اخبار توییتر در طول سالها

زمان مطالعه: دقیقه

ویرایش توییت ها

ویرایش توییت‌های منتشر شده اکنون برای کاربران آبی در دسترس است، هم توییت‌های کلاسیک و هم بازتوییت‌های نقل قول. اما با وجود برخی قوانین، تنها می توانید تا 5 تغییر را در عرض 30 دقیقه پس از ارسال ایجاد کنید.

فیلم ها با کیفیت 1080p

توییتر امکان آپلود ویدیوهای حداکثر 120 دقیقه، حداکثر 8 گیگابایت در حجم فایل، با کیفیت تا 1080p را برای کاربران آبی توییتر و از نسخه توییتر گسترش می دهد. از سوی دیگر، برای اندروید، تنها به مدت 10 دقیقه در دسترس است.

حداکثر 10000 کاراکتر

نظر دیگری که فقط برای مشترکین توییتر آبی در دسترس است، امکان نوشتن توییت‌هایی با حداکثر 10000 کاراکتر است. توییت کوتاه شده ظاهر می‌شود و برای هرکسی که می‌خواهد کل توییت را ببیند گزینه «بیشتر بخوانید» ظاهر می‌شود.

خوراک جدید

توییتر فید جدیدی را با الهام از بخش‌های «برای شما» و «دنبال کردن» اعلام کرد. در اولی می‌توانید محتوای پیشنهادی را بر اساس الگوریتم برای خود پیدا کنید و در دومی همه توییت‌هایی از آن حساب‌هایی که دنبال می‌کنید وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه حذف اکانت نتفلیکس در موبایل و کامپیوتر

معیارهای قابل مشاهده

توییتر در هر توییت مهم ترین معیارها را برای همه حساب ها نشان می دهد. با این کار می توانید در یک نگاه تعداد لایک های به دست آمده، کامنت های باقی مانده و تعداد اشتراک گذاری ها را مشاهده کنید.

توییتر تأیید «میراث» را حذف می کند

این شبکه اعلام کرد که تمام نشان های تأیید را که از روش قبلی به ارث رسیده بودند حذف می کند. گفته شد، اکنون برای تأیید حساب خود باید مشترک توییتر آبی باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/AxH
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *