سیلو 32 میلیون دلار جمع آوری می کند تا به شرکت های زنجیره تامین مواد غذایی کمک کند تا امور مالی خود را مدیریت کنند

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم سیلو 32 میلیون دلار جمع آوری می کند تا به شرکت های زنجیره تامین مواد غذایی کمک کند تا امور مالی خود را مدیریت کنند
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

در سال 2012، پس از نقل مکان به منطقه خلیج، اشتون براون تصمیم گرفت تا پلتفرمی بسازد که بتواند برخی از ناکارآمدی های زنجیره تامین مواد غذایی و کشاورزی را حل کند. او این ناکارآمدی‌ها را از نزدیک در زمانی که به‌عنوان یک تاجر کالا در سنگاپور کار می‌کرد، تجربه کرد، جایی که او شاهد تلاش کسب‌وکارها برای غلبه بر عدم تقارن ارتباطات طرف عرضه و تقاضا بود.

براون در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: «چالش‌های ارتباطی نتیجه حساسیت موجودی‌های فاسد شدنی بود. از بین بردن اصطکاک و ریسک بین دو کسب و کار که در زنجیره تامین معامله می‌کنند یک مشکل بزرگ بود و مانع اصلی برای رشد یک کسب‌وکار بود. ریسک پرداخت و دسترسی به سرمایه در گردش عامل محرکی در پشت توانایی یک کسب و کار برای ایجاد روابط قوی یا روابط جدید در زنجیره تامین بود.

براون ایده خود را برای چند سال متوقف کرد تا به دوستی به نام آدام اسمیت کمک کند تا استارتاپ کدنویسی مولد Kite را بسازد. اما در سال 2018، براون تیمی را برای تأسیس استارت‌آپ زنجیره تامین Silo تشکیل داد، که پلتفرم آن داده‌های ارتباطی کسب‌وکارهای غذایی و کشاورزی را ساختار می‌دهد و سپس از داده‌ها برای خودکارسازی گردش کار آن مشاغل استفاده می‌کند.

در سال های بعد، Silo به محصولات پرداخت برای حساب های پرداختنی و اتوماسیون حساب های دریافتنی گسترش یافت. اکنون این شرکت خدماتی را به مشاغل زنجیره تامین مواد غذایی برای مدیریت موجودی، حسابداری دفتری و تامین مالی ارائه می دهد.

براون گفت: زمانی که Silo در جریان پرداخت قرار گرفت، می‌توانیم داده‌های جمع‌آوری‌شده از نرم‌افزار خود را با محصولات پرداخت جفت کنیم تا هم پذیره‌نویسی کنیم و هم بهتر از هر بانکی جمع‌آوری کنیم. “این مبنای تعدادی از خدمات جدیدی است که Silo در زمینه تامین مالی زنجیره تامین، هماهنگی لجستیک و اتوماسیون جریان کار داخلی روی آنها کار می کند.”

براون تصدیق می کند که Silo در فضای فناوری زنجیره تامین بیش از 27.2 میلیارد دلار رقابت دارد (نگاه کنید به: Pando، Prewave، و غیره)، اما او می بیند که شرکت در درجه اول با نرم افزارهای قدیمی، داخلی و صفحات گسترده رقابت می کند. او به من می گوید که شرکت های زنجیره تامین تمایلی به تغییر فرآیندهای خود ندارند – و او اولین کسی نیست که چنین مشاهداتی را انجام می دهد.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  11 بهترین نکته، ترفند و تنظیمات OnePlus 11 که باید بدانید

یک نظرسنجی در سال 2023 از PwC نشان داد که تعداد کمی از شرکت‌ها از فناوری‌هایی برای خودکارسازی و بهبود بخش‌های مختلف زنجیره تامین خود در 24 ماه آینده استفاده می‌کنند یا برنامه‌ریزی می‌کنند. در همان زمان، 86 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که سازمان های آنها باید برای شناسایی، ردیابی و اندازه گیری ریسک زنجیره تامین، بیشتر روی فناوری سرمایه گذاری کنند.

براون گفت: “بسیاری از سیستم ها و راه حل ها در این صنعت بیش از 20 سال است که وجود دارند.” ما در حال ساخت راه حل های بصری بر اساس فناوری مدرن هستیم.

دقیقا چقدر “مدرن”؟ خوب، Silo را برای اجزای مختلف زنجیره تامین فاسد شدنی، از جمله پذیره نویسی، طبقه بندی محصول، استخراج اسناد و کشف تقلب اعمال می کند. به عنوان مثال، Silo می‌گوید از مدل‌های زبانی برای کمک به مشتریان کمک می‌کند تا توصیفات غیرساختارمند و به زبان طبیعی موجودی موجودی خود را وارد کنند (به عنوان مثال، “سیب فوجی ارگانیک، 15 پوند”) در یک کاتالوگ یکپارچه و عادی. در سمت پذیره نویسی، Silo از چندین مدل هوش مصنوعی برای ارزیابی ریسک کسب و کار و شناسایی ناهنجاری ها در طول فرآیند تامین مالی استفاده می کند.

سیلو

اعتبار تصویر: سیلو

براون گفت: “در مواد فاسد شدنی، پول نقد پادشاه است و دسترسی به سرمایه در گردش برای تامین منابع موجودی و سرمایه گذاری های عملیاتی در زیرساخت ها یک چالش همیشگی است.” آب‌وهوا، کنترل‌های مرزی، لجستیک حمل و نقل لایه‌ای از پیچیدگی اضافه می‌کنند که عمدتاً خارج از کنترل شرکت‌ها است، در حالی که حجم بالای تراکنش‌های مالی که در کاغذ و سیستم‌های قطع شده ردیابی می‌شوند، ردیابی و تشخیص سلامت مالی یک شرکت را دشوار می‌کند. کسب و کار.”

به نظر می رسد این رویکرد پیشروی هوش مصنوعی برای Silo کار می کند، که صدها مشتری و درآمد دارد که از دسامبر 2022 بیش از 100٪ رشد کرده و به “ده ها میلیون دلار” رسیده است. به نظر می رسد سرمایه گذاران نیز از این استراتژی راضی هستند. Silo، برای شوخ طبعی، این هفته یک دور 32 میلیون دلاری سری C به رهبری Koch Disruptive Technologies با مشارکت Andreessen Horowitz، Haystack Capital، Tribe Capital، Collate Capital و Moore Capital بسته شد.

با افزایش مجموع جمع آوری شده Silo به 272 میلیون دلار، این بخش با توجه به محیط سرمایه گذاری VC خنک کننده برای استارت آپ های زنجیره تامین، بسیار چشمگیرتر است. بر اساس گزارش Business Insider، بودجه این بخش در سه ماهه سوم 2022 تنها به 3.3 میلیارد دلار رسید که در مقایسه با سه ماهه دوم 56 درصد کاهش در سال و 37 درصد کاهش داشته است. کاهش سرمایه در سه ماهه اول 2023 ادامه یافت که منعکس کننده کندی گسترده تر در فناوری (و تا حدی بحران بانک سیلیکون ولی) بود.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  34 والپیپر جالب Samsung Galaxy Z Fold 5 و Z Flip 5 (4K)

براون می‌گوید که پول نقد جدید برای توسعه محصول و تحقیق و توسعه، به‌ویژه در زمینه‌های لجستیک و اتوماسیون گردش کار، صرف خواهد شد.

او گفت: «ما معتقدیم این حوزه‌های تمرکز کلیدی برای ایجاد یک زنجیره تامین و یک بازار کارآمدتر هستند. Silo قصد دارد به توسعه محصول پلتفرم خود ادامه دهد تا راه حل های جامع خود را برای مشاغل بیشتری در فضای مواد غذایی فاسد شدنی ارائه دهد.

تامین مالی همچنان یک تمرکز اصلی برای سیلو خواهد بود. برای تکمیل محصول Instant Pay شرکت، که به مشتریان امکان می دهد پرداخت ها را انجام دهند و دریافت کنند و در عین حال تطبیق خودکار را به سیستم های حسابداری خود بازگردانند، Silo یک برنامه وام برای مشاغل زنجیره تامین مواد غذایی را راه اندازی کرد. First Citizens Bank با Silo همکاری می کند تا 100 میلیون دلار بدهی برای تأمین مالی Cash Advance فراهم کند.

«این برنامه‌های تأمین مالی به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​در زنجیره‌های تأمین فاسد شدنی کمک می‌کنند تا عملیات خود را مقیاس‌بندی کنند، در چشم‌اندازی که به‌سرعت تثبیت می‌شود، ثبات پیدا کنند و در سطحی رقابت کنند که در طول تاریخ فقط برای کسب‌وکارهای نخبه و بزرگ‌تر در صنعت کنار گذاشته شده است. براون گفت. «بهره‌گیری از ترکیبی از بینش داده‌ها و دسترسی به سرمایه در گردش اضافی، از طریق تأمین مالی، به شرکت‌ها اعتماد به نفس می‌دهد تا فرصت‌های بازار را اجرا کنند که به آنها جایگاه قوی‌تری در جدولی که به سرعت در حال تحکیم است، می‌دهد.»

Silo مستقر در سانفرانسیسکو در حال حاضر یک تیم 84 نفره دارد. براون انتظار دارد تا پایان سال به حدود 100 افزایش یابد.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/MXl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *