این مفهوم آیفون ویژگی‌های Vision Pro و Xiaomi Mi 11 Ultra را در آیفون قرار می‌دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

جزیره پویا یکی از بزرگ‌ترین تغییرات طراحی است که برای مدت طولانی شاهد آن بوده‌ایم، اما یک مفهوم جدید یک گوشی کاملا متفاوت را در نظر می‌گیرد – گوشی‌ای که هم از هدست ویژن پرو این شرکت و هم ظاهراً رقیب شیائومی الهام می‌گیرد.

این تلفن مفهومی که توسط ADR Studio Design و Antonio De Rosa (از طریق Tom's Guide) ساخته شده است، Vision نامیده می شود که حداقل یکی از تأثیرات آن را بلافاصله مشخص می کند.

بزرگ‌ترین تغییرات بصری نسبت به خط آیفون 14 در پشت گوشی دیده می‌شود، با برآمدگی‌های بزرگ در بالا و پایین گوشی.

برآمدگی در بالا، دوربین ها را به همراه یک صفحه پشتی کوچک قرار می دهد که می تواند اعلان ها و ویجت ها را نمایش دهد. این چیزی است که قبلاً در شیائومی Mi 11 Ultra دیده بودیم و مانند آن گوشی، می‌توانید تصور کنید که امکان قاب‌بندی سلفی با دوربین‌های پشتی را نیز فراهم می‌کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع مشکل ضبط نشدن ساعت سامسونگ گلکسی

در مورد قوز پایین تر، “صوتی فضایی” را ارائه می دهد که امکان پخش صدای فراگیر واضح و واضح را مستقیماً از بلندگوهای تلفن فراهم می کند.

نمای جلوی این کانسپت آیفون ویژن تفاوت چشمگیری با آیفون 14 پرو ندارد، اما صفحه نمایش دارای لبه های خمیده است. صادقانه بگویم، ما طرفداران زیادی از این طراحی نیستیم و فقط می‌توانیم تصور کنیم که با تعداد لنزهای پیشرفته آیفون 14 پرو یا آیفون 14 پرو مکس، قوز دوربین چقدر بزرگ خواهد بود. اما مطمئناً متفاوت است.

مشخصات پیش بینی شده نسبتاً چشمگیر هستند، از جمله تراشه های M2 و R1، مانند Apple Vision Pro. این به تلفن امکان می دهد تا عملکرد بسیار سریع و چند کار را به طور موثرتری انجام دهد.

همچنین دارای یک دوربین پریسکوپ با زوم اپتیکال تا 8 برابر و حداکثر روشنایی 2200 نیت است، اما حتی در سرزمین فانتزی نیز نمی‌توانستند باتری آیفون را بیش از یک روز یا شارژ بی‌سیم با بیش از 30 وات تصور کنند.

یک مفهوم آیفون

(اعتبار تصویر: ConceptsiPhone)

این تنها مفهوم چشم نواز آیفون نیز نیست، زیرا در راستای کشف پتنت جدید اپل برای صفحه نمایش چرخان، ConceptsiPhone رندری ساخت که یک آیفون منعطف را نشان می دهد که بسیار نازک است و شاید بتوان آن را جمع کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین نکته و ترفند Samsung Galaxy Z Flip5

شایان ذکر است که هیچ یک از این مفاهیم به احتمال زیاد به واقعیت تبدیل نمی شوند، آنها فقط تصوراتی از کارهایی هستند که اپل روزی در صورت تمایل می تواند انجام دهد.

با این حال، در حال حاضر، ما خط تولید آیفون 15 را داریم که باید منتظر آن باشیم، که اگرچه جاه‌طلبی کمتری دارد، اما به نظر می‌رسد در مقایسه با بهترین آیفون‌های کنونی، ارتقای قابل توجهی داشته باشد.



امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/fXpNxB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *