اولین محصول استارتاپ سخت افزاری سری Humane، Ai Pin است

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم اولین محصول استارتاپ سخت افزاری سری Humane، Ai Pin است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Humane، استارت آپی که توسط دو طراح و مهندسی سابق اپل، Imran Chaudhri و Bethany Bongiorno راه اندازی شد، امروز جزئیاتی را درباره اولین محصول خود فاش کرد: Humane Ai Pin.

خیلی وقته که اومده Humane از سال 2018، سال تاسیسش، کم و بیش کار خود را مخفی نگه داشته است و هیچ محصولی رونمایی نکرده است، اما ده ها کارمند سابق اپل را که مسئول صفحه کلید صفحه نمایش لمسی آیفون، عناصر طراحی صنعتی اپل و زیرساخت های خدمات اپل مانند iCloud، Apple هستند، وارد کرده است. پرداخت و خانه.

محصول Humane، همانطور که مشخص است، یک گجت پوشیدنی با پیش بینی شده و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی است. Chaudhri یک نمایش زنده از دستگاه روی صحنه در طی یک سخنرانی TED در ماه آوریل ارائه کرد، اما یک بیانیه مطبوعاتی منتشر شده امروز جزئیات بیشتری را ارائه می دهد.

” [AI Pin is a] دستگاه پوشیدنی متصل و مبتنی بر لباس از طیفی از حسگرها استفاده می کند که تعاملات محاسباتی متنی و محیطی را امکان پذیر می کند. Ai Pin نوعی دستگاه مستقل با پلتفرم نرم افزاری است که از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات محاسباتی شخصی نوآورانه استفاده می کند.

با حذف اصطلاحات بازاریابی، Ai Pin قادر خواهد بود – با فرض ادعاهای Humane – بسیاری از وظایفی را که یک گوشی هوشمند می تواند انجام دهد، اما با حرکات و دستورات صوتی کمتر مورد نیاز است. پین هوش مصنوعی که با یک ضربه فعال می‌شود، برای چسباندن به جیب سینه طراحی شده است، می‌تواند خلاصه‌ای از ایمیل‌ها و دعوت‌های تقویم را ارائه دهد، بین زبان‌ها ترجمه کند و به تماس‌های تلفنی پاسخ دهد و برقرار کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  بهترین مبدل های EPUB به PDF برای دسکتاپ و موبایل

به لطف یک دوربین و نرم‌افزار مبتنی بر بینایی رایانه، پین هوش مصنوعی می‌تواند اشیاء اطراف خود را نیز تشخیص دهد، مانند برچسب‌های مواد غذایی. و با استفاده از یک پروژکتور داخلی و حسگر عمق، می‌تواند یک رابط تعاملی را روی سطوح مجاور مانند کف دست یا سطح میز پخش کند.

پین هوش مصنوعی انسانی

اعتبار تصویر: انسانی

Chaudhri و Bethany Bongiorno در بیانیه‌ای اعلام کردند: «Ai Pin ما فرصتی را برای مردم فراهم می‌کند تا هوش مصنوعی را در همه جا با خود ببرند و قفل عصر جدیدی از محاسبات شخصی را باز کنند که یکپارچه، بدون صفحه و حسگر است».

Humane همچنین امروز فاش کرد که در حال همکاری با کوالکام برای توسعه سخت افزار داخلی Ai Pin است. یک تراشه ناشناس از سری اسنپدراگون کوالکام به این ابزار پوشیدنی نیرو می دهد. Human قول داده است که اطلاعات بیشتری در اواخر سال پیش از راه اندازی دستگاه ارائه شود.

زیاد اصغر، معاون مدیریت محصول Qualcomm در این نسخه گفته است: «Ai Pin Humane یک تجربه هوش مصنوعی برتر ارائه می‌کند.» با ظهور هوش مصنوعی مولد، هوش مصنوعی Humane و تجربه کاربر از برخی از نقاط قوت کلیدی بهره می‌برد. از هوش مصنوعی روی دستگاه استفاده می کند و از اطلاعات متنی بلادرنگ استفاده می کند تا موارد استفاده هیجان انگیز و شخصی سازی شده هوش مصنوعی را در اختیار کاربر قرار دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه به روز رسانی هر برنامه در مک: 6 بهترین راه

Humane قبلاً اعلام کرده بود که با SK Networks و Microsoft شراکت دارد تا پلتفرم و خدمات خود را به بازار عرضه کند و مایکروسافت قدرت پردازش ابری را تامین می کند و SK Networks مدیریت توزیع. در همین حال، Humane با OpenAI همکاری می‌کند تا فناوری خود را در دستگاه استارت‌آپ ادغام کند – دقیقاً به هر شکلی که به پایان برسد. ال‌جی به نوبه خود با Humane در پروژه‌های تحقیق و توسعه برای مرحله بعدی چرخه عمر محصول خود و همچنین تطبیق فناوری Humane برای دستگاه‌های خانه هوشمند کار می‌کند. و ولوو با Humane در یک پیشنهاد بالقوه صنعت خودرو متحد می شود.

تا به امروز، Humane مستقر در سانفرانسیسکو، که بیش از 200 نفر نیروی کار دارد، 230 میلیون دلار از سرمایه گذارانی از جمله مارک بنیوف، مدیر عامل Salesforce، Kindred Ventures، SK Networks، LG Technology Ventures، Microsoft، Volvo Cars Tech Fund، Tiger Global جمع آوری کرده است. ، سام آلتمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Qualcomm Ventures و OpenAI.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/EHf
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *