تاریخ انتشار پوکمون اسلیپ، گیم پلی و آخرین اخبار

زمان مطالعه: 3 دقیقه

پوکمون اسلیپ نشان‌دهنده گامی دیگر در فضای برنامه‌های سبک زندگی و سلامتی Pokemon Company است، و از اولین اعلامیه‌اش تا به حال به این فرنچایز محبوب اضافه شده است.

اگر آشنایی دارید پوکمون گو، احتمالاً با پوکمون های جیبی غریبه نیستید. خواب قصد دارد این یک گام را جلوتر بردارد، برنامه خواب شما را ردیابی کند و به شما با موارد موضوعی برای استراحت خوب پاداش دهد.

پوکمون اسلیپ فرمول کلاسیک شکار پوکمون را مورد بررسی قرار می دهد و برنامه خواب شما را ردیابی می کند و با مواردی با موضوع پوکمون به شما پاداش می دهد. حتی یک دستگاه جانبی جدید به نام Pokémon Go Plus + وجود دارد که می تواند همزمان با برنامه استفاده شود. پوکمون اسلیپ در سراسر جهان شروع به انتشار می کند، در اینجا آنچه شما باید در مورد زمان بندی انتشار بسته به محل زندگی خود بدانید آورده شده است.

Pokémon Sleep: بریده بریده

  • چیست؟ یک پوکمون که با عادات خواب شما گره خورده است
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ جولای 2023 (اکنون در برخی مناطق منتشر شده است)
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ اندروید و iOS

تاریخ انتشار پوکمون اسلیپ

پوکمون اسلیپ

اعتبار تصویر: شرکت پوکمون

پوکمون اسلیپ در مناطق انتخابی شروع به انتشار کرده است و اکنون در بریتانیا، برخی از کشورهای اروپایی، نیوزلند، کانادا، استرالیا و کشورهای منتخب در آمریکای لاتین در دسترس است. برخی از کشورهای آفریقا در حال حاضر می توانند Pokémon Sleep را نیز دانلود کنند. بهترین راه برای بررسی این است که به فروشگاه Google Play یا App Store در دستگاه خود بروید تا ببینید آیا بازی در منطقه شما راه اندازی شده است یا خیر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  چگونه بریتانیا می تواند تا سال 2030 به یک ابرقدرت فناوری پزشکی تبدیل شود؟

تاریخ انتشار پوکمون اسلیپ در ایالات متحده چه زمانی است

یکی از چیزهایی که هنوز در هواست این است که چه زمانی پوکمون اسلیپ در آمریکای شمالی راه اندازی خواهد شد. با توجه به الگوی عرضه فعلی، انتظار می‌رود که در چند روز آینده باشد، زیرا مناطق جدید روزانه اضافه می‌شوند. هنگامی که شرکت پوکمون تاریخ انتشار ایالات متحده را برای پوکمون اسلیپ، ما این صفحه را به روز خواهیم کرد.

تریلرهای پوکمون اسلیپ

جدیدترین تریلر برای پوکمون اسلیپ در روز پوکمون 2023 فاش شد. این نشان می‌دهد که مربیان با مجموعه‌ای از پوکمون‌ها از خواب بیدار می‌شوند. چند نقل قول دوست داشتنی از بازی، و همچنین نگاهی به این که چگونه شرکت پوکمون قصد دارد به شما کمک کند بهتر بخوابید، وجود دارد.

هیچ گیم پلی در طول این تریلر خاص نمایش داده نشد، اما خوشبختانه با یک خرابی برنامه جدید دنبال شد که می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

ما تعدادی کلید قرار داده ایم پوکمون اسلیپ تریلرهایی در سراسر این مقاله وجود دارد، اما می‌توانید تمام تریلرهای پوکمون اسلیپ را که تا به امروز در کانال رسمی شرکت پوکمون در یوتیوب منتشر شده است، پیدا کنید.

گیم پلی Pokémon Sleep

پوکمون اسلیپ یک برنامه ی است که توسط Select Button و در کنار Niantic توسعه یافته است و بازی AR موبایل را ایجاد کرده است پوکمون گو.

از آن به عنوان یک بازی به عنوان یک برنامه یاد نمی شود، و ما آن را به این معنی می دانیم که این به یک برنامه ردیابی خواب بسیار نزدیکتر از یک بازی پوکمون تلفن همراه تمام عیار است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  Smart View در سامسونگ چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

توضیحات رسمی برنامه چند عنصر جالب را توصیف می کند. می خواند، “پوکمون اسلیپ هدفش این است که خواب را به سرگرمی تبدیل کند و زمانی که بازیکن در خواب سپری می‌کند و زمانی که از خواب بیدار می‌شود، روی گیم‌پلی تاثیر می‌گذارد.”

شرکت پوکمون اخیرا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع منتشر کرده است پوکمون اسلیپ. این برنامه خواب شبانه شما را ردیابی می کند و بسته به اهداف خواب خاصی مانند مدت زمان و منظم بودن برنامه خواب شما به شما امتیاز می دهد – اما اینکه آیا ما برای چند ساعت خوابیدن در خانه تنبیه می شویم یا پاداش می گیریم، همه حدس می زنند.

هنگام خواب، تلفن هوشمند خود را در کنار تخت خود قرار می دهید. وقتی از خواب بیدار می شوید، به شما گفته می شود که شب قبل چه نوع خوابی داشته اید. سپس این نوع با پوکمون هایی که همان نوع خواب شما هستند مطابقت داده می شود. این‌ها در بازی ظاهر می‌شوند و به شما امکان می‌دهند به طور پیوسته پوکمون را در حین حرکت جمع‌آوری کنید.

همچنین می‌توانید از Pokémon Go Plus+، آخرین نسخه ردیاب پلاس که در پشت سر هم استفاده می‌شود، استفاده کنید. پوکمون گو. به ما گفته شده که اکنون می‌تواند به ردیابی خواب شما و همچنین ردیابی پوکمون کمک کند و «اطلاعات مربوط به خواب را از طریق به تلفن هوشمند شما ارسال کند».

این همه آن چیزی است که باید در مورد پوکمون اسلیپ بدانید. برای اکشن بیشتر پوکمون، لیست ما را بررسی کنید بهترین بازی های پوکمون ساخته شده

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/OYMnUE
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *