnrI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *