برترین اینفلوئنسرهای سبک زندگی در سال 2023

زمان مطالعه: 5 دقیقه

بهترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در ایران + [ روش کسب در آمد] | همیار وب

 

اینفلوئنسر مارکتینگ استراتژی های بازاریابی منظم را به ارتفاعات جدیدی رسانده است که بسیاری فکر نمی کردند امکان پذیر باشد. اتصال نام تجاری خود به یک فرد بسیار معتبر با تعداد زیادی دنبال کننده می تواند برند شما را بهتر از آنچه فکر می کنید بازاریابی کند. بسیاری از اینفلوئنسرهای موفق تعداد هواداران مشابهی با برخی افراد مشهور دارند. تفاوت بین این دو در این است که اینفلوئنسرها کار بسیار خوبی را انجام می دهند که ما را در زندگی روزمره خود به پشت صحنه می برند، بنابراین احساسی از ارتباط و اعتبار ایجاد می کنند.

اینفلوئنسر سبک زندگی چیست؟

پس اینفلوئنسرهای سبک زندگی چه می کنند؟ همانطور که در بالا ذکر کردم، اینفلوئنسرهای سبک زندگی های معمولی از نماهای پشت صحنه تا رویدادها و حتی سختی های زندگی روزمره خود را ارسال می کنند.

اینفلوئنسرهای سبک زندگی می توانند همه نوع آدمی باشند، از مادران یا پدران گرفته تا مربیان تناسب اندام یا ورزشکاران، آشپزها، دانشجویان و مد روزها! هر اینفلوئنسر پیروان بسیار خوبی دارد، بنابراین وقتی یک برند در حال انتخاب اینفلوئنسر برای کمک به گسترش آگاهی از برند خود است، بسیار مهم است که عمیقاً غوطه ور شوید و ببینید که مخاطبان آنها از چه کسانی تشکیل شده اند و آیا همان مخاطبان علاقه مند به برند شما خواهند بود یا خیر.

پرداخت هزینه برای یک اینفلوئنسر می تواند گران باشد، اما راه های زیادی برای دریافت چنین هجوم ترافیک ارگانیک وجود ندارد.

اینفلوئنسر مارکتینگ بخش بزرگی از دنیای رسانه های دیجیتال امروزی است، به ویژه آنهایی که تحت عنوان «اینفلوئنسرهای سبک زندگی» هستند. به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از اینفلوئنسرهای محبوب سبک زندگی امروزی و نحوه استفاده از داستان هایشان برای ساختن برند خود بیاموزید.

تاثیرگذاران زیبایی که باید بدانید

آهنگ ایمی

دنبال کنندگان- 7.3 میلیون اینستاگرام، 108.5 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

Aimee یک اینفلوئنسر بسیار شناخته شده سبک زندگی است. او کارهای زیادی برای به دست آوردن طرفداران زیادی انجام داده است، مانند وبلاگ خودش، یک برند لباس به نام خط لباس “Song of Style” که می توانید در Revolve پیدا کنید، و همچنین بخشی از Forbes 30 under 30. محتوای او به شدت شامل مادر بودن، سفر و مد است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 کیف حمل عرشه بخار برتر

سامر ری

پیروان25.6 میلیون اینستاگرام، 12.1 میلیون TikTok

منبع: اینستاگرام

سامر کار خود را به عنوان یک مدل بیکینی تناسب اندام و یک یوتیوبر آغاز کرد. او به سرعت در پلتفرم های دیگری مانند اینستاگرام و با انتشار محتوای بیشتر در پشت صحنه طرفدارانی پیدا کرد. او امروزه به خاطر محتوای تناسب اندام و سلامتی اش محبوب است.

جوآنا گینز

دنبال کنندگان- 13.7 میلیون اینستاگرام، 365.7 هزار TikTok

منبع: فیسبوک

جوآنا به خاطر برنامه‌اش برای نمایش موفق Fixer Upper در HGTV که در آن او و همسرش چیپ به خانه‌هایشان رفتند، به خوبی شناخته شده است. او عمیقاً وارد دنیای بازاریابی دیجیتال شده است و به یک تأثیرگذار سبک زندگی بسیار مشهور تبدیل شده است. او هم در اینستاگرام و هم در TikTok از محتوای پشت صحنه روزمره استقبال کرده و روابط بسیار معتبری با دنبال کنندگان خود ایجاد کرده است.

جولی سارینا

دنبال کنندگان- 7.7 میلیون اینستاگرام

منبع: اینستاگرام

جولی با نام @sincerelyjules در اینستاگرام بر اساس وبلاگش شناخته می شود. پس از اینکه وبلاگ او در مجلات زیادی مانند Cosmopolitan و Teen Vigue منتشر شد، او در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرد. در این پلتفرم، او محتوای سبک زندگی زیادی از جمله سفر، مد و سفر مادر شدنش را منتشر می کند.

کامرون دالاس

دنبال کنندگان- 26.3 میلیون اینستاگرام، 17.4 میلیون TikTok

منبع: اینستاگرام

کامرون با بازگرداندن آن به روزهای تاک، کار خود را در این پلتفرم آغاز کرد که در آن محتوای شوخی خنده دار را منتشر کرد. پس از ناپدید شدن این پلتفرم، او به سرعت در اینستاگرام و تیک تاک فالوورهای زیادی پیدا کرد. او همچنان به پست کردن مطالب مشابه در Vine و همچنین شرکت در روندها با دوستان، مد و سفر ادامه داده است.

امیلی ماریکو

دنبال کنندگان- 1.5 میلیون اینستاگرام، 12.6 میلیون TikTok

منبع: اینستاگرام

امیلی به عنوان یک یوتیوبر کار خود را آغاز کرد اما به سرعت به عنوان یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی منفجر شد زیرا او شروع به ارسال کلیپ های سبک زندگی از طریق TikTok کرد. او انواع محتوای سبک زندگی مانند لباس، مسافرت، آشپزی و موارد دیگر را منتشر می کند. در واقع، او با دستور غذای نمادین کاسه برنج ماهی قزل آلا محبوب شد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین میکروفون پادکست ارزان قیمت زیر 50 دلار

مارکوس بورنسلیتر

دنبال کنندگان- 147 هزار اینستاگرام، 545.7 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

مارکوس یک کن فوتبال دسته 1 بود و به سرعت در اینستاگرام و تیک تاک طرفدارانی پیدا کرد. او بسیاری از ویدئوهای تناسب اندام، مد، و روز در زندگی را پست می کند. امروز او مالک شرکت پوشاک Blind Optimism است که کلاه و تی شرت های ورزشی دارد.

کلودیا اوشری

پیروان: 3.2 میلیون اینستاگرام، 272.7 هزار TikTok

منبع: اینستاگرام

کلودیا در شبکه های اجتماعی خود با نام “دختری بدون شغل” شناخته می شود. او در زمانی که دانشجوی دانشگاه نیویورک بود، اینستاگرام خود را با این نام کاربری شروع کرد و بلافاصله پس از آن به سرعت اوج گرفت! شخصیت خنده دار و معتبر او از طریق صفحات رسانه های اجتماعی او می درخشد و به همین دلیل است که او چنین پایگاه طرفداران زیادی ایجاد کرده است.

ژانل رونر

دنبال کنندگان- 505 هزار اینستاگرام، 5.1 میلیون TikTok

منبع: اینستاگرام

جانل یک وبلاگ نویس سلامت و تندرستی است. او پس از پست کردن سفر کتو خود با دستور العمل ها و ویدیوهای خوردن در TikTok بسیار محبوب شد. در طول تعطیلات ناهار خود به عنوان یک پرستار، او شروع به پست کردن وعده های غذایی خود کرد. یکی به ویژه در بین مخاطبانش ماندگار شد و ترند شد. او میان وعده فلفل دلمه ای و پنیر خامه ای را درست کرد که همه می خواستند آن را امتحان کنند!

ویکتوریا گاریک براون

دنبال کنندگان- 400 هزار اینستاگرام، 1.3M TikTok

منبع: اینستاگرام

ویکتوریا پس از میزبانی یک TedTalk به دنبال تجربه والیبال خود در بخش 1 در USC، طرفداران زیادی به دست آورد. او با تصویر بدن و سلامت روان ناشی از تمرینات شدیدی که به عنوان یک ورزشکار شروع کرد، دست و پنجه نرم کرد. او اکنون محتوای بسیار معتبر و واقعی را در مورد ویرایش و مسائل مربوط به تصویر بدن و همچنین آموزش هنر غذا خوردن به دنبال کنندگانش ارسال می کند.

همانطور که می بینید انواع اینفلوئنسرهای سبک زندگی وجود دارند که برای انواع مخاطبان خاص پست می کنند، بنابراین، به عنوان یک برند یا یک شرکت، یک تأثیرگذار وجود دارد که می تواند برای ارتقای آگاهی از برند شما به سطح بعدی عالی باشد!

اگر می‌خواهید درباره اینفلوئنسر مارکتینگ و سایر تأثیرگذاران برتر بیشتر بدانید، حتماً این راهنمای زیر را بخوانید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/NOj
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *