اروپا به خرید VMware 61 میلیارد دلاری Broadcom چراغ سبز نشان می دهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اروپا به خرید VMware 61 میلیارد دلاری Broadcom چراغ سبز نشان می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

کمیسیون اروپا (EC) به طور رسمی پیشنهاد 61 میلیارد دلاری Broadcom را برای غول نرم افزار مجازی سازی VMware تأیید کرد، با این احتیاط که Broadcom به برخی تعهدات جاری در مورد دسترسی و قابلیت همکاری عمل می کند.

قرارداد megabucks، که در میان بزرگترین خریدهای فناوری در تمام دوران قرار دارد، زمانی که در ماه می سال گذشته اعلام شد، همیشه مورد بررسی نظارتی قرار می‌گرفت. اروپا در ماه دسامبر به دلیل نگرانی‌های رقابتی، برنامه‌های خود را برای یک کاوش عمیق اعلام کرد، در حالی که بریتانیا در ماه مارس از آن پیروی کرد.

در همین حال، کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در ایالات متحده نیز در حال بررسی این معامله است.

تنوع بخشی

علاقه Broadcom به VMware از تلاش برای ایجاد تنوع فراتر از سخت افزار از طریق توسعه عمیق تر به نرم افزار زیرساخت سازمانی ناشی می شود. نگرانی اصلی EC این بود که از طریق خرید VMware، که نرم‌افزار مجازی‌سازی را ارائه می‌دهد که با سخت‌افزارهایی مانند آداپتورهای میزبان کانال فیبر، آداپتورهای ذخیره‌سازی و کارت‌های رابط شبکه (که Broadcom ارائه می‌کند) کار می‌کند، می‌تواند رقابت را در بازارهای سخت‌افزاری که Broadcom در حال حاضر در آن فعالیت می‌کند، محدود کند. .

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بررسی یا تغییر نام مالک و سازمان ثبت شده در ویندوز 11

به زبان ساده، EC نگران بود که Broadcom بتواند قابلیت همکاری بین نرم افزار VMware و رقبای سخت افزاری Broadcom مانند Marvell را که آداپتورهای گذرگاه میزبان کانال فیبر مشابه Broadcom را توسعه می دهد، محدود یا “تضعیف” کند.

بنابراین، اتحادیه اروپا این را یکی از شروط تایید معامله قرار داده است – Broadcom باید دسترسی تضمین شده و قابلیت همکاری مرتبط با “API ها، مواد، ابزارها و پشتیبانی فنی” را فراهم کند که به شرکت های سخت افزاری رقیب (مانند Marvell) اجازه می دهد تا از مجازی سازی VMware استفاده کنند. نرم افزار. و با همان شرایطی که Broadcom انجام می دهد.

این تعهد برای ده سال آینده اعمال می شود و تحت نظارت مستقیم کمیسیون اروپا، با یک “امین مستقل” منصوب برای نظارت بر تعهد وجود دارد.

اینکه اروپا این قرارداد را تایید کرده است می تواند پیشگویی از آنچه در جاهای دیگر اتفاق بیفتد باشد، اگرچه همانطور که در سایر تحقیقات نظارتی اخیر دیده ایم این امر به دور از قطعیت است. قابل توجه ترین، شاید، Activision میلیارد دلاری است که در بریتانیا مسدود شد، در اروپا تأیید شد، و کم و بیش با توجه به چراغ سبز در ایالات متحده دیروز پس از حکم قاضی مبنی بر اینکه FTC نمی تواند معامله را مسدود کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  3 بهترین راه برای فعال یا غیرفعال کردن Ctrl+Alt+Delete Secure Sign-In در ویندوز 11

بنابراین، در حالی که قرارداد Broadcom و VMware هنوز به پایان نرسیده است، اخبار امروز یک قدم به این هدف نزدیک‌تر است.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/suU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *