چگونه از اسنپ چت در رایانه شخصی استفاده کنیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

می‌توانید از Snapchat در رایانه شخصی از طریق مرورگر Chrome (یا مرورگر انتخابی) با ویژگی‌های محدود به نسخه رایانه شخصی استفاده کنید.

چه چیزی یاد بگیریم

  • برنامه وب اسنپ چت را در رایانه شخصی خود باز کنید و با ایمیل و رمز عبور وارد شوید.
  • برنامه وب اسنپ چت روی مرورگرهای و اج کار می کند.

در این مقاله، نحوه استفاده از اسنپ چت در رایانه شخصی و ویژگی‌های نسخه را خواهیم دید.

همچنین بخوانید: نحوه رفع انسداد افراد در اسنپ چت 2022!

نحوه استفاده از اسنپ چت در رایانه شخصی

اسنپ ​​چت یک برنامه تحت وب را روی رایانه‌های شخصی عرضه کرده است، اما فقط دسترسی به آن در مرورگرهای انتخاب شده، یعنی کروم و اج، ضروری است.

برای باز کردن Snapchat در مرورگر خود، به https://web.snapchat.com بروید و با آدرس ایمیل و رمز عبور خود وارد شوید. اگر تازه وارد اسنپ چت شده اید، می توانید ثبت نام کنید و یک حساب کاربری جدید ایجاد کنید.

اسنپ ​​چت روی کامپیوتر

ویژگی های اسنپ چت در وب چیست؟

برنامه وب اسنپ چت ویژگی های چت این برنامه را روشن می کند. بنابراین راحت تر است که از تلفن خود برای داستان خود استفاده کنید یا Snaps را برای دوستان خود ارسال کنید. با این حال، همچنان می‌توانید از مکالمات استفاده کنید و یادداشت‌های صوتی و تماس‌های ویدیویی را در نسخه رایانه شخصی، از جمله داستان‌ها و تصاویری که مستقیماً برای شما ارسال می‌شوند، برقرار کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه حل برتر برای «کد خطا 0xc0000001» در ویندوز 10 و 11
اسنپ ​​چت روی کامپیوتر

نسخه وب اسنپ چت شامل چندین ویژگی از نسخه برنامه است. برای مثال، می‌توانید واکنش‌ها را به اشتراک بگذارید، به پیام‌های خاصی پاسخ دهید و از انواع لنزهای سرگرم‌کننده از خود مرورگر استفاده کنید.

راحت ترین ویژگی که می توانید در رابط وب دریافت کنید، فضایی است که می توانید هنگام مکالمه داشته باشید. شما می توانید هر مکالمه ای را که دارید به طور همزمان مشاهده کنید، و بسیار آسان است که بیشتر در چت های مختلف پرش کنید.

نسخه وب اسنپ چت به شما امکان می دهد داده های مکالمه را به طور خودکار غرق کنید، بنابراین لازم نیست نگران از دست دادن داده ها در هنگام جابجایی بین پلتفرم ها باشید.

به ما بگویید که در ادامه به کدام موضوع بپردازیم. اگر این مقاله را دوست دارید، فراموش نکنید که برای ما نظر خود را در زیر بنویسید. خواندن مبارک!

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/geX
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *