این دستگاه به پزشکان اجازه می دهد تا بیماران را در آموزش آنلاین “لمس” کنند

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کارشناسان پزشکی و فناوری در ولز یک دستگاه آموزشی مجازی ایجاد کرده‌اند که می‌تواند به پزشکان اجازه دهد تا بیمار را لمس کنند، حتی اگر هزاران مایل از هم فاصله داشته باشند.

متخصصان مرکز تعالی و فناوری‌های نوظهور (CEMET)، که در دانشگاه ولز جنوبی (USW) مستقر است، با شبیه‌سازی آنلاین پزشکی پیشرفته (AMSO) مستقر در کاردیف برای توسعه یک اثبات مفهوم کار کرده‌اند. برای فناوری از راه دور

اگر ثابت شود که با موفقیت کار می کند، ممکن است این فناوری به AMSO اجازه دهد تا آموزش از راه دور را به کاربران در سراسر جهان ارائه دهد.

پروفسور نظر آمسو، مدیر اجرایی AMSO، گفت: «این کسب و کار در سال 2015 برای حمایت از آموزش مهارت‌ها برای متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، با استفاده از منابع ما از سراسر جهان، تأسیس شد. این شامل افرادی در باهاما، خاورمیانه، فیجی و نیوزلند می‌شود که می‌توانند شبانه روز به آموزش از راه دور دسترسی داشته باشند.

“در حالی که ما دانش را پوشش می دادیم و می توانستیم ارزیابی کنیم که آیا آنها می دانند چه چیزی آموزش داده می شود یا خیر، نمی توانستیم ارزیابی کنیم که آیا قسمت های “دستی” آموزش به اندازه کافی درک شده است مگر اینکه دانش آموزان بتوانند در مرکز شبیه سازی ما شرکت کنند. در کاردیف – که بدیهی است برای دانشجویانی که هزاران مایل دورتر زندگی می کنند، گران تمام می شود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  استارت آپ اوکراینی راه حل هوش مصنوعی را برای مقابله با رتینوپاتی دیابتی توسعه می دهد

«این محدودیت در طول همه‌گیری کووید-19 و تأثیری که بر دانشجویانی که به آموزش بالینی در محل کار خود دسترسی داشتند، تشدید شد. بنابراین، ما نیاز به توسعه سیستمی داشتیم که بتواند به دانش‌آموزان اجازه دهد مهارت‌های خود را از طریق واقعیت مجازی فراگیر اثبات کنند.»

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/ZdA
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *