بازار هدایای تبلیغاتی تهران کجاست؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

 

اگر از خیابان جمهوری به سمت میدان بهارستان بروید ، نرسیده به میدان بهارستان مغازه و پاساژ‌هایی را مشاهده خواهید کرد که انواع هدیه های هدایای تبلیغاتی مانند: خودکار ، سررسید ، کیف و جاکلیدی چرمی ، ماگ و … را مشاهده خواهید کرد. تنوع محصولات تبلیغاتی در این خیابان بسیار زیاد می‌باشد و شما را به وجد خواهد آورد ، حتی اگر نیاز به خرید هدایای تبلیغاتی نداشته باشید با دیدن این همه تنوع با رنگ های جذاب از هدایا ترغیب می‌شوید که برای سازمان خود هدایای تبلیغاتی تهیه کنید. فروشگاه‌های متعددی که در این خیابان و خیابان ظهیرالاسلام هستند این خیابان را به بزرگترین مرکز فروش هدایای تبلیغاتی در ایران تبدیل کرده است.

 

 

بورس هدایای تبلیغاتی در تهران کجاست؟

بزرگترین بازار هدایای تبلیغاتی ایران

هر ساله و نزدیک به عید بازار هدایای تبلیغاتی داغ و داغ‌تر می‌شود و اگر در این روزها به بزرگترین بازار هدایای تبلیغاتی ایران یعنی خیابان ظیهری اسلام مراجعه کنید با خیل عظیم مشتریانی که برای تهیه هدایای تبلیغات در حال جستجو هستند مواجه خواهید شد بسیاری از این مشتریان صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچکی هستند که با هدف تهیه هدیه تبلیغاتی مناسب و ارائه مشتریان خود پا به این خیابان گذاشتند.
البته که این بزرگترین بازار هدایای تبلیغاتی ایران در روزهای معمولی سال نیز پر رونق و شلوغ است.

هدایای تبلیغاتی با چاپ اختصاصی

در این خیابان گرافیست کاران حرفه ای را خواهید یافت که هنر خود را با نرم‌افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ و کرل نمایان می‌کنند و باعث ساخت طراحی‌های بسیار زیبا و لذت بخش برای چاپ روی هدایای تبلیغاتی شما می‌شود. اگر می‌خواهید در تیراژ بالایی هدای تبلیغاتی سفارش دهید و هدفتان از این کار معرفی کسب و کارتان است و در ذهن خود ، طرح‌های خاص و زیبایی دارید، میتوانید آن را به وسیله دستگاه های چاپ به روز و حرفه‌ای بر روی هدایای خود چاپ کنید.

در این خیابان فروشگاه‌هایی وجود دارند که طرح و ایده ذهنی شما را دریافت با طرح و ایده ذهنی خود تلفیق و سپس طرحی ماندگار مطابق با آنچه شما دوست و لازم می‌دارید ارائه می‌دهد.

خرید عمده هدایای تبلیغاتی

اگر این بازار را به عنوان بزرگترین بازار ایران برای عرضه محصولات چاپی و تبلیغاتی به شما معرفی کنیم اغراق نکرده‌ایم و با اولین مراجعه شما به این خیابان حتماً بیان ما را تصدیق خواهید کرد.

در سال‌های اخیر با افزایش غیر معقول مواد اولیه قیمت هدایای تبلیغاتی نیز افزایش پیدا کرده ، ولی با مراجعه به این بازار شما می‌توانید تولید کنندگانی را بیابید که بسیار قیمت‌های مناسبی برای هدای تبلیغاتی به شما ارائه می‌کنند که از قیمتی که شما در شهر خود پیدا خواهید کرد ، قیمت بسیار مناسب‌تری دارند.

همانطور که گفتیم در این خیابان و بازار تعداد متنوع و زیادی از اقلام تبلیغاتی عرضه می‌شود که از نظر ظاهر رنگ و غیره بسیار متنوع هستند و دست شما را برای خرید بهترین محصول از می‌گذارند.

بهترین هدایای تبلیغاتی

از جمله بهترین هدایای تبلیغاتی که اتفاقاً پرفروش‌ترین هدایای تبلیغاتی نیز می‌باشند و شما در این بازار به راحتی آنها را خواهید یافت به شرح زیر است:

خودکار تبلیغاتی

خودکارهای تبلیغاتی یکی از ابزارهای اساسی در استراتژی‌های بازاریابی شرکت‌ها و برندها هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا برند و محصولات خود را به طریقی کارآمد و موثر به مخاطبانتان معرفی کنید.

دفتر یادداشت

استفاده از دفتر یادداشت تبلیغاتی به عنوان یک هدیه یا ابزار تبلیغاتی می‌تواند به شما امکان بدهد تا به صورت مداوم با مشتریان و مخاطبان خود در ارتباط باشید.

جعبه برگه یاداشت

یکی از مزایای ارزشمند استفاده از جعبه‌های یادداشت تبلیغاتی این است که آنها می‌توانند به عنوان ابزاری برای افزایش فرآیند بازگشتی مشتریان به برند شما عمل کنند.

کیف‌های مدارک

این کیف‌ها به عنوان یک ابزار کاربردی برای نگهداری مدارک، اسناد، کارت‌ها و موارد دیگر عمل می‌کنند.

تی‌شرت

تی‌شرت تبلیغاتی می‌توانند به عنوان یک ابزار موثر برای تبلیغات و ارتقای شناخت برند در جامعه مورد استفاده قرار گیرند، زیرا افرادی که آنها را می‌پوشند، به طور غیرمستقیم برند و پیام مورد نظر را به دیگران معرفی می‌کنند.

کلاه

کلاه تبلیغاتی، همانند سایر لوازم تبلیغاتی، یک ابزار تبلیغاتی است که برای ارتقای برند، محصول یا خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کیف

استفاده از کیف تبلیغاتی می‌تواند به عنوان یک روش موثر برای تبلیغات و افزایش شناخت برند در جامعه عمل کند، زیرا مشتریان کیف‌های تبلیغاتی را همراه خود می‌برند و برند یا پیام مورد نظر را به دیگران نیز معرفی می‌کنند.

ماگ سرامیکی تبلیغاتی

ماگ سرامیکی و سابلیمیشن تبلیغاتی یک نوع لوازم تبلیغاتی است که معمولاً با چاپ لوگو، شعار یا تصاویر دیگر مرتبط با برند یا پیام تبلیغاتی مورد نظر است. لوگو یا پیام تبلیغاتی که روی آنها چاپ می‌شود، به طور مداوم به دید مشتریان معرفی می‌شود.

 

ست فلاکس

فلاسک‌ها معمولاً از جنس استیل ضد زنگ یا مواد دیگر مثل پلاستیک با عایق حرارتی ساخته می‌شوند. آنها اغلب دارای درب و قسمتی برای ریختن نوشیدنی و همچنین مهره‌ای برای آسانی در دستگیره و حمل هستند.

پاوربانک

با توجه به استفاده روزافزون افراد از دستگاه‌های هوشمند، ارزش و کاربردی بودن پاوربانک‌های تبلیغاتی برای کاربران بسیار مهم است.

فلش مموری

فلش مموری‌های تبلیغاتی یک ابزار موثر برای تبلیغات و ارتقاء شناخت برند محسوب می‌شوند و می‌توانند به عنوان هدیه‌های تبلیغاتی به مشتریان، پارتنرها و کارمندان اهدا شوند.

بادبزن تبلیغاتی

بادبزن ها به ویژه در فصول گرم سال یک وسیله تبلیغاتی عالی برای نمایشگاه ها و همایش ها هستند.

جاکلیدی فلزی و چرمی تبلیغاتی

از جمله موثرترین و بهترین هدایایتبلیغاتی جاکلیدی ها هستند که همیشه در دسرس مشتری شما هستند

ساعت دیواری تبلیغاتی

این ساعت‌ها ممکن است دارای لوگو، شعار، یا پیام‌های تبلیغاتی دیگر، بر روی قاب یا بدنه‌ی ساعت باشند.

ساک دستی های مقوایی و پارچه ای

ساک‌های دستی مقوایی و پارچه ای از نظر ظاهر و کاربری متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند، ولی هر دو نوع از آن‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر شناخته می‌شوند.

ست هدیه‌ای شامل چندین مورد

ست‌های هدیه شامل مجموعه‌هایی از اقلام مختلف هستند که به صورت یک مجموعه به عنوان هدیه به افراد مورد نظر ارائه می‌شوند. این مجموعه‌ها ممکن است شامل قلم، دفترچه، ماگ، فلش مموری ، کیف گوشی، کاپ، تی‌شرت، لوازم الکترونیکی، محصولات غذایی، کتاب یا مجله، و … باشد.

خرید عمده از بهترین فروشگاه حضوری و اینترنتی خرید هدایای تبلیغاتی در تهران

خرید عمده به صرفه اقتصادی بالاتری دارد و خرید ارزانتری را برای شما به همراه دارد در این بازار بسیاری از فروشگاه ها علاوه بر روش‌های خرد فروش‌های عمده نیز انجام می‌دهد.

از جمله فروشگاه‌های عرضه هدایای تبلیغاتی در تهران باید به هدایای تبلیغاتی گیفت سازان با آدرس اینترنتی https://giftsazan.com اشاره کنیم که سابقه درخشانی در زمینه واردات و فروش هدایای تبلیغاتی دارد که توانسته رضایت مشتریان خود را در این سال‌ها جلب نمایند کیفیت محصولات عرضه شده در این فروشگاه بسیار بالا و مثال زدنی است مشتریان که از آن خرید می‌کنند با یک بار خرید تبدیل به مشتری دائمی می‌شود.

از زمانی که هدایای تبلیغاتی گیفت سازان وب سایت خود را راه اندازی کرده امکان سفارش هدایای تبلیغاتی بدون مراجعه و از طریق سایت با کیفیت عالی و تحویل در موعد مقرر برای مشتریان هدایای تبلیغاتی فراهم شده است.

 

آنچه باعث مجبویت هدایای تبلیغاتی شده است

هدایای تبلیغاتی به دلایل متعددی بسیار محبوب هستند و به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای بازاریابی و تبلیغات شناخته می‌شوند. در ادامه به برخی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت هدایای تبلیغاتی اشاره می‌شود:

1.افزایش شناخت برند

2.ایجاد ارتباط مثبت با مشتریان

3.کاربردی و مفید بودن

4.تنوع و نوآوری

5.افزایش وفاداری مشتری

6.قیمت مناسب و کارایی بالا

7.بازاریابی دهان به دهان

8.تاثیر بلندمدت

9.افزایش تعاملات

10.قابلیت شخصی‌سازی

11.ارتقاء تصویر برند

12.تقویت کمپین‌های تبلیغاتی

این دلایل نشان می‌دهند که چرا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از ابزارهای موثر و محبوب در بازاریابی و تبلیغات شناخته می‌شوند. انتخاب هدایای مناسب می‌تواند به شما کمک کند تا ارتباط قوی‌تری با مشتریان خود برقرار کنید و برند خود را به طور موثرتری معرفی کنید.

 

نتیجه گیری

در پایان خیابان ظهیرالاسلام و خیابان جمهوری نرسیده به میدان بهارستان یکی از بهترین و بزرگترین مراکز عرضه محصولات تبلیغاتی است که به صورت تک و عمده عالیت می‌کنند

از جمله این محصولات می‌توان سررسید سالنامه خودکار تقویم رومیزی دفترچه یادداشت ست‌های تبلیغاتی کاتالوگ و غیر اشاره کنیم فروشگاه‌هایی در این مرکز قرار دارند که کارهای چاپی مانند محل کارت ویزیت تراکت و غیره را از شما دریافت کرده و به شما تحویل می‌دهند ولی اید از اصالت مرکزی که به آن سفارش می‌دهید مطمئن شوید تا در زمان تحویلی کیفیت عالی و بدون بدقولی محصولات محصولات با کیفیت باغ و با قیمت مناسب تحویل شما بگردد

 

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/DUSZdI
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *