تاریخ انتشار Star Wars Outlaws، پلتفرم‌ها و هر آنچه می‌دانیم

زمان مطالعه: 6 دقیقه

Star Wars Outlaws به عنوان یک “فانتزی شرورانه” توصیف می شود که یک اکشن-ماجراجویی جهان باز را در چنین فرنچایز محبوبی ارائه می دهد. اگرچه می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این در سال 2024 عرضه شود، اما هنوز اطلاعات قابل توجهی در مورد آن داریم و چیزهایی که آن را در خارج از اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان بسیار خاص می‌کند.

ما نگاهی کوتاه به صحنه انداخته‌ایم، و با قهرمان قابل بازی خود و همراهشان آشنا شده‌ایم، اما خارج از آن، چیزهای زیادی در مورد آنچه که در فروشگاه وجود دارد بی‌پاسخ مانده است. قانون شکنان جنگ ستارگان. در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون می دانیم.

Star Wars Outlaws: Cut to the chatting

کی وس و نیکس روی تپه ای مشرف به محیطی جدید در Star Wars Outlaws ایستاده بودند.

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

چیست؟ اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان
چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ 2024
روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC
چه کسی آن را می سازد؟ Massive Entertainment و Ubisoft

Star Wars Outlaws: تاریخ انتشار و پلتفرم ها

دشمنان روی میز پوکر در Star Wars Outlaws

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

قانون شکنان جنگ ستارگان هنوز تاریخ انتشار مشخصی دریافت نشده است، اما مشخص شده است که بازی در سال 2024 وارد بازار می شود. ما نمی دانیم که این بازی در کدام ماه یا حتی سه ماهه قرار می گیرد، اما با توجه به اینکه اعلام بازی نسبتاً اخیر است، ما تعجب نمی کند اگر در اواخر سال سقوط کند.

علاوه بر این، قانون شکنان قرار است روی ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، پلی‌استیشن 5 و ‌های شخصی عرضه شود، بنابراین هر بازیکن کنسول نسل قبلی قبل از اینکه به جای یک قانون شکن بین کهکشانی بپرد، باید این ارتقا را انجام دهد.

تریلرهای Star Wars Outlaws

کی وس در فیلم Star Wars Outlaws به صفحه نمایش در اتاقی تاریک نگاه می کند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

اولین تریلر برای جنگ ستارگان: قانون شکنان به عنوان بخشی از نمایشگاه Xbox Games Showcase 2023 نشان داده شد و اولین نگاهی را به آنچه که می‌توانیم از جدیدترین قسمت اقتباس‌های بازی‌های ویدیویی جنگ ستارگان انتظار داشته باشیم ارائه می‌دهد.

در تیزر دو و نیم دقیقه‌ای، به ما نشان داده می‌شود که زندگی خارج از دیدگاه سنتی شما از جنگ ستارگان چگونه است، و به منطقه‌ای شلوغ و از نظر اخلاقی مشکوک منتقل می‌شویم که قبلاً زیاد آن را تجربه نکرده‌ایم. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

دومین تریلر بعد از اولین نمایش قانون شکنان جنگ ستارگان به عنوان بخشی از Ubisoft Forward نشان داده شد و به جای تمرکز بر سینما، محتوای بیشتری را در بازی ثبت کرد. در بینش ده دقیقه‌ای، می‌توانیم گیم‌پلی را هم از طریق پیاده‌روی و هم از سمت پرواز ببینیم، هر دو شامل مبارزه و نورافکن اضافی بر روی عناصر مخفی کاری در ابتدای تریلر.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه مسدود کردن شخصی در Twitch در مرورگر وب

داستان و صحنه فیلم Star Wars Outlaws

کی وس و نیکس در حال قدم زدن در یک کوچه تاریک با چند نفر از افراد ناظر در Star Wars Outlaws

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

قانون شکنان جنگ ستارگان بین رویدادهای Star Wars: The Empire Strikes Back و Star Wars: Return of the Jedi اتفاق می افتد، به این معنی که امپراتوری نقش بسیار مهمی در روایت خواهد داشت.

از آنجایی که داستان به خودی خود حول محور داغ شدن امپراتوری کهکشانی در پاشنه اتحاد شورشیان می چرخد، با تاکید خاصی بر رشد مداوم فعالیت های جنایی، انتظار می رود داستانی پرتنش آشکار شود. با این حال، با توجه به اینکه ما فقط یک تریلر برای تجزیه و تحلیل داریم، در حال حاضر هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد داستان و صحنه وجود دارد.

اما ما بود به قهرمان ما معرفی شد. شما نقش کی وس، یک شرور را که تلاش می کند یکی از بزرگترین دزدی های کهکشانی که کهکشان تا به حال شاهد بوده است را انتخاب کنید. به جای اینکه قهرمان سنتی یک شخصیت جدای را انتخاب کنید، نقش سرکش‌تر را ایفا کنید که در ماموریت‌ها و محیط‌ها بجنگید و راه خود را بدزدید، و همچنین از هر نیروی مشکوکی که در مقابل آن قرار می‌گیرید غلبه کنید.

اما، کی در این تلاش تنها نیست. اولین تریلر، همراه وفادار او، نیکس، یک بیگانه خزدار چهار پا که طراحی مخلوق جنگ ستارگان را در بهترین حالت خود مجذوب خود می کند، در کنار یک دروید کماندویی تزئین شده با کت سنگر به نام ND-5 به ما معرفی کرد.

گیم پلی جنگ ستارگان

کی وس در فیلم Star Wars Outlaws روی میز شرط بندی می کند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

اگرچه در تریلر اولین نمایش جهانی چیزهای زیادی برای باز کردن وجود داشت، اما محتوای درون بازی زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود نداشت. فیلم‌های سینمایی موجود، جنبه‌ای پر جنب و جوش و در عین حال تیره از جهان جنگ ستارگان را نشان می‌دهند، و تنش آشکاری بین قهرمان داستان و مقامات بین کهکشانی وجود دارد، اما ما تقریباً بدون هیچ ایده‌ای از آنجا دور شدیم.

خوشبختانه، در Ubisoft Forward یک گیم‌پلی ده دقیقه‌ای دریافت کردیم که روشن‌تر از آنچه می‌توانیم از درون بازی انتظار داشته باشیم، روشن کرد. این تریلر با چیزی شبیه به یک ماموریت مخفی کاری شروع می شود، جایی که کی در حال حرکت در یک مکان پر از مخالفت با Nix است. همچنین تعدادی از اقدامات بالقوه ای را مشاهده می کنیم که می توانید برای انجام یک ماموریت انجام دهید، مانند استفاده از Nix برای منحرف کردن تهدیدات احتمالی در حین حرکت.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه رفع مشکل DaVinci Resolve "Unsupported GPU Processing Mode" در ویندوز در سال 2023

به سرعت پس از این، ما از طریق کی دیده می شویم که باعث تعقیب و گریز با سرعت بالا و برخی نبردهای شدید می شود. همانطور که با چند تن از اعضای مخالف در تماس هستیم، به نظر می رسد زمان کند می شود تا به کی و نیکس فرصت داده شود تا حرکات و حمله خود را برای فرار برنامه ریزی کنند، درست زمانی که همه چیز کمی کدر می شود، یعنی زمانی که ما را به سوی قاچاقچی می برند. شهر امید جانتا.

اما، همه چیز در اینجا دقیقاً کند نمی شود و به جای تمجید زیاد برای فرار از تهدید، پس از تهدید یک “دوست” امپراتوری، به سرعت در یک فرار دیگر به پاهای خود می پریم. همانطور که برچسب “خواسته” روی صفحه نمایش ما ظاهر می شود، ما به سرعت در یک عقب نشینی فرافضا و نوعی جنگ بین کهکشانی به آسمان می رویم. بین کات سین های سینمایی و دیالوگ بین ND-5 و کی، و صدای جیر جیر گاه به گاه Nix، ما در فضای فرافضا در یک گریز ناامیدانه از مخالفان داغ در دم حرکت می کنیم.

فقدان جهت در طول داگ مبارزه فضایی ما بر ماهیت جهان باز بودن بازی تاکید می کند و به نظر می رسد که شما کنترل کاملی بر روی این دارید که در هنگام تلاش و فرار به کدام سمت بروید، که به ویژه با پرسیدن کنجکاو ND-5 تشویق می شود: مقصد بعدی ما کجاست؟” و کی با “هرجا که بخواهیم” را دنبال کرد.

برای پایان دادن به تریلر گیم‌پلی، محیط‌ها و مکان‌هایی به ما نشان داده می‌شود که هنوز اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها نداریم، که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که با نزدیک شدن پنجره انتشار ۲۰۲۴، جزئیات بیشتری را ببینیم.

با این حال، با تکیه بر اعتبار تکرار یک تجربه سنتی از جنگ ستارگان، Massive Entertainment اعلام کرده است که از محدودیت‌هایی که فیلمسازان در دهه‌های 70 و 80 داشتند، در طراحی لوازم تقلید خواهد کرد و ارائه بازی نزدیک خواهد بود. به سه گانه اصلی

اخبار جنگ ستارگان قانون شکنان

کی وس و نیکس در جنگ ستارگان یاغی ها با هم روبرو می شوند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

بازی رسمی Walkthrough برای Star Wars Outlaws در Ubisoft Forward نمایش داده شد
اولین نگاه از قانون شکنان جنگ ستارگان گیم پلی پس از اعلام اولیه آن در نمایشگاه بازی های Xbox به عنوان بخشی از Ubisoft Forward نشان داده شد. این تریلر ده دقیقه‌ای اطلاعاتی در مورد سفر فضایی و نبرد در کنار آنچه که به نظر می‌رسد یک ماموریت و صحنه است، ارائه می‌دهد، قبل از اینکه با کلاژی از چند محیط مختلف که می‌توانیم انتظار کشف آن‌ها را داشته باشیم و دشمنانی که باید برای رویارویی با آنها آماده شویم، پایان یابد.

بازی Star Wars Outlaws در نمایشگاه Xbox Games معرفی شد
در نمایشگاه Xbox Games در 11 ژوئن، پرده برای اولین نگاه به Star Wars Outlaws برداشته شد و اولین نگاهی به عنوان ارائه داد و معرفی کوتاهی از قهرمان داستان، دوره زمانی و محیط بازی به طور کلی ارائه کرد. .

امیدواریم که این خبر مجله زوم نود و هشت مورد توجه شما قرار گرفته باشد

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/VikaKl
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *