دولت اسکاتلند طرح جدید صادرات علوم زیستی را اجرا می کند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دولت اسکاتلند یک طرح صادراتی جدید برای بخش علوم زیستی راه اندازی کرده است، با جاه طلبی که صادرات تا سال 2029 معادل 25 درصد از کل تولید ناخالص داخلی اسکاتلند باشد.

این استراتژی بر حمایت از شرکت‌های اسکاتلندی برای استفاده از فرصت‌های جهانی در علوم زیستی، با دسترسی به مهارت‌های کلیدی و مشاوره تخصصی، و تمرکز ویژه بر افزایش حمایت در ایالات متحده متمرکز است. این طرح به ویژه مربوط به فناوری سلامت است، زیرا این صنعت بزرگترین مشارکت کننده در صادرات گسترده تر شرکت علوم زیستی اسکاتلند است.

نه اقدام در این استراتژی فهرست شده است که پنج مورد زیر به ویژه برای Healthtech امیدوارکننده هستند:

  1. یک مکانیسم حمایتی در بخش علوم زیستی برای کمک به شرکت‌های کوچک و متوسط ​​در انجام تحقیقات بازار، بازدید از بازار و/یا شرکت در رویدادهای تخصصی در بازار به صورت آزمایشی اجرا شود.
  2. با آژانس ها و شرکای سازمانی برای حمایت از شرکت ها برای هدایت چارچوب های نظارتی در بازارهای بین المللی همکاری کنید.
  3. برای ارائه برنامه ای از رویدادهای شبکه ای با تمرکز بر تشویق یادگیری همتا به همتا، با آژانس ها، نهادهای صنعت و کارشناسان مربوطه شریک شوید.
  4. استخدام یک متخصص SDI اضافی در بازار در ایالات متحده.
  5. بازگرداندن حضور تجاری و سرمایه گذاری بین المللی اسکاتلند در سالانه بین المللی BIO. قرارداد. ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه اسکاتلند می تواند به بهترین شکل از فرصت ها در AdvaMed استفاده کند.
شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  متفکران و انجام دهندگان مشتریان را بیشتر می برند

ABHI در تحقیقی شرکت کرد که گزارش را اطلاع داد و مستقیماً از طریق همکاری با دولت اسکاتلند در نگارش آن مشارکت داشت و اکنون با دولت اسکاتلند برای تحقق بخشیدن به این استراتژی همکاری می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vdT
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *