بلکفورد آنالیز توسط بایر خریداری می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

Blackford Analysis، یک پلتفرم و ارائه دهنده راهکارهای تصویربرداری استراتژیک ، توسط Bayer، یک شرکت جهانی علوم زیستی خریداری خواهد شد.

بلکفورد که در سال 2010 از دانشگاه ادینبورگ خارج شد و دفتر مرکزی آن در این شهر قرار دارد، در بریتانیا و ایالات متحده حضور دارد و تمرکز آن بر ارائه ابزارها و خدمات مناسب به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی است تا ارزش هوش مصنوعی تصویربرداری پزشکی، کارایی رانندگی و بهبود بیمار را باز کند. نتایج.

پس از این خرید، بلکفورد به عنوان یک سازمان مستقل به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا فرهنگ کارآفرینی خود را حفظ کند. دفتر مرکزی آن در اسکاتلند باقی خواهد ماند و هیچ تغییری در مدیریت و کارکنان انتظار نمی رود.

این شرکت برای پیشرفت فناوری، مشارکت کانال‌ها و مجموعه برنامه‌های کاربردی بالینی خود پاسخگو باقی خواهد ماند و در عین حال از تجربه، زیرساخت و دسترسی بایر به عنوان یک شرکت دارویی جهانی بهره می‌برد. انتظار می‌رود این خرید اواخر امسال بسته شود، تا شرایط بسته شدن مرسوم برآورده شود.

بلکفورد چندین مشارکت استراتژیک با شرکت‌های تولیدکننده تراشه آبی و همچنین ارائه‌دهندگان هوش مصنوعی تصویربرداری پزشکی برای توسعه و تجاری‌سازی فناوری و فروش به بازارهای بین‌المللی دارد. تخصص و موفقیت تیم تا به امروز عوامل مهمی در خرید بایر بود و موقعیت آن را در فضا تقویت کرد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  گوگل ویژگی های سفر و جستجوی محصول جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می کند

در سال 2020، بلکفورد و بایر از طریق توافقنامه توسعه و مجوز همکاری کردند که پایه و اساس پلتفرم تصویربرداری پزشکی بایر، Calantic Digital Solutions را که اخیراً راه اندازی شده بود، گذاشت.

انتظار می‌رود که بخش کلی تصویربرداری پزشکی جهانی هوش مصنوعی به رشد پویا ادامه دهد و تا سال 2026 به 1.36 میلیارد دلار برسد. برای کمک به مبارزه با افزایش تقاضا برای تصویربرداری پزشکی برای شناسایی بیماری‌ها و هدایت مسیرهای درمانی بهینه بیمار، نوآوری با هوش مصنوعی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز است.

بنیانگذار و مدیر عامل بلکفورد، بن پانتر، گفت: “بلکفورد برای بهبود زندگی بیماران و جمعیت ها با بازگشایی پذیرش و مزایای هوش مصنوعی تصویربرداری پزشکی وجود دارد و ما تعدادی از گزینه های بودجه را برای گسترش شرکت برای انجام این ماموریت بررسی کردیم.”

«پیشنهاد بایر به ما این امکان را می‌دهد که به عنوان یک شرکت مستقل و تمام عیار به انجام این مأموریت، همراه با تمام قدرت و پشتیبانی یک شریک با تجربه در علم زندگی ادامه دهیم.»

“من به همه چیزهایی که تیم ما به دست آورده است بسیار افتخار می کنم و مشتاقانه منتظر ادامه همکاری های خود در سراسر صنعت هستم.”

مایلم از حمایت بی‌وقفه سرمایه‌گذارانمان در دوازده سال گذشته قدردانی کنم و خوشحالم که ارزشی را که می‌توان در نسل بعدی شرکت‌های کارآفرین در اسکاتلند دوباره سرمایه‌گذاری کرد، برگردانم.»

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Guardtech وب سایت CleanCube را راه اندازی کرد

بلکفورد توسط سرمایه‌گذاران استراتژیک در شرکت‌های فناوری سلامت اسکاتلند، از جمله طولانی‌ترین سندیکای فرشته‌های جهان، Archangels، و همچنین صندوق سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز دانشگاه ادینبورگ، Old College Capital، اسکاتلندی اینترپرایز، Thairm Bio و Tricapital حمایت می‌شود. Archangels از سال 2012، 6 میلیون پوند سرمایه گذاری برای بیماران برای حمایت از رشد بلکفورد فراهم کرده است.

Stefan Oelrich، عضو هیئت مدیره Bayer AG و رئیس بخش دارویی Bayer's، گفت: “ما خوشحالیم که با بلکفورد و تیم استثنایی آنها برای استفاده بهینه از تخصص ترکیبی خود در فناوری مراقبت های بهداشتی با هدف ارائه ارزش واقعی به رادیولوژیست ها و تیم های آنها به نفع بیمارانشان، نیروهای خود را ملحق می کنیم. افزودن بلکفورد و فناوری هوش مصنوعی آن به مجموعه رادیولوژی ما، موقعیت عالی بایر را در سریع ترین بخش در حال رشد در صنعت کلی رادیولوژی جهانی تضمین می کند.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/vpw
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *