اپل هنوز طراحی بند بالایی ثانویه برای ویژن پرو را نهایی نکرده است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اپل ماه گذشته در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان Vision Pro را معرفی کرد، اولین فضایی و سرمایه گذاری خود در دنیای AR/VR. به گفته رسانه‌هایی که این دستگاه را در WWDC آزمایش کردند، دستگاهی که 3500 دلار قیمت دارد، بسیار سنگین است.

همچنین اپل طی آزمایش داخلی خود متوجه شد که پوشیدن بیش از نیم ساعت این دستگاه مخصوصاً برای افرادی که جثه و سر کوچک‌تری دارند، بسیار سخت است. طبق گزارش‌ها، اپل برای تثبیت وزن ویژن پرو، بند دومی را طراحی کرده است که بالای سر قرار می‌گیرد.

با این حال، مارک گورمن، تحلیلگر بلومبرگ گزارش داده است که اپل هنوز طراحی بند ثانویه را نهایی نکرده است. پیش از این گزارش شده بود که اپل این بند را به جای ارسال در جعبه، به عنوان اضافی به فروش می رساند.

بند بالا همچنین در فیلم ها و تصاویر تبلیغاتی اپل دیده می شد، اما این شرکت چیزی در مورد آن روی صحنه یا در مواد بازاریابی خود ذکر نکرد.

لوازم جانبی ویژن پرو

گورمن همچنین در مورد لوازم جانبی دیگری که اپل ممکن است برای ویژن پرو معرفی کند صحبت کرد. نوارهای سر و مهر و موم های سبک در اندازه های مختلف برای مطابقت دقیق با صورت کاربر در دسترس خواهند بود. اپل استورها انباری از این لوازم جانبی را در اندازه های بسیار متفاوت نگه می دارند. به عنوان مثال، تا به حال می دانیم که Vision Pro یک حالت مهمان دارد که به یک فرد دیگر اجازه می دهد تا بدون تنظیم حساب از دستگاه استفاده کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خطای عدم دسترسی به سرویس نصب ویندوز

کاربری که برای خرید Vision Pro به فروشگاه می‌آید، ممکن است برای کاربر دیگری که ممکن است دستگاه را با او به اشتراک بگذارد، مهر و موم و سربند را نیز خریداری کند. همچنین احتمالاتی وجود دارد که کاربر ممکن است بخواهد این لوازم جانبی را پس از تغییر اندازه صورت خود خریداری کند.

برای کاربرانی که از عینک طبی استفاده می کنند، اپل با کارل زایس همکاری کرده است تا عینک هایی را ارائه کند که در Vision Pro مناسب باشد. فروشگاه‌های اپل نیز باید انبار لنزهای خود را در مقادیر زیاد نگه دارند. این می تواند برای اپل چالش برانگیز باشد زیرا برخی از کاربران نسخه های متفاوتی برای هر چشم دارند.

جلوی ویژن پرو دارای صفحه نمایش شیشه ای است و ممکن است در معرض خط و خش باشد. بنابراین، اپل در نظر دارد محافظ های صفحه نمایش را برای همین محصول بفروشد.

با در نظر گرفتن این عوامل، گورمن گفته است که عرضه Vision Pro پیچیده ترین راه اندازی محصول اپل خواهد بود. این شرکت باید تدارکات خود را کامل کند، فروشندگانی را آموزش دهد که بتوانند کاربران را در استفاده صحیح از هدست راهنمایی کنند، و همچنین مواد تبلیغاتی را برای آموزش استفاده از دستگاه به کاربران ارائه دهد.


جیبین جوزف ویرایشگر محتوا در iGeeksBlog است و توجه بسیار خوبی به جزئیات دارد. او خواننده ای مشتاق است، با علایق مختلف از فلسفه و تاریخ گرفته تا ژئوپلیتیک و فناوری. وقتی گرامر را نمی خواند یا تصحیح نمی کند، متوجه می شوید که او در حال بحث درباره فوتبال است. می توانید او را در و اینستاگرام به آدرس 4ibin@ دنبال کنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین نکته و ترفند دوربین Pixel 7 و Pixel 7 Pro
امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/nOd
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *