این یک پرنده است، یک هواپیما است، نه، یک نهنگ کریپتو است

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم این یک پرنده است، یک هواپیما است، نه، یک نهنگ کریپتو است
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

من را در دنبال کنید @Jacqmelinek برای اخبار کریپتو، میم ها و موارد دیگر.

بازگشت شما را به … خوش آمد می گوییم واکنش زنجیره ای.

در اوایل این هفته، نگاهی به کیف‌پول‌های برخی از نهنگ‌های کریپتو بزرگ انداختم، وجوه خود را در کجا پارک می‌کردند و چگونه فعالیت آن‌ها نشان‌دهنده حرکت در بازار گسترده‌تر است.

من شش کیف پول را مورد بررسی قرار دادم که توسط داده‌های پورتفولیوی زنجیره‌ای Nansen در اختیار TechCrunch قرار گرفت. داده ها نشان می دهد که کیف پول ها تقریباً نیم میلیارد دلار ارزش دارند و اکثر دارایی های آنها در بلاک چین اتریوم تخصیص داده شده است.

اکثر کیف‌پول‌ها شامل دارایی‌های رمزنگاری «پیچیده‌شده» هستند، که یک نسخه توکن‌شده از سکه اصلی است که همان ارزش را دارد. به عنوان مثال، بیت کوین (BTC) و بیت کوین پیچیده (wBTC) وجود دارد و سرمایه گذار اگر بخواهد از بیت کوین در شبکه اتریوم استفاده کند که روی آن کار نمی کند، مالک دومی می شود. با این حال، می تواند از طریق نسخه پیچیده شده.

به طور کلی، این نهنگ ها به طور کلی خطرناک هستند، با توجه به اینکه اکثریت آنها توکن های استیکینگ مایع، استیبل کوین ها و بیت کوین و اتر بسته بندی شده دارند که نشان دهنده یک طرز فکر محافظه کارانه است.

برخی از کیف‌پول‌ها جنبه‌های شگفت‌انگیزی نیز داشتند که در اینجا به بررسی آنها می‌پردازیم.

این هفته در وب 3

جی کلیتون، رئیس سابق SEC احساس می‌کند که اکثریت قریب به اتفاق توکن‌های رمزنگاری شده، اوراق بهادار هستند. (TC+)

جی کلیتون، رئیس سابق SEC، گفت که تعریف امنیت «عمداً گسترده و انعطاف‌پذیر است». اما، این احتمال وجود دارد که زمانی چیزی به عنوان یک امنیت، “ممکن است همیشه امنیت نباشد.” پس چه چیزی می تواند باعث این تغییر شود؟ کلایتون گفت: سود فعلی در مقابل سودمندی آینده. به‌عنوان مثال، بلیت‌های نمایش برادوی را در نظر بگیرید: اگر شخصی 1000 بلیت را به قیمت 10 دلار بخرد و به دوستان و خانواده خود بگوید که می‌توانند آن بلیت‌ها را به قیمت 100 یا 1000 دلار دوباره بفروشند، پس این یک امنیت است. اما اگر فقط 10 سال بعد بلیط را بخرید، فقط یک بلیط است.

هنگ کنگ به رژیم نظارتی استیبل کوین تا سال 2024 چشم دوخته است

در حالی که جهان غرب درباره نحوه تنظیم استیبل کوین ها بحث می کند، هنگ کنگ در حال پیشبرد چارچوب نظارتی برای ارزهای رمزپایه متصل به دارایی های مالی سنتی است. جوزف چان هولیم، معاون خدمات مالی و خزانه داری هنگ کنگ گفت که اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) در حال جستجوی نظرات مردم در مورد استیبل کوین ها است و قصد دارد تا پایان سال 2024 یک چارچوب قانونی معرفی کند. به گزارش رسانه های محلی

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  10 راه حل برای عدم کارکرد اعلان های Slack در Mac و Windows Desktop

لندن اولین دفتر بین المللی a16z را با رمزارزهای «قابل پیش بینی» جذب می کند

غول VC ایالات متحده Andreessen Horowitz – که حدود 35 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد – قرار است اولین (بله، اولین) دفتر بین المللی خود را در لندن به رهبری یکی از شرکای عمومی شرکت، Sriram Krishnan افتتاح کند. این دفتر بر روی حمایت از توسعه فناوری‌های رمزنگاری، بلاک چین و استارت‌آپ‌های مرتبط با وب 3 تمرکز خواهد کرد. a16z ۷.۶ میلیارد دلار به استارت‌آپ‌های کریپتو در سطح جهان اختصاص داده است.

تصمیم رابینهود برای محدود کردن تجارت کریپتو منطقی است (TC+)

یکیشن تجارت و سرمایه‌گذاری مصرف‌کننده رابین‌هود، تنها یک هفته پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه صرافی‌های رمزنگاری Binance و Coinbase، در حال حرکت برای محدود کردن نگهداری و تجارت برخی از ارزهای دیجیتال اصلی در پلتفرم خود است. پس از بررسی نتایج سه ماهه اخیر رابینهود، احساس می کنیم که این تصمیم با مقداری دلیل پشتیبانی می شود.

وزارت دادگستری ایالات متحده دو روس را به دلیل هک کردن صرافی رمزارز Mt. Gox متهم کرد

وزارت دادگستری ایالات متحده دو شهروند روسیه را به دلیل هک کردن و ایجاد فروپاشی بعدی کوه Gox، یکی از بزرگترین و محبوب ترین صرافی های رمزنگاری، متهم کرده است. در یک کیفرخواست بدون مهر، وزارت دادگستری آلکسی بیلیوچنکو، 43 ساله، و الکساندر ورنر، 29 ساله را به هک کردن صرافی و توطئه برای شستن حدود 647000 بیت کوین، به ارزش حدود 17.2 میلیارد دلار، نام برد. Mt. Gox در سال 2014 پس از اعلام ورشکستگی هنگامی که سرقت فاش شد، تعطیل شد و سپس دستور انحلال داده شد.

جدیدترین غلاف

برای قسمت این هفته، ژاکلین با پاتریک کامینسکی، مدیر نوآوری دیجیتال web3 و metaverse در L'Oreal، و Manon Cardiel، رئیس برنامه ریزی استراتژیک و مشارکت در web3 و metaverse در L'Oreal مصاحبه کرد.

پاتریک رهبر GORJS DAO آرایش حرفه ای NYX است که در اواسط ژانویه با امید به ترکیب دنیای NFT و صنعت زیبایی در متاورس راه اندازی شد. زمانی که Manon روی پروژه GORJS کار می کرد، او همچنین به راه اندازی مجموعه های NFT برای شرکت هایی مانند Mugler و Yves Saint Laurent کمک کرد.

لورآل بیشتر به خاطر محصولات زیبایی خود شناخته شده است، اما این شرکت با بیش از 100 سال قدمت، همچنین خانه انبوهی از برندهایی است که بسیاری از ما از آنها استفاده می کنیم و مالک آنها هستیم، مانند Maybelline، Yves Saint Laurent، Armani، Kiehls، Valentino، Prada، CeraVe و بیشتر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  ابزار جدید هوش مصنوعی گوگل می تواند به سازماندهی فایل های نامرتب Google Docs شما کمک کند

ما در مورد اینکه چرا L'Oreal می‌خواست وارد اکوسیستم web3 شود، ترکیب DAO در یک نام تجاری سنتی چگونه است و اینکه چگونه مارک‌ها و شرکت‌های دیگر وارد حوزه رمزنگاری شده‌اند یا نیستند بحث کردیم.

ما همچنین به موارد زیر اشاره کردیم:

  • افزایش وفاداری به برند
  • تقاضای مصرف کننده و بازخورد
  • شک و تردید برندها نسبت به NFTها، متاورس
  • توصیه به برندهایی که به دنبال ورود به وب 3 هستند

ICYMI: یک قسمت جایزه داشتیم! ژاکلین مصاحبه کرد پل گروال، مدیر ارشد حقوقی در Coinbase.

گروال تقریباً سه سال است که در Coinbase، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال در سطح جهان، حضور داشته است. او پیش از این معاون رئیس‌جمهور و معاون مشاور عمومی فیس‌بوک، در کنار سایر نقش‌ها بود.

هفته گذشته، SEC از Coinbase به دلیل نقض قوانین اوراق بهادار شکایت کرد، تنها یک روز پس از شکایت SEC بایننس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان.

وارد شدیم:

  • قانون رمزنگاری بالقوه از کنگره
  • تمایل آژانس های ایالات متحده به دارایی های دیجیتال
  • آینده دارایی های فهرست شده در بورس آن
  • پرونده SEC بایننس

اشتراک در واکنش زنجیره ای بر پادکست های اپل، Spotify یا پلتفرم غلاف مورد علاقه خود را برای همراهی با آخرین قسمت ها، و لطفاً اگر آنچه را که می شنوید دوست دارید، یک بررسی برای ما بگذارید!

پول را دنبال کنید

  1. Gensyn 43 میلیون دلار به رهبری a16z برای پروتکل مبتنی بر بلاک چین جمع آوری کرد.
  2. Ironforge برای رابط متمرکز بر Solana خود 2.6 میلیون دلار جمع آوری کرد
  3. راه حل پرداخت رمزنگاری BoomFi 3.8 میلیون دلار برای بهبود تسویه حساب ارزهای دیجیتال و فیات جمع آوری کرد
  4. پروتکل قابلیت همکاری Connext 7.5 میلیون دلار برای کمک به توسعه دهندگان در ساخت برنامه های چند زنجیره ای جمع آوری کرد.
  5. Collectibles.com برای راه‌اندازی جامعه و بازار web3، 5 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

این فهرست با اطلاعات Messari و همچنین گزارش خود TechCrunch گردآوری شده است.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین داستان‌های رمزنگاری TechCrunch که هر پنجشنبه ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت PT به صندوق ورودی شما تحویل داده می‌شود، اینجا مشترک شوید.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/tCWgyB
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *