بهترین بلندگوهای دستیار گوگل در سال 2023

زمان مطالعه: 9 دقیقه

دستیار گوگل به بخشی اجتناب ناپذیر از زندگی ما تبدیل شده است. این دستیار صوتی چه یک کار شخصی باشد چه یک تعهد حرفه ای، همه هوس های ما را برآورده می کند. سفر خود را با گوشی‌های هوشمند آغاز کرد و امروز با افتخار در همه دستگاه‌های ما از جمله بلندگوهای هوشمند جای گرفته است. محبوبیت بلندگوهای Google Assistant در طول سال‌ها به شدت افزایش یافته است و مشتریان را با مجموعه‌ای متنوع برای انتخاب مجذوب کرده است.

اگر قصد خرید یکی از بهترین اسپیکرهای قابل حمل با Google Assistant را دارید، به جای درستی آمده اید. در این مقاله، فهرستی از بهترین اسپیکرهای هوشمند Google Home که از نظر کیفیت، طراحی و هزینه صدا از رقبای خود متمایز هستند، تهیه کرده‌ام. مزایا و معایب بیشتر به شما کمک می کند تا عملی ترین بلندگو را انتخاب کنید. بیا بریم!

  1. Google Nest Audio
  2. Google Nest Mini
  3. Sonos One (Gen 2)
  4. Harman Kardon Onyx Studio 4
  5. اسپیکر هوشمند Bose 500
  6. Sonos Move
  7. Belkin SoundForm Elite

1. Google Nest Audio – انتخاب ویرایشگر

Google Nest Audio

آیا به بلندگوی هوشمندی نیاز دارید که در ارائه صدا عالی باشد، فضا سازگار باشد و بودجه شما را کم کند؟ تبریک میگم جستجوی شما با Google Nest Audio به پایان رسیده است. این بلندگوی مستطیلی دارای یک ووفر 75 میلی‌متری و توییتر 19 میلی‌متری است که نوید پخش صدا و صدای متعادل را می‌دهد. طراحی مینیمالیستی و محفظه پارچه ای با کیفیت برتر ظاهری شیک به دستگاه بخشیده است.

صدای بلندگو با ویژگی Ambient IQ که با نویز پس‌زمینه همگام‌سازی می‌شود و تجربه‌ای روان را ارائه می‌کند، بیشتر می‌شود. علاوه بر این، دستگاه از تمام سرویس‌های پخش اولیه مانند Music پشتیبانی می‌کند تا به شما کمک کند خیالات موسیقی خود را ارضا کنید. اتصال یکپارچه آن با اکوسیستم Google Home یک مزیت مورد انتظار اما بسیار ضروری است.

اندازه جمع و جور Google Nest Audio ممکن است شما را با ارائه صدای پرقدرت و اتاقی که ایجاد می کند شگفت زده کند. علاوه بر این، مطابق با وضعیت هندزفری آن، کنترل‌های فیزیکی زیادی به جز نقاط صدا و سوئیچ بی‌صدا در دستگاه پیدا نخواهید کرد. بلندگو فقط از صدای بی سیم پشتیبانی می کند. شما نمی توانید آن را به یک سیستم صوتی موجود وصل کنید.

طرفداران

  • خروجی صدای برتر
  • ساختار جمع و جور و با قابلیت جابجایی آسان
  • کنترل های صوتی کامل با دستیار گوگل
  • ادغام Chromecast

منفی

  • هیچ منفی قابل توجهی یافت نشد

در فروشگاه Google بررسی کنید

2. Google Nest Mini – کوچک اما قدرتمند

Google Nest Mini بهترین بلندگوی دستیار گوگل

عملکرد قدرتمندی که در یک بدنه گرد کوچک پنهان شده است در انتظار شماست اسپیکر هوشمند Google Nest Mini. بدون توجه به نیاز صوتی شما، Google Nest Mini تضمین می‌کند که هر بار بهترین تجربه شنیداری را داشته باشید. علاوه بر این، پشتیبانی Google Assistant تضمین می کند که دستورات شما فوراً توسط بلندگوی هوشمند رعایت می شود. برای دریافت باس 2 برابر بهتر از Mini اصلی آماده شوید.

با Google Nest Mini با آهنگ‌ها، پخش جریانی پادکست و موارد دیگر به حالت Swiftie خود وارد شوید. این اسپیکر دارای یک محفظه پارچه‌ای درجه یک با کنترل‌های صدا با استفاده آسان با LED است که هر زمان که دستور می‌دهید روشن می‌شود. دو نقطه تماس برای تنظیم صدا، یک سوئیچ بی صدا و سه میکروفون دریافت می کنید. درایور تکی 40 میلی متری Nest Mini به اندازه کافی برای تجربه موسیقی 360 درجه قدرتمند است.

همانطور که انتظار می رفت، با این بلندگوی هوشمند کوچک، از یکپارچه سازی Chromecast پشتیبانی می کنید. اجازه دهید به شما بگویم که فضا با این Google Nest Mini هرگز دردسرساز نخواهد بود. بدنه کروی شکل فضای کافی را مصرف نمی کند. بدنه سبک و جمع و جور آن قابلیت حمل آسان و آزادی حرکت در اطراف را به شما می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  خودتان را نگه دارید، سری آیفون 15 پرو ممکن است افزایش قیمت داشته باشد

طرفداران

  • ساختار جمع و جور و سبک وزن
  • قابل حمل است و فضای کمتری مصرف می کند
  • شامل پشتیبانی از Chromecast است
  • ویژگی Smart Ambient IQ برای مدیریت نویز اطراف

منفی

  • هیچ منفی قابل توجهی یافت نشد

در فروشگاه Google بررسی کنید

3. Sonos One (Gen 2) – صدای عالی در همه جا

Sonos One (Gen 2) بهترین بلندگوی دستیار گوگل

با Sonos One (Gen 2)، این برند یک دستگاه صوتی کارآمد و جیب پسند را برای شما به ارمغان می آورد. اگرچه این اسپیکر هوشمند با دستیار صوتی بومی Sonos، Voice Control عرضه می شود، اما به طور موثر با Google Assistant و Alexa ادغام می شود. Apple AirPlay 2 را وارد کنید و Sonos One خود را به یک بلندگوی قدرتمند چند اتاقه با حداکثر توان خروجی 10 وات تبدیل کنید.

این اسپیکر بدنه ای گرد و بلند دارد و به راحتی در فضاهای کوچک قرار می گیرد و در خانه شما حرکت می کند. قابلیت حمل آسان همراه با چیدمان صوتی کارآمد، Sonos One (نسل دوم) را به یک رقیب قدرتمند در بازار تبدیل می کند. هر بار که اسپیکر را وصل می‌کنید، صدایی نرم، بیس غنی و صدایی گوش‌نواز دریافت می‌کنید که در دستگاه‌های گران قیمت دیگر نخواهید داشت. برای تجربه تاثیرگذارتر می‌توانید دو بلندگوی Sonos One را متصل کنید.

افزودن تنظیم Trueplay تضمین می کند که خروجی صدا کاملاً با محیط اطراف شما سازگار است. ساب ووفر و رادیو از موارد قابل توجه اضافه شده به این بلندگو هستند. علاوه بر این، راه اندازی Sonos One بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کابل برق را وصل کنید، مراحل برنامه Sonos را دنبال کنید و پخش جریانی را شروع کنید. همچنین می‌توانید چند بلندگوی Sonos را متصل کنید و یک تنظیم صوتی خانگی قوی ایجاد کنید.

طرفداران

  • پخش صدای عالی
  • کنترل صدای بدون درز با دستیار گوگل
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • ساخت فضا کارآمد

منفی

  • اشکالات گاه به گاه هنگام استفاده از آن در جریان محتوا

در آمازون بررسی کنید

4. Harman Kardon Onyx Studio 4 – صدای مناسب با بودجه

Harman Kardon Onyx Studio 4 بهترین بلندگوی دستیار گوگل

مجموعه هارمن کاردون اونیکس استودیو 4 با ویژگی های چشمگیر، برای یک تجربه صوتی بی عیب و نقص در نظر گرفته می شود. این امر با خروجی قدرتمند متشکل از چهار بلندگوی مستقل، دو ووفر 75 میلی‌متری، دو توییتر 20 میلی‌متری و یک رادیاتور امکان‌پذیر می‌شود. علاوه بر این، طراحی منحصر به فرد کروی اسپیکرها، قرار دادن آنها را بر روی کوچک ترین میزهای کناری نیز برای شما آسان می کند.

باتری لیتیوم 3000 میلی آمپری داخلی به شما امکان می دهد تا 8 ساعت از خروجی صدای بدون وقفه لذت ببرید. علاوه بر این، نسخه بلوتوث 4.2 به شما کمک می کند بلندگوهای مجهز به دستیار Google را به صورت آفلاین و خارج از منزل کنترل کنید. می توانید از پخش بی سیم بلوتوث در حداکثر دو دستگاه هوشمند به طور همزمان لذت ببرید. علاوه بر این، با پشتیبانی از حذف نویز و اکو، می‌توانید بدون توجه به محیط اطراف خود تماس‌های شفافی داشته باشید.

Onyx Studio 4 دارای سه رابط ورودی AUX Audio، Micro USB و ورودی برق است. علاوه بر این، این اسپیکر هوشمند دارای عملکرد جدیدی به نام برنامه HK Connect + است که می تواند به شما کمک کند چندین بلندگوی ONYX را متصل کرده و یک راه اندازی چند کاناله ایجاد کنید. چه عاشق موسیقی ملایم باشید و چه عاشق صدای فرکانس بالا باشید، Onyx Studio 4 به خوبی به شما خدمت خواهد کرد.

طرفداران

  • باتری 8 ساعته
  • حذف نویز و اکو
  • یک پشته بلندگو و ووفر قدرتمند
  • HK Connect+ به ایجاد یک راه‌اندازی چند بلندگو کمک می‌کند

در آمازون بررسی کنید

5. Bose Smart Speaker 500 – بهترین بلندگوی هوشمند قابل حمل

Bose Home Speaker 500 بهترین بلندگوی دستیار گوگل

Bose Smart Speaker 500 یکی از بهترین اسپیکرهای هوشمند دستیار خانگی گوگل است که می توانید در دستان خود استفاده کنید. از برندی ممتاز مانند بوز، می‌توانید به راحتی کیفیت صدای این بلندگوی درجه یک را ارزیابی کنید. مجموعه ای از هشت میکروفون قدرتمند به شما امکان می دهد با استفاده از دستیار گوگل یا الکسا دستورالعمل هایی را به بلندگو بدهید. بدون توجه به فاصله شما، گوینده فورا به صدای شما پاسخ می دهد.

با استفاده از Wi-Fi، بلوتوث، Apple AirPlay 2 یا Connect می‌توانید دستگاه خود را با این بلندگوی Bose جفت کنید. علاوه بر این، دو درایور سفارشی Bose که در بلندگو قرار گرفته‌اند، در جهت مخالف یکدیگر قرار می‌گیرند تا صدا را از دیوار به دیوار بازتاب دهند و تجربه صدای بهتری ایجاد کنند. پوشش بیرونی آلومینیومی دوام بالایی را به دستگاه ارائه می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  7 روش برتر برای رفع خطای صفحه نمایش هوشمند که در حال حاضر نمی توان به آن دسترسی پیدا کرد در ویندوز 11

Bose Smart Speaker 500 به شما امکان می دهد صدای خود را با استفاده از صدای خود، برنامه Bose Music یا شش ایستگاه از پیش تنظیم شده روی بلندگو مدیریت کنید. از آنجایی که این اسپیکر بخشی از خانواده هوشمند Bose است، اتصال با سایر دستگاه‌های Bose برای یک تجربه صوتی در چند اتاق آسان است.

طرفداران

  • تجربه صوتی عالی
  • هشت میکروفون پرقدرت
  • یکپارچه با سرویس های پخش

در آمازون بررسی کنید

6. Sonos Move – صدایی که با محیط اطراف شما مطابقت دارد

Sonos Move بهترین بلندگوی دستیار گوگل

من در مورد شما نمی دانم، اما قابل حمل بودن بلندگو به اندازه تحویل صدا ضروری است. خوشبختانه Sonos Move ترکیبی عالی از این دو ویژگی را در اختیار شما قرار می دهد. پشتیبانی داخلی Google Assistant تضمین می کند که شما همیشه کنترل کاملی بر آنچه و چگونه می خواهید از صدای خود لذت ببرید، دارید. جفت پشتیبانی باتری 11 ساعته شما را از بار شارژ مکرر در امان نگه می دارد.

یکی از بهترین ویژگی های Sonos Move گنجاندن تنظیم خودکار Trueplay است. این فناوری از میکروفون های داخلی برای ایجاد تجربه صدای متعادل در همه محیط ها استفاده می کند. از نظر اتصال، این اسپیکر باتری دار از Wi-Fi و بلوتوث پشتیبانی می کند. از آن در داخل اتاق یا خارج از منزل استفاده کنید. شما همیشه با این بلندگوی قابل حمل Google یک تجربه موسیقی فوق العاده خواهید داشت.

علاوه بر این، Sonos Move اسپیکر مقاوم در برابر آب و هوا و آب است، بنابراین لازم نیست نگران آسیب های مکرر آن باشید. بافت فوق العاده بادوام اسپیکر را از افتادن و افتادن تصادفی نجات می دهد. با این بلندگوی شگفت انگیز با پشتیبانی از دستیار Google، از صدای بیس عمیق و صدای چشمگیر در فضای باز یا داخلی لذت ببرید.

طرفداران

  • کیفیت صدای عالی
  • فناوری ساخت خودکار Trueplay
  • قابلیت حمل آسان
  • پشتیبانی از بلوتوث و وای فای

در آمازون بررسی کنید

7. Belkin SoundForm Elite – صدای فراگیر 360 درجه خیره کننده

بهترین بلندگوی دستیار گوگل Belkin SOUNDFORM Elite

بلکین به تولید محصولات درجه یک که نیازهای کاربر را با هزینه ای مناسب می رساند، تولید می کند. بنابراین، هنگام فهرست کردن بهترین اسپیکر هوشمند دستیار خانگی گوگل، نمی‌توانیم از بلندگوی Belkin SoundForm Elite غافل شویم. طراحی منحصر به فرد آن به SoundForm Elite یک تجربه صوتی قدرتمند بدون اشکال و آشفتگی از محیط پر سر و صدا می دهد.

یکی از USP های این دستگاه هوشمند وجود یک پد شارژ بی سیم داخلی است که گوشی هوشمند شما را با توان خروجی 10 وات شارژ نگه می دارد. علاوه بر این، SoundForm Elite صدایی با کیفیت بالا در رزولوشن 16 بیت و 44.1 کیلوهرتز ارائه می دهد که با توجه به اندازه کوچک بلندگو بسیار چشمگیر است. شما عاشق تجربه موسیقی 360 درجه و اتاق پر از این دستگاه خواهید شد.

اگر صاحب آیفون هستید، می‌توانید از AirPlay برای پخش محتوا یا جفت کردن اسپیکر با سایر اسپیکرهای پشتیبانی شده از AirPlay استفاده کنید. این اسپیکر از فناوری بی‌سیم خود بهره می‌برد که تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را در نوک انگشتان شما به ارمغان می‌آورد. با همه چیز بی سیم، بلندگوها نمی توانند در سیستم های خانگی موجود یکپارچه شوند.

طرفداران

  • پد شارژ بی سیم داخلی
  • طراحی فشرده
  • کیفیت صدای برتر

منفی

  • بیس فوق العاده
  • بدون اتصال سیمی

در آمازون بررسی کنید

بسته شدن!

بلندگوهای هوشمند مجهز به دستیار Google کار شما را آسان می کند. با یک فرمان، این بلندگوها موسیقی را پخش می کنند، اخبار پخش می کنند، لوازم خانگی هوشمند شما را کنترل می کنند و ده ها مورد دیگر.

فهرستی که در اینجا وجود دارد یک مرحله کوچک برای ارائه اطلاعات مهم در مورد بهترین بلندگوهای هوشمند Google Home است. همه گزینه های اینجا بلندگوهای هوشمند قابل حمل، کارآمد و مقرون به صرفه هستند که احتمالاً به نفع شما خواهند بود. اگر یکی را پیدا کردید، آن را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. مایلیم نظرات شما را بشنویم.

بیشتر بخوانید:


سریستی نویسنده ای مشتاق است که دوست دارد چیزهای جدید را کشف کند و از طریق کلماتش به دنیا اطلاع دهد. او با ذهنی کنجکاو به شما اجازه می دهد در گوشه و کنار اکوسیستم اپل حرکت کنید. وقتی نمی نویسید، می توانید پیدا کنید که او مانند یک ارتش واقعی BTS از روی BTS می جوشد.

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/gWm
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *