اکنون توییتر برای مشاهده توییت ها به یک حساب کاربری نیاز دارد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اکنون توییتر برای مشاهده توییت ها به یک حساب کاربری نیاز دارد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

اگر وارد حساب توییتر خود نشده باشید و سعی کنید یک توییت را مشاهده کنید، با یک صفحه ورود به سیستم نمایش داده می‌شوید. و اگر نمی خواهید در اپلیکیشن پرنده حساب کاربری داشته باشید، خیلی بد است!

توییتر در مورد این تغییر اظهار نظر نکرده است و با توجه به اینکه این پلتفرم از زمان تصاحب ایلان ماسک تا چه حد شلخته بوده است، ممکن است فقط یک مشکل باشد. با این حال، در زمانی که توییتر در تلاش است تا پایگاه کاربران خود را افزایش دهد، این امکان وجود دارد که این تاکتیکی برای وادار کردن افراد بی‌صدا به ایجاد حساب کاربری باشد.

مانند بسیاری از تغییرات اخیر توییتر، این می تواند به راحتی نتیجه معکوس داشته باشد. اگر توییت‌ها در دسترس عموم نباشند، الگوریتم‌های می‌توانند محتوای سایت را رتبه‌بندی پایین‌تری داشته باشند، به این معنی که افراد کمتری از Google به سایت هدایت می‌شوند. همچنین، این فقط نوعی آزاردهنده است.

ماسک – که دیگر مدیرعامل توییتر نیست، اما هنوز عمیقاً درگیر عملیات است – ممکن است انگیزه اش این باشد که جلوگیری از ابزارهای هوش مصنوعی از جستجو در توییتر ماسک قبلاً به توصیه کرده بود که توییتر را از پلتفرم تبلیغاتی خود کنار گذاشت گفتن: «آنها به طور غیرقانونی با استفاده از داده های توییتر آموزش دیدند. زمان شکایت.”

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اولین محصول استارتاپ سخت افزاری سری Humane، Ai Pin است

از آنجایی که مدیرعامل جدید لیندا یاکارینو به سمت جدید خود می نشیند، توییتر همچنان با اشتباهات فنی پر شده است. در اوایل این هفته، به تعداد نامتناسبی از کاربران اطلاع داده شد که به دلیل هرزنامه به مدت سه روز در حالت تعلیق قرار گرفته اند. ما هنوز مطمئن نیستیم که در آنجا چه اتفاقی افتاده است (و توییتر به ‌های ما پاسخ نمی‌دهد)، اما با حضور ماسک در c-suite، سیاست‌ها می‌توانند سریع‌تر از آنچه شما بگویید «44 میلیارد دلار» تغییر کند، بنابراین هر چیزی ممکن است.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/PbAKjB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *