پس از پنج سال، بالاخره جایگزین Beats Studio 3 آمد

زمان مطالعه: 5 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم پس از پنج سال، بالاخره جایگزین Beats Studio 3 آمد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

Studio Pro کیفیت صدا، صدای فضایی و مهمتر از همه USB-C را با قیمت 349 دلار به ارمغان می آورد.

هفته آینده، Beats اولین محصول خود را 15 سال پیش عرضه خواهد کرد. این سازنده به سرعت خود را به عنوان نمادی از وضعیت، با قدرت مشارکت با نوازندگان و تأثیرگذاران ورزشی تثبیت کرد. این یک شاهکار نادر در دنیای لوازم الکترونیکی مصرفی بود، جایی که عامل سرد تا حد زیادی به کارایی می‌پردازد.

برای Beats، این گاهی اوقات به معنای قربانی کردن کیفیت در آن روزها بود. محصولات اولیه آن به دلیل جبران بیش از حد بیس بسیار بدنام بودند. با این حال، در یک دهه و نیم پس از آن، این شرکت محصولاتی فراتر از زبان طراحی را بهبود بخشیده است. هدفون های جدیدتر تجربه بسیار بهتری را ارائه کرده اند و این شرکت در زمینه فناوری های حذف نویز تطبیقی ​​از جلوتر بود.

در حالی که خرید Beats توسط اپل در سال 2014 اساساً در جهت دستیابی به یک رقیب بود، اپل تا حد زیادی مباشر خوبی بوده است. به عنوان یک سازنده هدفون، Beats به عنوان برند خود به فعالیت خود ادامه می‌دهد، و در حالی که شرکت‌ها به وضوح فناوری‌ها (از جمله سیلیکون داخلی اپل) را به اشتراک می‌گذارند، Beats می‌تواند به تمرکز بر چیزهایی که در وهله اول باعث موفقیت آن شده‌اند، ادامه دهد.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من احتمالاً هر بار که این شرکت یک جفت هدفون جدید عرضه می‌کند، نسخه‌ای از این را می‌گویم، اما Beats یک برند صوتی دوست نیست – و احتمالاً هرگز نخواهد بود. اگر کیفیت صدا را بیش از هر چیز در اولویت قرار می دهید، من همچنان WH-1000XM5 سونی را در رده بالای گوش توصیه می کنم. اگر در چند سال گذشته از من خواسته باشید که یک جفت هدفون هواپیما را توصیه کنم، تقریباً مطمئناً آنها را توصیه کرده ام.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  5 بهترین چراغ سیلاب در فضای باز برای بهبود امنیت خانه شما

در همین حال، بیت‌ها هدفون‌های ارتعاشی هستند. آنها هدفون هایی هستند که شما برای تقویت خود می پوشید. دلیلی وجود دارد که می بینید افراد زیادی در باشگاه نسبت به سایر شرکت ها وزنه می زنند. به همین دلیل است که آنها یکی از چیزهای کمیاب در این دنیا هستند که می توانند لبرون، دریموند گرین، جیمز هاردن و کوین دورانت را متحد کنند. آنها برای عمل تنظیم و ساخته شده اند. لمس هایی مانند دکمه پخش/مکث بزرگ روی کاپ گوش، کارکردن با آن را در حال حرکت بسیار آسان تر می کند.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

این مطمئناً در مورد Beats Studio Pro صدق می کند. هدفون جدید 350 دلاری بسیار مطابق با مسیر این برند است. آنها عملاً جانشین مورد انتظار Beats Studio 3 2017 هستند. آنها به خوبی در اطراف هدفون قدم می زنند. من آنها را هنگام تمیز کردن آپارتمانم زیاد پوشیده ام. اما اگر به دنبال قدردانی از تفاوت‌های جزئی آلبوم جاز مورد علاقه‌ام باشم، به دنبال آلبوم سونی هستم.

آنها همچنان قابلیت حذف نویز عالی را ارائه می دهند و کاملا راحت هستند. همراه با 40 ساعت عمر باتری با شارژ، دریغ نمی‌کنم آنها را برای یک سفر طولانی در کیف دستی خود قرار دهم. آنها همچنین به خوبی و فشرده جمع می شوند. کیفیت صدا همچنان بهبود یافته است، اما در هنگام ارائه متعادل ترین تجربه گوش دادن به موسیقی، من از توصیه آنها به چندین جفت تردید دارم.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

از نظر تنفس، خوب، این همه نسبی است. اینجا در نیویورک در دهه 90 مرطوب بوده است، بنابراین من تا حد زیادی از پوشیدن آنها در بیرون در طول روز اجتناب کرده ام. اما این را برای همه هدفون های روی گوش می گویم. آنها خوب و راحت هستند و احتمالاً هنگام دویدن روی سر شما راحت خواهند ماند، اما من Studio Buds+ را برای تمرینات صبحگاهی خود رزرو کرده ام. من نمی توانم به راحتی با هدفون روی گوش عرق کنم. من لبرون جیمز نیستم. من همچنین باید آنها را در حالت شفافیت دائمی در هنگام پیمایش در شهر داشته باشم – معمولاً هوشیاری بیشتر در هدفون‌ها آسان‌تر است.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه ویرایش عکس ها در آیفون برای نتایج شگفت انگیز

چند لمس خوب در اینجا وجود دارد. توانایی ادامه گوش دادن در حالی که هدفون در حال شارژ شدن است عالی است – و چیزی نیست که همه ارائه دهند. حذف نویز فعال و شفافیت در هنگام اتصال غیرفعال می شوند، اما این عمدتاً مشکل بزرگی نیست. در عین حال، می توان از این ویژگی ها در هنگام استفاده از پورت 3.5 میلی متری استفاده کرد – یک مورد ضروری برای پروازها. پالت رنگ کمتر است، که آنها را کمی همه کاره تر می کند.

صدای فضایی وجود دارد – این تأثیر اپل است. من هنوز متقاعد نشده ام که روی هدفون اضافی نیست. در اسپیکرهایی مانند HomePod که می‌تواند صدای بسیار چشمگیرتری را در یک فضای سه‌بعدی ارائه دهد، بسیار منطقی‌تر است. در اینجا، بیشتر در مورد ثابت نگه داشتن منبع صوتی در فضا هنگام چرخاندن سر است (فقط پلتفرم های اپل). سازگاری با صدای بدون افت بسیار مفیدتر است، به خصوص که این ویژگی یکی از بزرگترین نقاط فروش Apple Music نسبت به Spotify است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

از نظر طراحی، آنها تفاوت زیادی با Studio 3s ندارند – بیشتر یک اصلاح هستند. در واقع، احتمالاً می توان از آن برای خلاصه کردن کل استفاده کرد. علیرغم فاصله پنج ساله و تغییر نام، استودیو Pros یک قدم بزرگتر از Studio 3s است. و آنها به روز رسانی های خوبی را ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که 3s آنقدر قدیمی هستند که هنوز از micro USB بهره می برند – یک واقعیت شگفت انگیز در سال 2023. همچنین، قدردانی از Beats/Apple برای حفظ قیمت 349 دلاری پس از نیم دهه، به ویژه در عصری که قیمت لوازم الکترونیکی به طور مداوم در حال افزایش است.

اگر در گذشته به Beats گرایش داشته اید، اینجا چیزهای زیادی برای دوست داشتن پیدا خواهید کرد. فروش آنها از 23 جولای آغاز می شود.



امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/WLjjPL
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *