آینده سلامت دیجیتال چگونه به نظر می رسد؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

گاوین بشار، دکترای بریتانیا در Tunstall Healthcare، درباره سلامت دیجیتال و آینده راه حل‌های مرتبط بحث می‌کند.

امکان ایجاد انقلابی در نظام سلامت، مسکن و مراقبت اجتماعی از طریق سلامت دیجیتال هنوز وجود دارد. اما برای دستیابی به این هدف، ارائه‌دهندگان باید با دقت طیف گسترده‌ای از چالش‌های بوروکراسی و سازمانی را مدیریت کنند تا بدانند شهروندان به چه چیزی نیاز دارند و سپس خدمات عالی را ارائه دهند که در قلب آنها راه‌حل‌های دیجیتال را در بر می‌گیرد.

فشارهای موجود در سیستم و پیش‌بینی افزایش تقاضا برای خدمات از سوی جمعیت سالخورده برای آینده قابل پیش‌بینی، به این معنی است که فناوری باید نقش مهمی را در کمک به گسترش ظرفیت سیستم برای مقابله با این چالش‌های رو به رشد ایفا کند.

مزایای بهداشت از راه دور پیشرفته و راه حل های متصل

از آنجایی که تقاضاها به دلیل افزایش تعداد افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن و پیچیده مانند COPD، بیماری قلبی و دیابت همچنان در حال افزایش است، باید راه‌های کار جدیدی برای ارائه مراقبت‌های ایمن و کارآمد و در عین حال کاهش اتکا به بیمارستان‌ها و سازمان‌ها پیدا شود. مراقبت مبتنی بر

راه‌حل‌های سلامت دیجیتال علاوه بر اینکه مردم را قادر می‌سازد تا در خانه ایمن بمانند، به افراد کمک می‌کند تا در مورد وضعیت خود و تأثیرات رفتارهای خود آگاه‌تر شوند و در عین حال مسیرهای مراقبت‌های بهداشتی جایگزین را ارائه می‌دهند. با استفاده از راه حل های پیشرفته بهداشت از راه دور، تشدیدها را می توان در مراحل اولیه تشخیص داد، از مداخلات پیچیده تر جلوگیری کرد و نیاز به ویزیت در منزل، قرار ملاقات با پزشک عمومی و پذیرش در بیمارستان را کاهش داد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بررسی سلامت باتری اپل واچ: هر آنچه که باید بدانید

این امر مدیریت حجم پرونده را تسهیل می‌کند و کمک می‌کند مراقبت در جایی که بیشتر مورد نیاز است، هدف قرار گیرد. کاهش هزینه، بهبود نتایج و افزایش تجربه بیمار.

سلامت دیجیتال در عمل

خدمات اختلال خوردن کودکان بنیاد NHS Trust Partnership Cornwall به کودکان بالای 11 سال مبتلا به طیف وسیعی از اختلالات خوردن، درمان و حمایت می کند.

مسیر مراقبت عادی شامل کودکانی است که برای نظارت بر علائم و نشانه های حیاتی خود به کلینیک مراجعه می کنند. با توجه به محدودیت های موجود در طول همه گیری و خطرات برای بیماران، یک رویکرد جایگزین مورد نیاز بود.

RPM معرفی شد تا پزشکان را قادر سازد تا از بیماران در خانه خود حمایت کنند. یک مصاحبه بهداشتی ویژه بر اساس چارچوب ارزیابی خطر Junior MaRSiPAN (مدیریت بیماران واقعاً بیمار مبتلا به بی‌اشتهایی عصبی) ایجاد شد.

هفته ای یک بار، بیماران از دستگاه هایی در خانه خود برای بررسی علائم حیاتی و پاسخ به سؤالات مربوط به علائم استفاده می کردند. اطلاعات از طریق یک برنامه در دستگاه بیمار جمع‌آوری می‌شود و به‌طور خودکار آپلود می‌شود، جایی که هر گونه نقض پارامترهای تنظیم‌شده برای بیماران فردی هشداری را در سیستم ایجاد می‌کند.

پزشکان می توانند برای مشاهده داشبورد رنگی که بیماران را بر اساس نیاز به مداخله اولویت بندی می کند، وارد یک پورتال امن شوند. خوانش های فردی بیمار نیز می تواند در طول زمان برای نظارت بر پیشرفت آنها مشاهده شود.

آینده سلامت دیجیتال چیست؟

برای دگرگونی ارائه مراقبت از طریق دستگاه‌های دیجیتال و متصل، باید از روندهای آتی و آینده سلامت دیجیتال در ارائه مراقبت آگاه باشیم.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Inspiration Healthcare آلن اولبی را به عنوان CFO و مدیر منصوب می کند

از زمان همه‌گیری، ما همچنان شاهد رشد بخش‌های مجازی بوده‌ایم، و انتظار داریم که شاهد تمرکز بیشتر آنها باشیم. بیشتر جمعیت ترجیح می دهند در آسایش خانه های خود مراقبت دریافت کنند و بخش های مجازی این امکان را فراهم می کند. یک مطالعه اخیر که توسط NIHR و محققان دپارتمان سلامت جمعیت Nuffield در دانشگاه آکسفورد هماهنگ شده است نشان داد که مراقبت از افراد آسیب پذیر و مسن در خانه می تواند نتایج بیماران را بهبود بخشد.

بازار سلامت و تندرستی مصرف‌کننده یک تجارت بزرگ است و افراد بیشتری نسبت به قبل سرمایه‌گذاری می‌کنند و در نظارت بر سلامت جسمی و روانی خود مشارکت می‌کنند. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان به طور فزاینده‌ای از نظر فن‌آوری باهوش می‌شوند و مزایای دستگاه‌های دیجیتال و نحوه استفاده از آنها را درک می‌کنند. این ارتقای مهارت دیجیتالی کشور، ادغام دستگاه‌های مصرف‌کننده به‌راحتی در دسترس در اقدامات بالینی و ارائه مراقبت‌ها، برای تعامل با شهروندان و حمایت از نتایج بهبود یافته سلامت را تشویق می‌کند.

سیستم های مراقبت یکپارچه (ICS) در حال حرکت هستند تا اطمینان حاصل شود که خدمات ما می تواند تصمیم گیری کارآمد مبتنی بر داده را تسهیل کند. از این طریق، شاهد انسجام بیشتر و جمع آوری داده های بهبود یافته از ارائه دهندگان فناوری و شرکت های داده خواهیم بود. این به حمایت از پزشکان و سایر کارکنان خط مقدم در اهداف آنها برای بهبود نتایج سلامت جمعیت ما کمک می کند. در نهایت، جمع‌آوری مؤثر داده‌ها و برون‌یابی منجر به بهبود اطلاعات و بینش می‌شود که سپس می‌تواند برای تأثیرگذاری بر تصمیم‌گیری در مراقبت‌های بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/bAwrPY
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *