تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و ویژگی های Honor Magic Vs

زمان مطالعه: 4 دقیقه

Honor Magic Vs جانشین گوشی تاشو Honor Magic V است و به نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی Z Fold 4 را برای پول خود به ارمغان بیاورد.

این گوشی برای چین رونمایی شده است، بنابراین ما از تمام مشخصات و ویژگی های ارائه شده اطلاع داریم و این شرکت تأیید کرده است که از اوایل سال 2023 به طور گسترده به فروش می رسد.

بنابراین، در زیر، همه چیزهایی را که باید در مورد Honor Magic Vs بدانید، از جمله طراحی، نمایشگر، قدرت، ‌ها و جزئیات مربوط به زمان عرضه جهانی آن را خواهید یافت.

سر اصل مطلب

  • چیست؟ جدیدترین گوشی تاشو از Honor
  • کی بیرون میاد؟ 30 نوامبر در چین، سپس در سه ماهه اول 2023 جهانی می شود
  • چقدر هزینه دارد؟ 7499 یوان (حدود 1050 دلار / 880 پوند / 1580 دلار استرالیا)

تاریخ عرضه و قیمت Honor Magic Vs

Honor Magic Vs در 23 نوامبر در چین رونمایی شد و اکنون در آنجا قابل پیش‌سفارش است و این گوشی در 30 نوامبر ارسال می‌شود.

این راه اندازی فقط برای چین است، اما با مشاور فناوری صحبت می کند ()یکی از سخنگویان Honor تأیید کرد که Magic Vs در سه ماهه اول سال 2023 در سطح جهانی عرضه می شود – بنابراین بین شروع ژانویه تا پایان مارس.

گفته می‌شود، در حالی که این شرکت قبلاً گفته بود این گوشی در اروپا عرضه می‌شود، اما آنها به طور دقیق نگفتند که در کدام کشورهای اروپایی در دسترس خواهد بود – و اینکه آیا در ایالات متحده یا استرالیا فروخته خواهد شد یا خیر. اگرچه پرتاب ایالات متحده بعید است.

Honor Magic Vs از 7499 یوان شروع می شود که به 1050 دلار / 880 پوند / 1580 دلار استرالیا تبدیل می شود. با این حال، ما انتظار تبدیل قیمت دقیق را در مناطق دیگر نداریم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده و سفارشی کردن تنظیمات سریع ویندوز 11

این برای مدلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است، اما پیکربندی‌های گران‌تری نیز وجود دارد که بالاتر از مدل 12 گیگابایتی/512 گیگابایتی با قیمت 8999 یوان (تقریباً 1260 دلار / 1060 پوند / 1890 دلار استرالیا) است.

Honor Magic Vs از پشت

(اعتبار تصویر: افتخار)

طراحی Honor Magic Vs

Honor Magic Vs شباهت زیادی به Honor Magic V یا Galaxy Z Fold 4 دارد، با یک صفحه نمایش بزرگ تاشو که در فضایی شبیه به تبلت باز می شود، یا می توان آن را تا کرد و دستگاهی با اندازه را برای شما به ارمغان می آورد. .

یک دوربین سوراخ دار روی صفحه نمایش تاشو وجود دارد و یک صفحه نمایش ثانویه بزرگ وجود دارد که می توانید در صورت بسته شدن گوشی از آن استفاده کنید و یک دوربین سوراخ پانچ مخصوص به خود دارد.

Honor Magic Vs در سایه‌های فیروزه‌ای، مشکی و نارنجی عرضه می‌شود، یا حداقل رنگ‌هایی هستند که در مواد مطبوعاتی جهانی ذکر شده است – اگرچه برخی از تصاویر سایه‌های دیگری را نیز نشان می‌دهند.

وزن آن 261 گرم و قد آن 160.3 میلی متر است و ابعاد باقی مانده آن در حالت باز کردن 141.5 در 6.1 میلی متر و در حالت بسته 72.6 در 12.9 میلی متر است. این باعث می شود که هم نازک تر و هم سبک تر از مدل قبلی باشد.

همچنین باید بتواند استفاده های زیادی را تحمل کند، با ادعای Honor که Magic Vs قادر به تحمل بیش از 400000 تا شدن است.

Honor Magic Vs با صفحه نمایش آن باز شده است

(اعتبار تصویر: افتخار)

نمایشگر Honor Magic Vs

صفحه نمایش تاشو Honor Magic Vs یک صفحه نمایش OLED 7.9 اینچی با رزولوشن 1984 در 2272 با 381 پیکسل در اینچ، نرخ تجدید 90 هرتز و روشنایی تا 800 نیت است.

طراحی لولا به Magic Vs اجازه می دهد تا طبق گفته Honor بدون شکاف جمع شود، و این شرکت ادعا می کند که هیچ چینی در مرکز نمایشگر وجود ندارد – چیزی که حتی بهترین تلفن های تاشو برای رسیدن به آن تلاش کرده اند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  8 راه برای رفع عدم کارکرد بازخورد هپتیک در آیفون

در مورد صفحه‌نمایش بیرونی، صفحه نمایش 6.45 اینچی OLED با وضوح 1080 در 2560 با 431 پیکسل در هر اینچ، نرخ تجدید 120 هرتز و روشنایی تا 1200 نیت است. بنابراین از بسیاری جهات در واقع صفحه نمایش بهتری نسبت به صفحه نمایش اصلی تاشو است.

نمای نزدیک از دوربین ها در Honor Magic Vs

(اعتبار تصویر: افتخار)

دوربین و باتری Honor Magic Vs

یک دوربین سه لنزی در پشت Honor Magic Vs وجود دارد که از یک دوربین اصلی 54 مگاپیکسلی f/1.9، یک دوربین 50 مگاپیکسلی f/2.0 فوق عریض با میدان دید 122 درجه تشکیل شده است و همچنین می‌توان از آن برای عکس‌های ماکرو و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی f/2.4 که زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌دهد.

همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی f/2.45 روی نمایشگر ثانویه وجود دارد، اگرچه عجیب است که Honor در مورد دوربین سلفی روی صفحه نمایش تاشو چیزی نگفته است.

در مورد باتری، 5000 میلی آمپر ساعت است که هم از باتری قبلی خود و هم از باتری سامسونگ گلکسی زد فولد 4 بزرگتر است. همچنین می تواند سریع شارژ شود، تا 66 وات. ظاهراً این برای شارژ کامل 100٪ فقط در 46 دقیقه کافی است

صفحه اصلی بازی Honor Magic Vs

(اعتبار تصویر: افتخار)

مشخصات و ویژگی های Honor Magic Vs

در اینجا قدرت زیادی وجود دارد و Honor Magic Vs از چیپست رده بالای Snapdragon 8 Plus Gen 1 استفاده می کند. این چیپست به اندازه اسنپدراگون 8 نسل 2 جدید نیست، اما بهترین چیپست است که تا کنون در هر گوشی اندرویدی 2022 دیده ایم.

که با انتخاب 8 یا 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. Honor Magic Vs همچنین از 5G پشتیبانی می کند و MagicOS 7.0 را اجرا می کند که رابط سفارشی Honor بر روی اندروید 12 قرار گرفته است.

این گوشی همچنین دارای دو بلندگوی استریو است و از قلم جدید Magic Pen این شرکت پشتیبانی می کند. در مجموع، حداقل روی کاغذ، به نظر می رسد که به راحتی می تواند یکی از بهترین گوشی های Honor باشد و می تواند رقابت جدی تاشوی سامسونگ را به همراه داشته باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PNp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *