امرسون فناوری شیر و تجهیزات جوشکاری را در COMPAMED به نمایش می گذارد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امرسون فناوری‌های شیر مینیاتوری ASCO را برای کنترل سیال و همچنین تجهیزات جوش برانسون و راه‌حل‌های خودکار برای اتصال پلاستیک‌ها در COMPAMED 2022 به نمایش گذاشت.

مجموعه کنترل مایعات ASCO به طور منحصر به فردی برای رسیدگی به سرعت، ویژگی و کیفیت استثنایی مورد نیاز رهبران در دنیای تحلیلی و پزشکی طراحی شده است. راه حل های اتصال پلاستیک برانسون مونتاژ را ساده می کند و تعداد اجزای دستگاه را کاهش می دهد. هر دو برند امرسون دارای تجربه کاربردی فنی گسترده و ردپای جهانی با تیم های مهندسی محلی برای پشتیبانی از طراحی محصول هستند.

نکات برجسته محصول:

شیرآلات مینیاتوری سری 090 ASCO

این خط از شیرهای برقی مینیاتوری برای استفاده با هوا و گازهای بی اثر طراحی شده است. معماری جمع و جور، سبک و مصرف انرژی کم آنها، سری 090 ASCO را برای دستگاه های پزشکی قابل حمل ایده آل کرده است. طول عمر استثنایی شیرها با بیش از 50 میلیون چرخه به طور قابل توجهی قابلیت اطمینان ابزار OEM را افزایش می دهد. کاربردهای معمولی شامل دستگاه های اکسیژن رسانی و تراکم درمانی و آنالایزرهای گاز است.

شیرهای جداکننده راکر سری 062 ASCO

شیرهای جداسازی راکر سری 062 ASCO برای استفاده با مایعات خنثی یا بسیار تهاجمی در ابزارهای تشخیصی بالینی و آزمایشگاهی طراحی شده اند. دیافراگم ایزوله از انتقال حرارت جلوگیری می کند و مکانیزم راکر مخصوص دارای حفره های داخلی با قابلیت شستشوی آسان و کم حجم است. این شیرها با سایز 16 میلی متر، دو طرفه و سه طرفه، با اکثر شیرهای عایق 16 میلی متری موجود در بازار قابل تعویض هستند. کاربردهای معمولی شامل تشخیص آزمایشگاهی، هماتولوژی، توالی یابی DNA و آنالایزرهای مایع صنعتی است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  MEDICA 2022 برای شرکت های Medilink UK Pavilion موفقیت آمیز اعلام شد

شیر برقی مینیاتوری ایزوله ASCO 038

شیرهای برقی مینیاتوری سری 038 ASCO کنترل سیال ایزوله را ارائه می دهند و برای استفاده با مایعات خنثی یا تهاجمی در ابزارهای بالینی و تشخیصی طراحی شده اند. با عرض 5.7 میلی متر، حجم داخلی فوق العاده کم و مصرف انرژی کم، شیرها برای توزیع و کنترل دقیق جریان کاملاً مناسب هستند. دریچه ها می توانند معرف های تهاجمی را کنترل کنند و در عین حال مصرف آنها را کاهش دهند که به معنای صرفه جویی در هزینه های حیاتی برای آزمایشگاه های تشخیصی است. سیم پیچ های چفت کننده برای انتقال حداقل حرارت به نمونه های حساس به حرارت در دسترس هستند. کاربردهایی که به خوبی برای دریچه های سری 038 مناسب هستند شامل تشخیص بالینی، توالی یابی DNA، ایمونواسی و آماده سازی نمونه است.

شیرهای تناسبی ASCO سری 202 Preciflow IPC

این شیرهای برقی متناسب برای کنترل جریان هوا و گازهای بی اثر با تغییر سیگنال ورودی الکتریکی به سیم پیچ طراحی شده اند. معماری فشرده جبران فشار دریچه برقی Preciflow باعث صرفه جویی در فضای ارزشمند در کاربردهای ابزارهای تحلیلی و پزشکی، از جمله درمان تنفسی، اتوگرافی گازی، نظارت بر فشار خون و تحویل بیهوشی می شود. مصرف برق کم آنها سخت ترین الزامات ابزار را برآورده می کند.

شیر برقی مینیاتوری سری 088 ASCO

شیرهای برقی مینیاتوری ASCO سری 088 برای استفاده با هوا و گازهای بی اثر طراحی شده اند و همچنین می توانند برای هدایت سایر شیرها یا سیلندرها استفاده شوند. معماری فشرده و مصرف انرژی کم تنها 1.3 وات آنها را برای دستگاه های پزشکی قابل حمل ایده آل می کند. کاربردهای معمولی شامل درمان تنفسی، دندانپزشکی، تحویل بیهوشی و آنالایزرهای گاز است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  قوسینا ساخت اتاق تمیز کلاس 8 را به پایان رساند

پلت فرم جوش اولتراسونیک برانسون GSX-E1

نسخه Elite Precision+ جوشکار اولتراسونیک Branson GSX-E1 یک راه حل اتصال انعطاف پذیر پیشرفته و بصری برای قطعات پلاستیکی است. این دستگاه از «حالت پویا» در انتظار ثبت اختراع برانسون به همراه فعال‌سازی سروو برای ارائه انعطاف‌پذیری و دقت بیشتر نسبت به کنترل‌های حالت جوش تک پارامتری که معمولاً در جوشکارهای اولتراسونیک معمولی یافت می‌شوند، استفاده می‌کند. کنترل‌ها به‌طور خودکار چندین پارامتر جوش را در زمان واقعی نظارت، محاسبه و تنظیم می‌کنند (مثلا نیرو، انرژی جوش، سرعت، فاصله) برای دستیابی به نتایج بهینه و مشخص شده توسط کاربر مانند عمق/موقعیت درج ثابت و قدرت کشش. در میان چیزهای دیگر، کنترل، نظارت و قابلیت‌های ارتباطی در زمان واقعی به تولیدکنندگان پزشکی اجازه می‌دهد تا پردازش بخش بد و ثبت داده‌ها را که برای حفظ کیفیت برتر ضروری هستند، خودکار کنند. همچنین از قابلیت ردیابی 100% مورد نیاز تحت استانداردهایی مانند بخش 11 CFR 21 سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) پشتیبانی می کند که تولید کنندگان را ملزم به ارائه سوابق الکترونیکی، مدیریت داده ها و مسیرهای حسابرسی می کند. از نظر مکانیکی، جوشکارهای GSX-E1 مزایای دیگری از جمله گواهینامه اتاق تمیز ISO کلاس 5.5 را به تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی ارائه می‌کنند و با کیت محرک فولادی ضد زنگ اختیاری در دسترس هستند.

COMPAMED تا 17 برگزار می شودهفتم نوامبر در مسه دوسلدورف.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/UfNLAF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *