معاملات زنده جمعه سیاه تلویزیون سامسونگ: تلویزیون‌های QLED و OLED ارزان و نکات خرید

زمان مطالعه: 4 دقیقه

تازه کردن

تلویزیون مینی ال ای دی

(اعتبار تصویر: TCL)

نکات خرید: آیا مینی ال ای دی اهمیت دارد؟

آل گریفین – سردبیر ارشد، و صدا

نور پس‌زمینه LED در تلویزیون زمانی یک ویژگی با تکنولوژی بالا بود، اما اکنون حتی مجموعه‌های اصلی از نور پس‌زمینه LED استفاده می‌کنند. چیزی که کمتر رایج است، نور پس‌زمینه مینی LED است که در آن از مجموعه‌ای از لامپ‌های کوچک برای روشن کردن صفحه نمایش LCD تلویزیون استفاده می‌شود.

مانند نقاط کوانتومی، برندهای مختلف تلویزیون از اصطلاحات مختلفی برای نشان دادن وجود نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی در مجموعه‌هایشان استفاده می‌کنند – مدل‌های مینی ال‌ای‌دی خود را «نئو QLED» می‌نامد، زیرا مینی ال‌ای‌دی‌ها همیشه با فناوری QLED آن ترکیب می‌شوند.

یک مزیت کلیدی mini-LED نسبت به تلویزیون های LED معمولی این است که ماژول های لامپ کوچکتر مورد استفاده در نور پس زمینه امکان کنترل دقیق تری بر کاهش نور محلی را فراهم می کنند. این فرآیندی است که در آن ماژول‌های جداگانه در مناطق گروه‌بندی می‌شوند و با توجه به سطح روشنایی تصویر روی صفحه، کم‌نور می‌شوند. به عنوان مثال، مناطق LED در قسمت‌های سایه‌دار تصویر کم‌نور یا کاملاً خاموش می‌شوند، در حالی که مناطق برجسته روشن یک انفجار کامل از نور دریافت می‌کنند.

با تراکم بالاتر ماژول‌های LED که در نور پس‌زمینه پخش شده‌اند، تلویزیون‌های مینی ال‌ای‌دی نیز می‌توانند روشنایی کلی بالاتری را ارائه دهند، با برخی از مجموعه‌ها مانند QN95B سامسونگ دارای خروجی نور اندازه گیری شده دو برابر یا بیشتر از تلویزیون های LED معمولی. آن مدل سامسونگ برترین پیشنهاد 4K Neo QLED این شرکت است، اما شما از Samsung QN85B نیز روشنایی فوق العاده ای دریافت می کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 روش برتر برای رفع اختلاف عدم تشخیص بازی ها در ویندوز

جایی که این خروجی نور اضافی اهمیت دارد، این است که می‌خواهید در اتاقی با نور خوب تماشا کنید – برای مثال، تماشای ورزش‌های روزانه. اما همچنین می‌تواند با کاهش نیاز به نقشه‌برداری صدا، به نمایاندن سطح کامل جزئیات برجسته در منابع HDR کمک کند، فرآیندی که در آن تلویزیون محدوده روشنایی برنامه‌ها را برای تطبیق با حداکثر توانایی خروجی نور خود کاهش می‌دهد.

به طور خلاصه، mini-LED می تواند در هنگام مشاهده در اتاق هایی با شرایط نور روشن تفاوت ایجاد کند و همچنین هنگام تماشای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی با HDR سطح بصری خوبی را به شما اضافه می کند. این ویژگی است که برای آن هزینه اضافی پرداخت خواهید کرد، اما برای برخی افراد ارزش آن را دارد.

سامسونگ Q80B در پس زمینه صورتی

(اعتبار تصویر: آینده)

یک معامله تلویزیونی عالی برای بازی

سال 2022 سالی بود که تلویزیون‌های ارزان‌تر از ویژگی‌های HDMI 2.1 مانند صفحه نمایش 120 هرتز و نرخ رفرش متغیر (VRR) به همراه Nvidia G-Sync و FreeSync Premium Pro پشتیبانی کردند. از جمله ست های سری Q80B سامسونگ که برترین مدل های QLED این شرکت با نور پس زمینه LED استاندارد هستند.

در ما بررسی سامسونگ Q80Bما مجموعه کاملی از ویژگی‌های بازی آن را یادداشت کردیم که شامل Game Hub جدید این شرکت است که به عنوان پورتالی برای سرویس‌های بازی ابری Xbox، Utomik و Twitch عمل می‌کند. فقط یک کنترلر اضافه کنید و آماده حرکت خواهید بود! فراتر از آن، Q80B کیفیت تصویر کلی خوبی را نسبت به قیمت ارائه می دهد که اکنون 200 دلار تخفیف دارد. بهترین خرید جمعه سیاه، قیمت یک مدل 65 اینچی را به 999 دلار رساند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین گجت ماشین برای سفرهای جاده ای زیر 50 دلار

تلویزیون سامسونگ با این ویژگی با قیمتی کمتر از یک قیمت، پیشنهادی است که شما هر روز متوجه آن نمی شوید، پس بهتر است آن را بررسی کنید. با بالا رفتن از یکی از مدل‌های نئو QLED با نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی سامسونگ، که در بالای لیست بهترین تلویزیون‌های سامسونگ قرار دارد، روشنایی بهتری خواهید داشت، اما حتی با وجود فعلی، هزینه‌ی بسیار بیشتری نیز پرداخت خواهید کرد. معاملات جمعه سیاه.

تلویزیون 4K سامسونگ QN85B در پس زمینه نارنجی

(اعتبار تصویر: آینده)

به جمعه سیاه خوش آمدید، طرفداران سامسونگ!

روز معاملات بزرگ اینجاست! از اینکه به پوشش زنده ما در مورد آخرین معاملات جمعه سیاه تلویزیون سامسونگ پیوستید متشکریم.

ما در تمام ماه معاملات را دنبال کرده‌ایم، بنابراین معاملات عالی را که هنوز فعال هستند و معاملات جدیدی که برای جمعه سیاه عرضه شده‌اند را دنبال می‌کنیم.

تیم ما از کارشناسان AV کار فروش را انجام می دهند و به دنبال تخفیف در تلویزیون های سامسونگ هستند که بیشترین هزینه را برای شما به ارمغان می آورد، و ما امروز آنها را در اینجا برای شما آورده ایم.

و ما برخی از اصطلاحات را توضیح می‌دهیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید به کدام ویژگی‌ها واقعاً نیاز دارید و می‌توانید بدون آن‌ها زندگی کنید تا در خرید خود صرفه‌جویی کنید.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/mcLcoy
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *