خلاصه CES 2024: بهترین فناوری CES 2024

زمان مطالعه: 11 دقیقه

در این مقاله تخصصی از مجله 98zoom به بررسی موضوع 6خلاصه CES 2024: بهترین فناوری CES 2024 می‌پردازیم ، پس با یک مقاله مفید و آموزشی دیگر از تیم نود و هشت زوم همراه ما باشید :

 

هزاران برند و شرکت در نمایشگاه Consumer Electronics شرکت می کنند که بیشتر به عنوان CES شناخته می شود که هر ساله در لاس وگاس برگزار می شود. بیشتر محصولاتی که در CES به نمایش گذاشته می شوند، نوآوری هایی هستند که برندها می خواهند به نمایش بگذارند. به آن به عنوان نمایشگاهی فکر کنید که در آن شرکت ها توانایی ها و محصولات آینده خود را با این نوآوری ها به نمایش می گذارند. ما این فرصت را داشتیم که در نمایشگاه CES امسال شرکت کنیم – و در بین محصولات زیادی که دیدیم – تصمیم گرفتیم بهترین فناوری CES 2024 را زیر یک سقف جمع کنیم.

Best_of_CES_2024

درست از بالش‌های ی که از خروپف جلوگیری می‌کنند تا بستنی‌سازی که می‌تواند دسر مورد علاقه‌تان را در کمتر از دو دقیقه درست کند، محصولات باورنکردنی را در نمایشگاه CES امسال دیدیم!

در حالی که برخی از آنها ممکن است فوراً در دسترس نباشند، جالب است که ببینیم چگونه برندها با محصولات نوآورانه در بخش‌های مختلف مرزهای فناوری را پیش می‌برند. با این اوصاف، در اینجا تمام محصولاتی وجود دارد که وقتی در نهایت برای خرید در دسترس قرار گرفتند، باید مراقب آنها باشید.

1. خرگوش R1

نمی توان انکار کرد که ما اکنون در عصر هوش مصنوعی هستیم. خدماتی مانند ChatGPT و Bard از LLM برای کمک به شما در مورد سؤالات یا وظایف خاص استفاده می کنند. در حالی که این خدمات را می توان در هر دستگاهی استفاده کرد، آخرین استارتاپ فناوری داغ – Rabbit – یک دستگاه اختصاصی ارائه کرد که دارای دستیار هوش مصنوعی است. این دقیقا همان چیزی است که باعث پیدایش Rabbit R1 شد.

بهترین های ces 2024 1بهترین های ces 2024 1

R1 یک دستیار AI دستی قابل حمل است که می تواند به شما در انجام چندین کار کمک کند. چه بخواهید یک قرار ملاقات برای کوتاه کردن مو تعیین کنید یا علامتی را به زبان دیگری بگیرید و آن را به انگلیسی ترجمه کنید، همه این کارها را انجام می دهد. دارای یک صفحه نمایش کوچک برای تعامل با دستگاه، همراه با یک دوربین چرخان برای گرفتن عکس و فیلم.

چیزی که Rabbit R1 را از چیزی مانند ChatGPT در تلفن شما متمایز می کند این است که ChatGPT از یک مدل زبان بزرگ یا LLM استفاده می کند در حالی که R1 از یک مدل اقدام بزرگ یا LAM استفاده می کند.

به طور خلاصه، ChatGPT فقط می تواند به سوالات شما پاسخ دهد، اما Rabbit R1 می تواند بر اساس آنها عمل کند و کارهایی را برای شما انجام دهد. به سادگی گوشی خود را به R1 وصل کنید و داده های شما را همگام سازی می کند و الگوهای استفاده شما را یاد می گیرد. هوش مصنوعی غیرقابل انکار آینده است، و اگر می‌خواهید در خط مقدم آن باشید، Rabbit R1 قصد دارد به شما یک پیشروی بدهد.

2. ام اس آی پنجه

کنسول های دستی مانند Steam Deck و Nintendo Switch اخیراً بسیار محبوب شده اند. در واقع، ایسوس نیز با ROG Ally دستی خود به سمت این باند پرید. خب، MSI قرار نبود برای مدت طولانی در این مسابقه عقب بماند. این برند آخرین کنسول دستی Claw خود را در نمایشگاه CES معرفی کرده است و به نظر می رسد پیشنهاد امیدوارکننده ای باشد.

بهترین های ces 2024 2بهترین های ces 2024 2

این کنسول روی چیپ‌ست‌های سری Core Ultra جدید اینتل کار می‌کند و قدرت کافی را ارائه می‌کند و در عین حال استقامت را کنترل می‌کند. عمر باتری یکی از نگرانی های اصلی اکثر کنسول های دستی مانند این است، اما باتری 53 وات ساعتی، همراه با تراشه کارآمد، تضمین می کند که می توانید تا دو ساعت از عناوین AAA لذت ببرید.

در حالی که کناره های ارگونومیک کنسول را در دست می گیرید، می توانید از تمام بازی ها و رسانه های خود در صفحه نمایش 7 اینچی 120 هرتزی لذت ببرید. موتور هوش مصنوعی جدید MSI عملکرد Claw را بهینه می‌کند، بنابراین وقتی CPU و GPU را به حداکثر توانایی‌هایشان نمی‌رسانید، کنسول عمر باتری را در اولویت قرار می‌دهد. یک بازی فشرده را راه اندازی کنید و ساعت ها با شیب کامل اجرا می شوند. اگر به دنبال یک کنسول دستی هستید، از شما می‌خواهیم منتظر MSI Claw باشید، زیرا در حال شکل‌گیری بهترین کنسول در تجارت است.

3. ColdSnap

آیا همه ما آن نیمه شب هوس یک فنجان بستنی را نداشتیم؟ اگر خوش شانس باشید، ممکن است مقداری دسر باقی مانده در یخچال خود داشته باشید. اگر نه، باید به یک شب کامل رویاهایی که توسط چیپس شکلات مورد علاقه یا بستنی Rocky Road اشغال شده بسنده کنید! خب دیگه نه ColdSnap یک راه حل خلاقانه دارد که می تواند بستنی مورد علاقه شما را در کمتر از دو دقیقه درست کند. بله شما آن را درست خواندید!

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع رنگ بنفش صفحه در اندروید و آیفون
بهترین های ces 2024 3بهترین های ces 2024 3

ColdSnap را به عنوان یک دستگاه Keurig اما برای بستنی به جای قهوه در نظر بگیرید. به سادگی در یک غلاف با طعم دلخواه خود بریزید و تا زمانی که چند تیک-توک را مرور کنید، بستنی شما آماده است! این برند طعم های متنوعی را ارائه می دهد، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

دیوانه وار است که فکر کنید یک دستگاه کوچک می تواند در عرض چند ثانیه برای شما یک دسر سرد درست کند. تصور کنید ColdSnap را در خوابگاه، رستوران یا حتی در مکان‌های عمومی مانند مراکز خرید داشته باشید. به جای رفتن به فروشگاه برای خرید بستنی، می توانید به سادگی به دستگاه ColdSnap بروید، طعم دلخواه خود را انتخاب کنید و تماشا کنید که به طرز جادویی بستنی را در یک فنجان پخش می کند!

4. پاور بانک 170 واتی Shargeek

پیش از این، پاوربانک های شارژ سریع می توانستند تا 18 وات برق تولید کنند. به سرعت تا سال 2024، ما اکنون پاوربانک هایی داریم که می توانند دستگاه های شما را با 170 وات شارژ کنند! البته ما در مورد Shargeek 170 صحبت می کنیم که دارای سه پورت است. از میان کانکتورهای موجود، درگاه‌های USB-C دستگاه می‌توانند یک لپ‌تاپ گیمینگ بزرگ یا مک‌بوک پرو 16 اینچی سطح بالا را بدون عرق کردن تغذیه کنند.

بهترین های ces 2024 4بهترین های ces 2024 4

علاوه بر این، وات اضافه شده به این معنی است که می توانید مک بوک پرو را با قدرت کامل شارژ کنید و در عین حال یا تبلت را با وات بالا شارژ کنید. به طور خلاصه، این تقریباً تنها همراهی است که در سفر به آن نیاز دارید. چیزی که این معامله را شیرین‌تر می‌کند این است که خود پاوربانک می‌تواند تا 140 وات شارژ شود که با توجه به بسته باتری 24000 میلی‌آمپر ساعتی آن یک نعمت مطلق است.

برخی از اضافات جالب شامل یک محفظه شفاف هستند تا بتوانید طراحی PCB را ببینید، نمایشگری که جریان/ولتاژ ورودی و خروجی را نشان می‌دهد، و مقاومت در برابر آب را نشان می‌دهد که به شما امکان می‌دهد از پاوربانک در خارج از منزل حتی زمانی که در حال ریختن است استفاده کنید. اگر در کوله پشتی مسافرتی خود به یک وسیله شارژی نیاز دارید، آن Shargeek 170 است.

5. هدست AR Ocutrx

برندهایی مانند متا و اپل، استفاده گسترده از فناوری واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را با دستگاه‌های خود تشویق می‌کنند. Meta Quest 3 یک هدست با واقعیت ترکیبی عالی است و Apple Vision Pro قصد دارد تجربه‌ای فضایی را ارائه دهد که هرگز قبلاً نبوده است. با این حال، در میان این دستگاه‌های تجاری موجود، یک برند وجود دارد که سعی می‌کند از واقعیت افزوده برای اهداف بزرگ‌تری استفاده کند – و آن Ocutrx است.

بهترین های ces 2024 5بهترین های ces 2024 5

هدف Ocutrx این است که جراحان، متخصصان ارتش و بیماران مبتلا به مشکلات چشمی را قادر سازد تا از هدست AR خود برای حل مشکلات دنیای واقعی استفاده کنند. به عنوان مثال، پزشکان می توانند با استفاده از دستورالعمل های بلادرنگ در AR عمل جراحی را انجام دهند. کاربرانی که دارای عیوب چشمی خاص هستند، به لطف میدان دید وسیع، می توانند با هدست Ocutrx بهتر ببینند.

در واقع، Ocutrx ادعا می کند که وسیع ترین میدان دید را در بین تمام هدست های AR موجود در بازار دارد. این برند همچنین می گوید که نمایشگر آنبورد بالاترین وضوح را در مقایسه با هدست های مشابه دارد. ما هدست را برای مدت کوتاهی آزمایش کردیم و می‌توانیم هر دوی این ادعاها را در مقایسه با Meta Quest 2 تأیید کنیم. اگر جراح هستید یا در پزشکی از راه دور یا هر صنعت دیگری که می‌توانید از دستورالعمل‌های راه دور در AR بهره‌مند شوید، باید استفاده کنید. امکان درگیر کردن AR با کمک Ocutrx را در نظر بگیرید.

6. زمین بازی نکس

روزهای Nintendo Wii و Xbox Kinect را به خاطر دارید؟ اگر در کودکی از هر یک از این کنسول ها استفاده کرده اید، اکنون می توانید به لطف Nex Playground نوستالژی خود را دوباره زنده کنید. این شرکت با هدف فعال‌تر کردن بچه‌ها یک کنسول بازی ارائه کرده است. به جای یک کنسول استاندارد که از یک کنترلر استفاده می کند، Nex Playground شما را – پخش کننده – کنترلر می کند.

بهترین های سال 2024 6بهترین های سال 2024 6

هنگامی که Nex را به تلویزیون خود وصل می کنید و در مقابل آن می ایستید، به سرعت موقعیت بدن شما را با استفاده از دوربین آنبورد اسکن می کند. سپس، می توانید حرکات بدن خاصی را انجام دهید تا اقدامات درون بازی را آغاز کنید. به عنوان مثال، یک بازی بسکتبال وجود دارد که در آن باید توپ ها را از زمین بردارید و آنها را داخل حلقه بیندازید. شما باید این اقدامات را با بدن خود انجام دهید، که بچه ها را فعال نگه می دارد و در عین حال به آنها اجازه می دهد از یک بازی در خانه خود لذت ببرند.

یکی دیگر از اهداف زمین بازی Nex این است که اعضای خانواده را دور هم جمع کند تا بتوانند زمان با کیفیتی را با یکدیگر بگذرانند. این کار را با کمک چندین بازی چند نفره انجام می دهد که در آن دو یا چند نفر از اعضای خانواده می توانند با یکدیگر بازی کرده و با یکدیگر رقابت کنند. Nex Playground در حال حاضر برای سفارش با قیمتی که خیلی زیاد نیست در دسترس است. اگر می‌خواهید بچه‌ها در حین گذراندن زمان دور از گوشی‌های هوشمندشان فعال‌تر باشند، زمین بازی Nex را سفارش دهید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل ممکن است ماه آینده یک پیکسل تاشو معرفی کند

7. بالش حرکتی

خروپف یک مشکل رایج است که نه تنها بر روی افراد بلکه اطرافیان نیز تاثیر می گذارد. در واقع، عادات خروپف شما ممکن است خواب همسرتان را نیز مختل کند. اگرچه راه‌حل‌های طبیعی برای رسیدگی به این مشکل وجود دارد، اما ممکن است همیشه مؤثر نباشند. Motion Pillow را وارد کنید. Motion Pillow از فناوری و هوش مصنوعی برای جلوگیری از خروپف کردن شما استفاده می کند.

بهترین های ces 2024 7بهترین های ces 2024 7

یک سیستم حرکتی وجود دارد که همراه با بالش ارائه می شود. باید در کنار محل خواب شما قرار گیرد تا بتواند الگوهای خروپف را تشخیص دهد. هنگامی که سیستم تشخیص می دهد که شما خروپف می کنید، به طور خودکار قسمت بالای بالش را باد می کند تا سر شما را تا حدی بالا بیاورد. توجه داشته باشید که خواب شما را مختل نمی کند زیرا حرکت تدریجی است. این حرکت راه هوایی را باز می کند و از این رو از خروپف جلوگیری می کند.

هنگامی که از خواب بیدار می شوید، برنامه همراه نیز الگوهای دقیق خواب شما را همراه با ضبط جلسات خروپف به شما نشان می دهد. داده ها شامل سطوح مختلف خواب همراه با مدت زمان است. اگر علائمی از خروپف یا حتی آپنه خواب دارید، Motion Pillow یک سرمایه گذاری عالی است که می تواند به شما در بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

8. اسپیکر قاب

سری تلویزیون های فریم سامسونگ به دلیل طراحی منحصر به فرد و چشم نواز خود محبوبیت زیادی به دست آورده اند. تلویزیون را روی دیوار نصب کنید و به نظر یک اثر هنری است. خوب، اگر از اخلاق طراحی قاب تلویزیون خوشتان آمد و مایلید تعداد بیشتری از آن را در خانه خود داشته باشید، اسپیکر فریم دقیقاً به شما این امکان را می دهد.

بهترین های ces 2024 8بهترین های ces 2024 8

البته، نمی توانید چندین تلویزیون را در اتاق پذیرایی خود به دیوار آویزان کنید. این به هیچ وجه به هیچ هدفی نخواهد رسید. اما، در حالی که ظاهر مشابه را تکرار می کند، اسپیکر Frame عملکرد بیشتری را ارائه می دهد و از آنجایی که بسیار کوچکتر است، کاربردی تر است. تلفن هوشمند یا تلویزیون خود را با بلندگوی Frame جفت کنید تا صدایی غنی داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید چندین بلندگوی فریم را برای یک افکت استریو جفت کنید.

جدا از خود صدا، بلندگوی فریم ظاهری مطلق دارد – درست مانند همتای تلویزیونی خود. بنابراین، اکنون می توانید هنر مورد علاقه خود را در حالی که از موسیقی با کیفیت بالا لذت می برید، بر روی دیوار خود به نمایش بگذارید.

9. Anker Solix F3800

اگر اغلب برای کمپ بیرون می روید یا دوست دارید با RV خود به گشت و گذار بپردازید، یک نیروگاه قابل حمل کاملاً ضروری است. در حالی که چندین گزینه برای یک مولد برق کوچک وجود دارد، Anker Solix F3800 جدید یک گزینه فوق العاده است. این دستگاه دارای یک تن نیرو و تعداد زیادی پورت است، در نتیجه این اطمینان را ایجاد می کند که در سفرهای جاده ای خود مجبور به حمل پاوربانک یا ایستگاه دیگری نخواهید بود.

بهترین های سال 2024 9بهترین های سال 2024 9

سلول داخلی دارای ظرفیت عظیم 3840 وات ساعت است که می تواند تا شش باتری افزایش یابد. پشتیبانی از ورودی خورشیدی 2400 واتی وجود دارد که می تواند ایستگاه را از 0 تا 80 درصد تنها در 1.5 ساعت با قرار گرفتن در معرض نور خورشید کافی شارژ کند. Anker همچنین به اندازه کافی متفکر بود که چرخ‌ها را روی ایستگاه قرار دهد، بنابراین به راحتی می‌توان آن را به اطراف برد.

10. سینک کوهلر ریستا

یکی از شرکت‌کنندگان شگفت‌انگیز در این فهرست، Kohler است – تولیدکننده لوازم حمام ممتاز. این شرکت در گذشته چندین نوآوری را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته است و سینک ریستا امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای این منظور، کل سینک پرینت سه بعدی شده و طراحی منحصر به فردی دارد.

بهترین های ces 2024 10بهترین های ces 2024 10

همراه با سینک، این برند مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوشمند مانند خروجی مبتنی بر حسگر، دکمه‌هایی برای کمک به شما در کنترل جریان و دمای خروجی و غیره دارد. کوهلر از دوش‌ها، وان‌ها و گلدان‌های فانتزی نیز رونمایی کرده است. فن آوری جالب مانند قیمت و نورپردازی حالت.

فناوری پیشرفته در CES

دیدن نوآوری‌های جدید و آینده در CES که امکانات بی‌پایان فناوری را نشان می‌دهند، همیشه جالب است. امیدواریم هر ساله شاهد محصولات بیشتری از این دست باشیم که مشکلات دنیای واقعی را حل می کند و به مصرف کنندگان در زندگی روزمره کمک می کند. محصول مورد علاقه شما در CES 2024 کدام بود؟ در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!

امیدواریم از این مقاله خلاصه CES 2024: بهترین فناوری CES 2024 مجله نود و هشت زوم استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات ما را در ارائه مقالات بهتر یاری کنید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/HdtaVp
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *