از سوفی بپرسید: چه تعداد گرین کارت استخدامی در سال در دسترس است؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم از سوفی بپرسید: چه تعداد گرین کارت استخدامی در سال در دسترس است؟
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در اینجا یک نسخه دیگر است از «از سوفی بپرس»، ستون مشاوره که به سؤالات مربوط به مهاجرت در مورد کار در شرکت های فناوری پاسخ می دهد.

سوفی آلکورن، وکیل مهاجرت سیلیکون ولی، می‌گوید: «سؤالات شما برای گسترش دانشی حیاتی است که به مردم در سراسر جهان اجازه می‌دهد تا فراتر از مرزها بروند و رویاهای خود را دنبال کنند. “چه در فعالیت های مردمی باشید، چه یک بنیانگذار یا به دنبال کار در سیلیکون ولی، من دوست دارم به سوالات شما در ستون بعدی پاسخ دهم.”

اعضای TechCrunch+ به ستون‌های هفتگی «از سوفی بپرس» دسترسی دارند. از کد تبلیغاتی ALCORN برای خرید اشتراک یک یا دو ساله با 50٪ تخفیف استفاده کنید.


سوفی عزیز

من دارم سعی می کنم بفهمم چقدر باید برای گرین کارت صبر کنم.

دو سوال از شما دارم: سالانه چند گرین کارت استخدامی در هر دسته ارائه می شود؟ چگونه می توانم بولتن ویزا را درک کنم؟

– ایستاده در سن خوزه

ایستاده عزیز،

از اینکه با سوالات خود با من تماس گرفتید متشکرم! قبل از اینکه به بررسی تعداد گرین کارت های استخدامی در هر سال بپردازم، اجازه دهید با ارائه کمی زمینه در مورد نحوه عملکرد کل سیستم تخصیص کارت سبز مبتنی بر اشتغال، از جمله تاریخ های اولویت، بولتن ویزا، عقب ماندگی ها و موارد دیگر، شروع کنم.

فرآیند گرین کارت

اکثر گرین کارت های مبتنی بر اشتغال به کارفرما نیاز دارند که از شما حمایت کند. تنها دو کارت سبز مبتنی بر اشتغال که به فرد اجازه می‌دهد بر اساس دستاوردهای کاری گذشته یا آینده (نه سرمایه‌گذاری) درخواست خود را ارائه کند، گرین کارت با توانایی فوق‌العاده EB-1A و گرین کارت EB-2 NIW (معافیت از منافع ملی) است.

درخواست برای EB-1A، گرین کارت EB-1B برای اساتید و محققان برجسته، گرین کارت EB-1C برای مدیران و مدیران چند ملیتی، یا کارت سبز EB-2 NIW به طور کلی یک فرآیند دو مرحله ای است:

  • پر کردن فرم I-140، درخواست گرین کارت، با شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS).
  • اگر یا زمانی که شماره گرین کارت در دسترس است، فرم I-485، درخواست ثبت اقامت دائم یا تنظیم وضعیت را به USCIS ارسال کنید، اگر ذینفع گرین کارت در داخل ایالات متحده است، اگر ذینفع گرین کارت خارج از ایالات متحده است، ذینفع باید فرم DS-260 را به صورت آنلاین، درخواست گرین کارت الکترونیکی وزارت امور خارجه ایالات متحده، پر کند.

درخواست برای گرین کارت درجه پیشرفته EB-2 یا توانایی استثنایی یا کارت سبز EB-3 برای کارگران ماهر، مستلزم آن است که حامی کارفرما قبل از ارائه I-140 مرحله دیگری را طی کند: کارفرما باید فرآیند صدور گواهینامه کار PERM را طی کند. وزارت کار آمریکا صدور گواهینامه PERM یک فرآیند زمان بر است که هدف آن محافظت از فرصت ها، دستمزدها و شرایط کاری کارگران ایالات متحده است.

گرین کارت های EB-1B، EB-1C، و EB-2 و EB-3 مبتنی بر PERM، همگی از متقاضیان ایالات متحده می خواهند که بر اساس پیشنهاد شغلی از شما حمایت مالی کنند.

تصویر ترکیبی از سوفی آلکورن، وکیل قانون مهاجرت در مقابل پس‌زمینه‌ای با آرم TechCrunch.

اعتبار تصویر: جوانا بونیاک / سوفی الکورن (در یک پنجره جدید باز می شود)

در دسترس بودن گرین کارت مبتنی بر اشتغال

حداقل 140000 کارت سبز مبتنی بر اشتغال در شروع هر سال مالی در 1 اکتبر موجود است. اگر هر یک از گرین کارت های خانوادگی از سال مالی قبل استفاده نشده باشد، آن ها به محدودیت کل سالانه گرین کارت مبتنی بر اشتغال اضافه می شوند. .

به هر دسته کارت سبز مبتنی بر اشتغال حداقل حد مجاز سالانه اختصاص داده می شود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PlHWWU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *