طبق گزارش ها، اینستاگرام محدودیت زمانی برای استوری اینستاگرام را به 60 ثانیه افزایش می دهد

زمان مطالعه: دقیقه

طبق گزارش اخیر TechCrunch، تایید کرد که محدودیت زمانی استوری های اینستاگرام را از محدودیت قبلی 15 ثانیه به 60 ثانیه افزایش می دهد. قبلاً، اگر کاربر ویدیویی بیش از 15 ثانیه پست می کرد، به بخش های کوچکتر تقسیم می شد. این باعث شد تا فرآیند آپلود ویدیوها در استوری اینستاگرام، از جمله تگ کردن و ذکر سایر کاربران، چالش برانگیزتر شود.

همانطور که قبلاً ذکر شد، گفته می‌شود اینستاگرام آزمایش این تغییر جدید را با کاربران منتخب در اواخر سال گذشته آغاز کرده است.

در اوایل این ماه، اینستاگرام همچنین ابزارهای نظارت والدین و مرکز خانواده را در هند عرضه کرد. مرکز خانواده مکانی برای دسترسی والدین و سرپرستان به ابزار نظارت و منابع کارشناسان برجسته است. این ابزارها به آن‌ها اجازه می‌دهند زمان صرف شده توسط فرزندانشان در اینستاگرام را ببینند و محدودیت‌های زمانی را اعمال کنند. کنترل‌های جدید والدین بخشی از تلاش‌های متا برای محافظت از کودکانی است که فعالانه از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی آن استفاده می‌کنند.

اینستاگرام اخیرا به دلیل نقض قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی داده های اتحادیه اروپا با جریمه 405 میلیون یورویی محکوم شده است. پلتفرم رسانه اجتماعی متعلق به متا در سوء استفاده از اطلاعات شخصی نوجوانان مشخص شد. تحقیقات کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند نشان داد که اینستاگرام اطلاعات شخصی کاربران 13 تا 17 ساله را نمایش می دهد. متا مادر اینستاگرام گفت که با نحوه محاسبه جریمه مخالف است و تمایل خود را برای تجدید نظر در مورد جریمه اعمال شده توسط تنظیم کننده ابراز کرده است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  9 روش برتر برای رفع عدم کارکرد اعلان‌های اینستاگرام مگر اینکه برنامه را باز کنید
5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EOG
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *