این ترفند ساده iOS 17 می تواند تمام عکس های شما را صاف کند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

این را به بسپارید تا به ما کمک کند تا با آخرین نسخه بتای عمومی iOS 17 ارتقا پیدا کنیم.

حس تعادل ما خیلی خوب است. این چیزی است که ما را صاف نگه می‌دارد و تضمین می‌کند که وقتی برای پیاده‌روی یا دویدن می‌رویم، در کنار هم قرار نمی‌گیریم. حتی می تواند به ما کمک کند تا عکس های بسیار خوبی بگیریم. با این حال، حتی با وجود این هدایای گوش داخلی، تشخیص اینکه چه چیزی واقعاً سطح است، اغلب از ما دور می‌شود و بنابراین ما عکس‌هایی با آن زاویه به سمت چپ یا راست تولید می‌کنیم، گاهی اوقات چند درجه و گاهی اوقات بسیار زیاد.

از زمانی که اپل اولین نسخه بتای عمومی iOS 17 خود را منتشر کرد، ما به دنبال ویژگی‌هایی هستیم تا به دنبال جواهرات پنهان بگردیم. قبلاً تعداد انگشت شماری از آنها را شناسایی کرده‌ایم، مانند حالت آماده به کار عالی که با شارژر MagSafe مناسب، تلفن شما را به یک پایه شب باشکوه تبدیل می‌کند. ما همچنین از استیکرهای جدید در هنگام استفاده از عکس‌های زنده طرفدار هستیم.

مقداری که این آخرین ویژگی پنهان است، احتمالاً تنها با ابزار ظریف آن مطابقت دارد. در داخل برنامه iOS 17 یک تنظیم جدید “Level” وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، می تواند به شما کمک کند قبل از گرفتن عکس، تصویر خود را سطح بندی کنید.

قبل از اینکه نحوه استفاده از آن را به شما توضیح دهم، باید بدانید کجا آن را پیدا کنید. Level به طور پیش‌فرض خاموش است و به‌طور پیش‌فرض در برنامه دوربین اصلی قرار نمی‌گیرد. مانند Grid فوق العاده مفید (برای اعمال قانون یک سوم بر روی عکس های شما) سطح در تنظیمات است،

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Daily Crunch: برنامه شبکه اجتماعی «کپی از چین» Lemon8 راه خود را به 10 برنامه برتر ایالات متحده می زند

برای رسیدن به آن، به تنظیمات/دوربین بروید و به سطح پایین بروید، جایی که، مانند Grid، یک سوئیچ جابجایی است.

تنظیم سطح دوربین iOS 17

تنظیم سطح دوربین iOS 17 (اعتبار تصویر: آینده)

پس از انجام این کار، می توانید به بهترین برنامه دوربین خود بازگردید. اکنون، به عنوان بخشی از منظره یاب، سه خط سفید افقی (یکی بلند که با دو خط کوتاه بسته شده است) خواهید دید. اگر تلفن خود را به چپ یا راست بچرخانید، متوجه خواهید شد که خطوط کوتاه‌تر ثابت می‌مانند در حالی که خط طولانی در مرکز با تلفن همراه شما منتهی می‌شود.

سطح iOS 17 در برنامه دوربین

استفاده از iOS 17 Level در برنامه دوربین (اعتبار تصویر: آینده)

من مطمئن هستم که می توانید حدس بزنید که در اینجا چه کاری می خواهید انجام دهید: هدف این است که هر سه خط سفید را در یک ردیف قرار دهید. هنگامی که آنها یک خط می شوند، خط کامل شده زرد می شود، که نشان می دهد تلفن شما کاملاً تراز است و تصویری که می گیرید نیز تراز خواهد بود.

مسلماً، شما همیشه به یک عکس سطح نیاز ندارید یا نمی‌خواهید، اما در مورد عکسبرداری، مثلاً، یک منظره، حتی یک لکه از یک هواپیمای صاف می‌تواند عجیب و غریب و بی‌اهمیت به نظر برسد. شرط می بندم، در واقع، شما بیش از چند مناظر غیرقابل تغییر را قبل از ارسال آنها در رسانه های اجتماعی تصحیح کرده اید. با این حال، انجام این کار برای یک تصویر تمام شده، برخی از تصاویر را حذف می کند زیرا تنظیم تراز را انجام می دهد. ایده استفاده از این ابزار ساده این است که در وهله اول به سطح شوت بزنید.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 بهترین راه برای رفع عدم نمایش همه تصاویر در گالری سامسونگ در گوشی های گلکسی

سطح بتای عمومی iOS 17

سطح بتای عمومی iOS 17 در حال اجرا است (اعتبار تصویر: آینده)

مانند Grid، View Outside the Frame و Mirror the Camera جلو، Level چیزی نیست که شما همیشه به آن نیاز داشته باشید یا از آن استفاده کنید، اما به شما کمک می کند برخی از زیباترین و هندسی ترین عکس های خود را صاف کنید. بعلاوه، فکر می‌کنم استدلالی وجود دارد که می‌تواند به شما آموزش دهد که چگونه آیفون خود را به درستی نگه دارید تا حتی بدون کمک آن خط نازک و زرد، به سطح نزدیک‌تر شوید.

حتی بدون گرافیک سطحی که به شما کمک می کند، اگر در حالت افقی، حالت بازتری بگیرید و پاهای خود را بکارید، گوشی را با دو دست بگیرید و آرنج های خود را نسبتاً نزدیک به بدن خود نگه دارید، می توانید عکس های ثابت تر و سطح بیشتری بگیرید. آیا در حال حاضر خود را بسیار نزدیک به سطح خواهید یافت.

اگر می‌خواهید iOS 17 Public Beta را دانلود کنید تا این ویژگی و دیگر ویژگی‌های جالب iOS را امتحان کنید، می‌توانید دستورالعمل‌ها را اینجا بیابید. فقط به یاد داشته باشید که این یک پلت فرم تلفن همراه است که هنوز در حال توسعه است و می تواند آیفون گرانبهای شما را کمی پایدارتر کند (به هر حال من هیچ مشکلی نداشته ام).

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/acLiBe
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *