برخی از بهترین ترفندهای جیلبریک مدیریت زمان برای iOS 14

زمان مطالعه: 5 دقیقه

ردیابی زمان در یک برنامه شلوغ مهم است، و به همین دلیل است که iDB از تعطیلات سریع شکرگزاری 2022 برای یادآوری آنچه که ما معتقدیم برخی از بهترین ترفندهای فرار از زندان برای مدیریت زمان در پلتفرم‌های iOS و iPadOS 14 هستند، استفاده کرد.

بهترین ترفندهای جیلبریک برای مدیریت زمان شما.

اگر زمانی که در میانه سرگرمی، کار یا زندگی خود هستید، ردیابی زمان به نظر یک مهارت چالش برانگیز به نظر می رسد، افزونه هایی که می خواهیم برای گوشی pwned به شما نشان دهیم ممکن است به شما کمک کند. به نوعی شکل یا فرم.

بهترین ترفندهای جیلبریک مدیریت زمان

Time Jump – رایگان

صفحه اولویت TimeJump.

برخی از افراد نمی توانند در هر مناسبتی دیر ظاهر شوند، بنابراین بهترین کاری که ممکن است در این مواقع بتوانید انجام دهید این است که اجازه دهید ساعتتان سریع کار کند تا همیشه احساس کنید که دیر می کنید (حتی حتی اگر واقعا زود هستید).

این تایم پرش توییک جیلبریک دقیقاً همین کار را می‌کند و می‌تواند اینطور به نظر برسد که وقتی زود یا به موقع هستید واقعاً دیر کرده‌اید. در حالی که شما این توهم دیر دویدن را دارید، همه اطرافیان شما با حیرت نگاه می کنند و به موقع برای این مناسبت جمع می شوید.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره TimeJump و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید

DualClock 2 – رایگان

نمایش دو منطقه زمانی مختلف در صفحه قفل با DualClock 2.

نه تنها دانستن ساعت در منطقه شما مهم است، بلکه اگر دوستان یا خانواده ای از سایر نقاط کشور یا در قاره دیگری دارید، ممکن است بخواهید بدانید ساعت در منطقه آنها چند است تا بتوانید می تواند در ساعات حساس از مزاحمت آنها جلوگیری کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برای دانلود وضعیت WhatsApp (عکس و فیلم)

این DualClock 2 توییک جیلبریک یک افزونه رایگان است که دو نمایش زمان مجزا را روی صفحه قفل قرار می دهد، یکی برای شما و دیگری برای منطقه زمانی شخص دیگری. می‌توانید منطقه زمانی را که برای هر دو ساعت استفاده می‌شود، سفارشی کنید، بنابراین در صورت تمایل می‌توانید به جای نمایش زمان خود، دو ساعت منطقه زمانی متفاوت داشته باشید.

می توانید در پست بررسی کامل ما درباره DualClock 2 اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساعت + – رایگان

ClockPlus نشان می دهد که چقدر زمان باقی مانده تا زنگ هشدارهای معلق روشن شود.

وقتی از زنگ‌های یا آی‌پد برای پیگیری کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید استفاده می‌کنید، ممکن است گاهی نگاهی به برنامه ساعت بیندازید تا به خود یادآوری کنید که آن آلارم‌ها چیست.

این ساعت + توییک جیلبریک یک افزونه مفید است که مدت زمان باقیمانده قبل از برنامه‌ریزی زنگ هشدار (ها) را نشان می‌دهد. این به این معنی است که می‌توانید برای زمانی که زنگ هشدار به صدا در می‌آید، بهتر آماده شوید و به اطمینان از احتمال به موقع بودن برای رویداد کمک می‌کند.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره Clock+ و دلیل مفید بودن آن بیشتر بدانید.

نوار تاریخ – رایگان

توییک فرار از زندان نوار تاریخ تاریخ را بر اساس زمان در نوار وضعیت اضافه می کند.

تاریخ، اگرچه اغلب از زمان متمایز می شود، اما جنبه مهمی از زمان بندی است که می تواند به شما کمک کند تا بهتر بفهمید در میانه هفته کاری در کجا هستید. با این حال، تاریخ باید به راحتی قابل تشخیص باشد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین پاور بانک برای کمپینگ در بریتانیا

رایگان نوار تاریخ توییک جیلبریک دقیقاً تاریخ را دقیقاً در کنار زمان در نوار وضعیت اضافه می‌کند تا بتوانید همیشه تاریخ را مشخص کنید، حتی زمانی که در صفحه اصلی یا صفحه قفل نیستید.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره نوار تاریخ و نحوه عملکرد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ساعت دیجیتال – رایگان

DigitalClock نماد برنامه ساعت صفحه اصلی را به یک ساعت دیجیتال تبدیل می کند.

برخی از افراد برای خواندن ساعت های آنالوگ، به خصوص در یک نگاه، مشکل دارند.

رایگان ساعت دیجیتال ترفند جیلبریک، نماد برنامه ساعت آنالوگ متحرک صفحه اصلی را با دیجیتالی زمان جایگزین می‌کند و به شما اطمینان می‌دهد که هیچ بهانه‌ای ندارید جز اینکه همیشه بدانید ساعت چند است.

در پست بررسی کامل ما می‌توانید درباره DigitalClock اطلاعات بیشتری کسب کنید.

StatusBarTimer – رایگان

StatusBarTimer یک تایمر شمارش معکوس را برای هر تایمر فعال به نوار وضعیت اضافه می کند.

اگر تا به حال از برنامه ساعت بومی آیفون یا آیپد خود برای تنظیم تایمر استفاده کرده اید، ممکن است از روش هایی مانند جیلبریک به نام بهره مند شوید. StatusBarTimer.

این ترفند ساده جیلبریک یک تایمر شمارش معکوس زمان باقیمانده را به نوار وضعیت اضافه می کند تا بتوانید دقیقاً ببینید چقدر زمان باقی مانده تا تایمر فعال فعال شود.

می توانید در پست بررسی کامل ما درباره StatusBarTimer اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نتیجه

گاهی اوقات تنها چیزی که برای پیگیری بهتر زمان نیاز دارید یک نرم افزار است که شما را به عنوان کاربر گوشی هوشمند یا تبلت خود درگیر می کند. ترفندهای جیلبریک مانند اینها می‌توانند تجربه موجود در iOS را تکمیل کنند، و به شما حس همه‌جانبه‌تری از زمان و زمانی که باید کارهای خاصی را انجام دهید تا دچار مشکل نشوید، به شما می‌دهد.

گردآوری‌های ترفند جیلبریک بیشتری را درست مانند این زیر پیدا کنید:

ترفند جیلبریک مورد علاقه شما در جمع بندی امروز چه بود؟ حتما در قسمت نظرات پایین به ما اطلاع دهید.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Flt
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *