اولین کارت گرافیک AMD ایسر، Predator BiFrost RX 7600، امیدوارکننده به نظر می رسد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایسر قبلاً علاقه خود را به تولید پردازنده‌های گرافیکی Nvidia و AMD در Computex 2023 نشان داده بود و اکنون با کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600 اولین قدم خود را در این مسیر برداشته است.

شکارچی BiFrost Radeon RX 7600 دارای همان خنک کننده BiFrost به عنوان اولین کارت گرافیک آن، مدل Intel Arc A770 است. مطابق با سخت افزار تام، این یک خنک کننده به سبک دمنده است که دارای یک محفظه بخار برای انتقال گرما به هیت سینک است که سپس از دو فن خود برای دفع گرما استفاده می کند. و با توجه به اینکه Arc A770 یک کارت گرافیک 225 واتی است، همین روش باید روی RX 7600 کار کند زیرا TDP (قدرت طراحی حرارتی) 60 وات کمتر است.

دو نسخه از این کارت در حال حاضر در تایوان به فروش می رسد: Predator BiFrost Radeon RX 7600 معمولی و Predator BiFrost Radeon RX 7600 OC. نمونه استاندارد دارای ساعت 2250 مگاهرتز و بوست 2655 مگاهرتز، TDP 170 وات است و با قیمت 8490 دلار NT (حدود 274 دلار). نسخه OC دارای ساعت بازی 2320 مگاهرتز و بوست 2725 مگاهرتز، TDP 180 وات است و قیمت 8990 دلار NT (حدود 290 دلار). هر دو دارای یک کانکتور برق هشت پین PCIe و یک خروجی ی یک HDMI 2.1 و سه DisplayPort 1.4 هستند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خلاصه CES 2024: بهترین فناوری CES 2024

مشکل این است که هر دو نسخه RX 7600 ایسر 10.5 x 4.6 اینچ (267 x 117.75 میلی متر) هستند، در حالی که نسخه استاندارد 8.1 x 4.5 اینچ (205 x 115 میلی متر) است، به این معنی که این می تواند برای کسانی که کوچکتر دارند مشکل ایجاد کند. مواردی که به دنبال جایگزینی یک کارت گرافیک قدیمی هستند.

این کارت گرافیک پتانسیل زیادی دارد

از زمانی که ایسر برای اولین بار وارد بازار کارت گرافیک شد مدل Intel Arc A770 آنجالب است که ببینیم سازنده دوباره با یک کارت AMD با استفاده از فناوری مشابه وارد عمل شده است. من تعجب می کنم که آیا ایسر ابتدا اینتل را برای آزمایش قطعات کارت گرافیک خود قبل از رفتن به لیگ های بزرگ GPU انتخاب کرد یا خیر، همانطور که حتی اینتل اخیراً تصمیم گرفت. قطع پشتیبانی شخص اول برای خط Arc Alchemist.

گذشته از این، این Predator BiFrost RX 7600 امیدوارکننده به نظر می رسد، با مشخصات جامد و سیستم خنک کننده عالی. اندازه آن می‌تواند برای موارد کوچک‌تر مشکل‌ساز باشد، اما اگر فضای کافی در اختیار دارید، می‌تواند کارت خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد. پس از آزمایش کامل، می‌توان آن را به عنوان یکی از موارد در نظر گرفت. بهترین کارت گرافیک های ارزان قیمت خارج وجود دارد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه بازیابی فایل پاک شده در گوگل درایو

البته، مسئله دیگر این است که در حال حاضر در خارج از تایوان در دسترس نیست، اما بسته به میزان فروش ممکن است تغییر کند و ایسر ممکن است از قبل برنامه‌هایی برای عرضه جهانی گسترده‌تر داشته باشد.

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/LePTRB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *