اپل واچ بزرگترین به روز رسانی نرم افزاری خود را از سال 2015 مشاهده خواهد کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بزرگترین به روز رسانی نرم افزاری خود را از سال 2015 مشاهده خواهد کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، نرم افزار اپل واچ قرار است بزرگترین به روز رسانی خود را از زمان عرضه دریافت کند. اگرچه جزئیات در مورد طراحی به روز شده watchOS 10 بسیار پراکنده بود تا وجود نداشت، اما این گزارش برنامه های اپل را برای معرفی یک رابط کاربری اصلاح شده برای پوشیدنی محبوب خود در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال (WWDC) در ماه ژوئن، در کنار هدست واقعیت ترکیبی، مک جدید، اذیت می کند. لپ تاپ و iOS 17.

در حالی که قبلاً گفته می شد که نسخه های به روز شده iOS و iPadOS نسخه های جزئی تری هستند که چندین ویژگی درخواستی کاربران را به همراه می آورد و احتمالاً زمینه ای برای بارگذاری جانبی برنامه ها بر روی دستگاه ها از خارج از فروشگاه App است، به روز رسانی watchOS ممکن است حتی مهم تر باشد. اگر گزارش درست باشد

این اولین باری نیست که Gurman در مورد برنامه های اپل برای به روز رسانی سیستم عامل اپل واچ با واچ OS جدید گزارش می دهد، اما اکنون این ارتقا را به عنوان مهم ترین به روز رسانی رابط کاربری از زمان عرضه واچ که قبلاً مشخص نبود، قرار می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  این آیفون اصلی به قیمت حدود 200000 دلار فروخته شد

در اوایل این ماه، گورمن تنها گفته بود که واچ او اس جدید باید یک «به‌روزرسانی نسبتاً گسترده» با تغییراتی در رابط کاربری باشد.

نرم افزار اپل واچ از زمان معرفی خود در سال 2015 تاکنون تغییرات اساسی در رابط کاربری خود دریافت نکرده است. اما بسیاری از طراحان با مفاهیم مختلف واچ OS که صفحه اصلی را از مجموعه برنامه های کوچک بازنگری می کند، عکس های خود را تغییر داده اند. شما با انگشت به سراغ ایده‌هایی می‌روید که ایده‌های متفاوتی را در بر می‌گیرند – از جمله مفاهیم بیشتر شبیه که از ویجت‌ها یا پوشه‌های برنامه نیز پشتیبانی می‌کنند.

بر اساس جدیدترین نسخه Gurman، WatchOS 10 به روز شده نسبت به نسخه های برنامه ریزی شده برای iPhone، iPad، Mac یا TV “پیشرفت های بزرگتری به ارمغان خواهد آورد”. او می‌گوید که این شامل «رابط به‌روزرسانی‌شده» می‌شود که به شما می‌گوید «بیشتر چیزهایی که باید در مورد اپل واچ در سال 2023 بدانید». این گزارش خاطرنشان می‌کند که بقیه تغییرات سخت‌افزاری حداقل خواهد بود، بنابراین به‌روزرسانی نرم‌افزار بزرگترین اخبار و تمرکز اصلی ساعت خواهد بود.

در مورد این که رابط به روز شده چه چیزی می تواند داشته باشد، چیزهای بیشتری گفته شد، اما تجزیه و تحلیل دقیق عبارت می تواند به این باور برسد که این یک بازنگری کامل در رابط نیست، زیرا از آن به عنوان “به روز رسانی” و نه “طراحی مجدد” یاد می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  داده های iPhone Analytics چیست و چگونه آن را فعال یا غیرفعال کنیم

با این حال، انتظارات زیادی برای تجربه‌ای تازه برای اپل واچ وجود دارد، نرم‌افزار آن پس از انتشار نسخه‌های متعدد iOS که در مورد نحوه سازماندهی و تعامل برنامه‌ها، از جمله معرفی مواردی مانند پوشه‌های سازمان‌دهی خودکار در، دوباره فکر کرده‌اند، کمی قدیمی می‌شود. کتابخانه برنامه، ویجت‌های تعاملی از طریق فعالیت‌های زنده، و هر دو ویجت صفحه اصلی و صفحه قفل برای نمایش اطلاعات برنامه زنده. البته، همه این ایده‌ها لزوماً نمی‌توانند مستقیماً به یک رابط ساعت هوشمند ترجمه شوند – که برای مثال از پیچیدگی‌ها استفاده می‌کند، نه از ویجت‌ها برای نمایش اطلاعات، و در مواردی که املاک و مستغلات صفحه نمایش محدود نیاز به ایده‌ها و انواع تعامل دارد.

تا به امروز، این باعث شده است که اکثر نسخه‌های واچ او اس تغییرات جزئی‌تری داشته باشند، و بیشتر تغییرات رابط کاربری از طریق مواردی مانند صفحه‌های ساعت جدید انجام می‌شود.

WWDC 2023 اپل از 5 ژوئن تا 9 ژوئن برگزار می شود و با سخنرانی اصلی این شرکت آغاز می شود، جایی که انتظار می رود اپل هدست جدید AR/VR و xrOS را به همراه سایر به روز رسانی های نرم افزاری عرضه کند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Afc
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *