آمازون مجوز سریال ها و فیلم های اصلی را به شرکت های رسانه ای دیگر می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم مجوز سریال ها و فیلم های اصلی را به شرکت های رسانه ای دیگر می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

آمازون روز دوشنبه راه اندازی واحد جدید خود MGM Studios Distribution را اعلام کرد که به شرکت اجازه می دهد مجوز Amazon Originals و سایر عناوین را به شرکت های رسانه شخص ثالث، که می تواند شامل خدمات پخش (رایگان، با پشتیبانی از تبلیغات یا اشتراک) و کابلی باشد، بدهد. .

برای اولین بار عناوینی مانند «خانم مایزل شگفت‌انگیز»، «فیلم بعدی بورات»، «آمریکا در حال آمدن»، «جالوت»، «شکارچیان»، «بار مناقصه»، «جنگ فردا»، «فضول‌ها» » و «بدون پشیمانی»، از جمله، پس از اجرای اولیه آنها در Prime Video به رسانه های دیگر فروخته خواهند شد.

در حالی که این شرکت قبلا نمایش هایی را توزیع کرده است، این سرمایه گذاری جدید در مقیاس بسیار بزرگتر خواهد بود. به‌علاوه، آمازون اورجینال‌ها عمدتاً انحصاری پرایم ویدیو هستند و آن را برای شرکت‌هایی که به دنبال عناوین محبوب بر روی پلتفرم‌های خود هستند، فروش جذابی می‌سازد.

برادران وارنر دیسکاوری در ماه ژانویه زمانی که قراردادهایی با Roku و Tubi برای مجوز 2000 ساعت محتوا منعقد کرد، اقدام مشابهی انجام داد و عناوینی مانند “Westworld”، “The Bachelor” و “Cake Boss” را به جریان رایگان با پشتیبانی از تبلیغات (FAST) آورد. خدمات.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  برترین اینفلوئنسرهای زیبایی در سال 2023

راه اندازی آمازون MGM Studios Distribution همچنین به این شرکت اجازه می دهد تا فروش فرنچایز متعلق به MGM، جیمز باند، راکی ​​و کرید، و همچنین «داستان ندیمه»، «فارگو» و «وایکینگ ها» را انجام دهد. سال گذشته، آمازون MGM را به مبلغ 8.5 میلیارد دلار خریداری کرد و به این شرکت امکان دسترسی به بیش از 4000 فیلم و 17000 سریال تلویزیونی را داد.

جن سالک، رئیس استودیو آمازون در بیانیه ای گفت: «راه اندازی آمازون ام جی ام استودیو توزیع تعهد ما را برای ارائه بهترین محتوا به مخاطبان در سراسر جهان تقویت می کند. با ادغام MGM، ما می‌خواستیم از تیم موجود برای گسترش کسب‌وکارمان به روش‌هایی استفاده کنیم که به نفع مشتریان ما در سراسر جهان باشد.

در اواخر این ماه، خریداران با آمازون MGM Studios Distribution در LA Screenings، یک بازار بین المللی تلویزیون، معرفی خواهند شد.

به گفته کریس اوتینگر، مدیر توزیع استودیو آمازون MGM، این واحد بسته‌های انعطاف‌پذیری را ارائه می‌کند، طبق گزارش Deadline، بنابراین فروشندگان می‌توانند بسته‌های محتوای همراه را ایجاد کنند که برای آنها کار می‌کند. این استراتژی احتمالاً به شرکت اجازه می دهد تا از رقبا متمایز شود.

این خبر یک هفته پس از آن منتشر شد که آمازون اعلام کرد که قصد دارد صدها عنوان آمازون اورجینال – از جمله “ریچر”، “فهرست پایانه” و “جالوت” را به سرویس پخش رایگان خود با پشتیبانی تبلیغاتی Amazon Freevee بیاورد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 راه برای پیدا کردن شماره سریال Apple TV

آمازون همچنین کانال های Fire TV جدیدی را معرفی کرد که به کاربران امکان می دهد به کانال های FAST بیشتری مانند NHL، Tastemade Travel، TMZ و غیره دسترسی داشته باشند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/RXzYBF
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *