بتا برنامه خلاقیت TikTok

زمان مطالعه: 3 دقیقه

اضافه شدن به لیست طولانی برنامه های سازنده و گزینه های کسب درآمد در ، این برنامه بار دیگر منبع دیگری را برای کمک به کاربران برای دسترسی به منابع بیشتر منتشر کرده است.

این برنامه Creativity Program Beta نام دارد که هدف آن حمایت از خلاقیت سازندگان و باز کردن گزینه‌های کسب درآمد بیشتر برای ویدیوهایشان است.

این برنامه خلاقیت دقیقا چگونه کار می کند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید!

بتای برنامه خلاقیت TikTok چیست؟

پس از بازخورد کاربر در صندوق سازندگان TikTok و سازنده بعدی برنامه توانست ببیند سازندگان کجا به کمک نیاز دارند، بنابراین برنامه خلاقیت TikTok متولد شد.

برنامه خلاقیت بتا یک برنامه اشتراک درآمد است که به محتوای باکیفیت و طولانی‌تر پاداش می‌دهد. این جالب است، با توجه به اینکه برنامه تاکنون محتوای کوتاه را در اولویت قرار داده است.

برای اینکه بخشی از این برنامه باشید، ویدیوها باید محتوای اصلی و بیشتر از یک دقیقه باشند. دلیل این امر اجازه دادن به گزینه ها و فرصت های کسب درآمد بیشتر است. این ویدیوها همچنین می توانند شامل پخش زنده باشند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  اعلام دستور کار مرحله پایداری در TechCrunch Disrupt 2023

نحوه پیوستن به برنامه خلاقیت TikTok

این برنامه در فوریه 2023 راه اندازی شد و در ابتدا فقط با دعوت برای سازندگان عرضه می شود. با این حال، TikTok قصد دارد در ماه‌های آینده دسترسی به همه سازندگان آمریکایی را گسترش دهد.

آن دسته از سازندگانی که قبلاً بخشی از صندوق سازندگان TikTok هستند، می‌توانند به راحتی به برنامه خلاقیت سوئیچ کنند. به محض در دسترس بودن برنامه ها، هر سازنده ای می تواند درخواست دهد.

البته برای درخواست برنامه خلاقیت TikTok الزامات کمی وجود دارد که عبارتند از: داشتن حداقل 18 سال سن، رعایت معیار تماشای فالوور و ویدیو، داشتن یک حساب کاربری معتبر و رعایت قوانین دستورالعمل های انجمن.

این برنامه در حال حاضر در ایالات متحده، فرانسه و برزیل در دسترس است، اما قصد دارد به زودی در مناطق جدید باز شود.

چگونه برنامه خلاقیت بتا کار می کند

پس از پذیرفته شدن در این برنامه، کاربران می توانند برای مشاهده وضعیت واجد شرایط بودن ویدیو، به روز رسانی درآمد و تجزیه و تحلیل عملکرد محتوای خود به داشبوردی دسترسی داشته باشند.

سخنگوی TikTok، Zachary Kizer به The Verge گفت که این شرکت در حال حاضر نمی تواند مبلغی را که برای برنامه جدید صرف می شود به اشتراک بگذارد. Kizer تصریح کرد که پرداخت‌ها از اشتراک درآمد تبلیغاتی انجام نمی‌شود و پرداخت‌ها با استفاده از بازدیدهای واجد شرایط و RPM محاسبه می‌شود، رقمی که به نوبه خود می‌تواند بر اساس معیارهایی مانند تعامل ویدیویی و منطقه مخاطب نوسان داشته باشد.

آستانه

RPM مخفف «درآمد به ازای هر هزار نمایش» است، به این معنی که به طور خلاصه هر 1000 بار نمایش آگهی، ناشر یا سایت از یک ویدیو چقدر درآمد کسب می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  آهنگ های TikTok 2023

همانطور که در نقل قول بالا ذکر شد، این تعداد ممکن است بسته به اینکه سازنده کجاست و مخاطبانش چگونه با آن درگیر هستند، به شدت تغییر کند.

نتیجه گیری

تا کنون، هنوز ناشناخته های زیادی در مورد این بتا برنامه خلاقیت وجود دارد. با این حال، تا کنون وجود دارد در مورد روش های پرداخت واکنش نشان داده استو بسیاری از کاربران با کاهش درآمد مواجه شده اند، حتی زمانی که بازدیدهای ویدیو در حال افزایش است.

سازندگان برای سرمایه گذاری روی این برنامه مردد هستند، به خصوص زمانی که به محتوای آن ها پاداش ناکافی می دهد.

با این حال، از آنجایی که این برنامه هنوز در مراحل ابتدایی است، امیدواریم شاهد توسعه و بهبود بیشتر در فرآیندهای پرداخت باشیم تا کاربران بتوانند به تبدیل علاقه خود به حرفه ادامه دهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازاریابی در TikTok، این راهنما را برای کمک به شما در دستیابی به اهداف رسانه های اجتماعی خود می گذارم.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dakyLU
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *