ارزش بازار اپل بار دیگر به 3 تریلیون دلار رسید

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم ارزش بازار بار دیگر به 3 تریلیون دلار رسید
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

ارزش بازار اپل در روز جمعه به 3 تریلیون دلار رسید، زیرا سهام این شرکت حدود 1 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد خود رسید و قیمت 190.73 دلاری لازم برای رسیدن به نقطه عطف را پشت سر گذاشت. این غول فناوری برای اولین بار در ژانویه 2022 به این نقطه عطف رسید، قبل از اینکه جلسه را دقیقاً زیر آن رقم ببندد. اپل تنها شرکتی است که تا به حال به ارزش بازار 3 تریلیون دلاری رسیده است.

سهام اپل در سال جاری نزدیک به 46 درصد افزایش یافته است. موفقیت این شرکت در بازار سهام در سال جاری با سال 2022 متفاوت است. در اوایل سال جاری، ارزش بازار اپل برای اولین بار از اوایل سال 2021 به زیر 2 میلیون دلار رسید.

ارزش گذاری نقطه عطفی برای این غول فناوری پس از عرضه اپل ویژن پرو، هدست واقعیت افزوده (AR) که مدت ها شایعه شده بود، در اوایل ماه جاری صورت گرفت. این هدست 3499 دلاری که کاربران را ملزم می کند به بسته باتری به اندازه آیفون متصل بمانند، سال آینده به فروش می رسد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین نکته و ترفند Samsung Galaxy Z Flip5

شایان ذکر است که چهار شرکت آمریکایی دیگر از جمله آلفابت، ، و انویدیا ارزشی بیش از یک تریلیون دلار دارند.

اپل درآمدهای سه ماهه ای قوی تر از حد انتظار را در ماه مه منتشر کرد، اگرچه فروش و سود غول فناوری کاهش یافت. نتایج این شرکت شهرت آن را در بین سرمایه گذاران تقویت کرد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/zob
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *