بایننس در معاملات M&A و VC بانکداری بزرگی انجام می دهد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم بایننس در معاملات M&A و VC بانکداری بزرگی انجام می دهد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

مدیر ارشد تجاری صرافی درباره سرمایه گذاری، BD و آینده بورس صحبت می کند

بایننس، بزرگترین صرافی کریپتو جهان از نظر حجم، امسال شرط‌بندی بزرگی روی M&A انجام می‌دهد و توجه ویژه‌ای به شکاف‌های جغرافیایی و پایگاه مشتری دارد. و برای کمک به صرافی برای رسیدن به آنجا، مدیر ارشد تجاری شرکت، ییبو لینگ است.

او تقریباً هفت ماه پیش، پس از حضور در برد و اوبر، به بایننس پیوست. نقش لینگ در شرکت بر سرمایه گذاری های VC، M&A استراتژیک و توسعه کسب و کار متمرکز است. و چیزهای زیادی برای نگاه کردن وجود دارد. بایننس لبز، بازوی VC صرافی، دارای پورتفولیویی است که در حال حاضر حدود 9 میلیارد دلار ارزش دارد، لینگ به اشتراک گذاشته است. “این به خوبی بیش از 10 برابر بازده است.”

من با Ling در Consensus 2023 صحبت کردم تا درباره تمرکز بایننس برای سرمایه گذاری، بلاک چین لایه 1، رشد جغرافیایی و محصول برای کسب و کار و بسیاری از چیزهای دیگر بیشتر بیاموزم.

(این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح ویرایش شده است.)

می دانم که شما به تازگی شروع به کار کرده اید، اما معیارهای سودآوری که بایننس به عنوان ستاره شمالی خود به آن نگاه می کند چیست؟ چشمگیرترین یا مهم ترین معیارها کدامند؟ و عملکرد چگونه بوده است؟

در نقشم به عنوان مدیر ارشد بازرگانی، من در درجه اول بر فعالیت صرافی تمرکز نمی کنم، من روی کار معامله ای که انجام می دهیم تمرکز می کنم. بنابراین تمام سرمایه‌گذاری‌های VC برون‌گرا که بر M&A استراتژیک تمرکز می‌کنند، قابلیت‌ها را به مبادلات اصلی می‌آورند، و من بر روابط توسعه تجاری تجاری خود تمرکز می‌کنم. بنابراین من احتمالاً فرد مناسبی نیستم که در مورد آن صحبت کنم، اما بله، تجارت بسیار سالم به نظر می رسد. واضح است که بازار تأثیر معنی داری دارد، اما کسب و کار بسیار خوب عمل می کند.

وقتی به سرمایه‌گذاری‌های VC و M&A استراتژیک نگاه می‌کنید، بایننس روی چه حوزه‌هایی تمرکز کرده و بیشتر به آن علاقه‌مند است؟

بازوی VC ما، آن را آزمایشگاه‌های Binance می‌نامیم، و مأموریت در آنجا واقعاً این تصور است که جزر و مد همه قایق‌ها را بلند می‌کند. بنابراین سرمایه‌گذاری‌هایی که ما انجام می‌دهیم اساساً همه جانبه است. به همین دلیل در واقع برای من خوب است که در چنین مکان هایی باشم [at the conference]، زیرا پروژه های زیادی وجود دارد که روی چیزهای مختلف کار می کنند. و ما به طور کلی تقریباً در همه چیز سرمایه گذاری کردیم. بنابراین اجازه دهید در این مورد دقیق تر صحبت کنم، اما ما در بالادست و پایین دست نیز سرمایه گذاری می کنیم.

بنابراین ما در مرحله رشد سرمایه گذاری می کنیم، در مراحل اولیه سرمایه گذاری می کنیم، بذر و [Series] الف- ترجیح و تمرکز ما بر بذر و [Series] یک مرحله اولیه، زیرا در اینجاست که فکر می کنیم می توانیم بیشترین ارزش را اضافه کنیم. اما همه اینها فقط برای بازگرداندن به چیزی گسترده تر است که ما از دیدگاه آزمایشگاه روی آن تمرکز کرده ایم. ما فکر می کنیم که پتانسیل بسیار زیادی برای رشد، اختلال و بهبود در بسیاری از جنبه های زندگی مردم وجود دارد. و به این ترتیب که می توان آن را با وب 3 و فناوری بلاک چین فعال کرد. بنابراین، معیارهای بازگشت سرمایه و بازگشت سرمایه برای ما در آن طرف خانه مهم هستند. ارزش پرتفوی ما در حال حاضر حدود 9 میلیارد دلار است. این به خوبی بیش از 10 برابر بازده است. باز هم، بیشتر در مرحله اولیه، برخی در سرمایه گذاری های مرحله بعدی.

در بیشتر موارد، ما از سرمایه‌گذاری‌های خود خارج نمی‌شویم، زیرا می‌توانیم آن‌ها را واقعاً بسیار طولانی مدت بخریم و به دلیل مأموریت نگه داریم. در این مرحله احتمالاً بیش از 200 شرکت پرتفوی در هر قاره ای غیر از قطب جنوب داریم. ما همچنین انکوباسیون داریم، نه فقط نوعی سرمایه گذاری مستقیم. و به این ترتیب حدود یک چهارم از این شرکت های پرتفوی از برنامه های جوجه کشی ما خارج می شوند.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/iWq
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *