تاوی کنیایی برای برنده شدن مایکروسافت Imagine Cup دچار اختلال پردازش شنوایی می شود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تاوی کنیایی برای برنده شدن مایکروسافت Imagine Cup دچار اختلال پردازش شنوایی می شود
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

رقابت فناوری دانش‌آموزی مایکروسافت، جام تصور، برنده امسال را برگزیده است: تاوی، تیمی از کنیا که از ابزارهای یادگیری ماشینی برای کمک به کودکان مبتلا به اختلال پردازش شنوایی برای درک بهتر دیگران استفاده می‌کند.

APD یک وضعیت شنوایی است که در آن فردی صدا را به خوبی می شنود اما مغزش در پردازش آن مشکل دارد. این می تواند منجر به تاخیر در یادگیری و درک گفتار و همچنین ناراحتی های روزمره شود زیرا ارتباط مستلزم کار و تمرکز بیشتر است.

جان اونسونگو مابیا، مونا نعمان سعید، سینتیچه موسوو سیشمبی و زکریا حسین حسن تاوی را تشکیل دادند زیرا همگی می‌خواستند چیزی در فناوری آموزشی بسازند و تصمیم گرفتند که APD را انتخاب کنند زیرا یکی از اعضا خواهر یا برادری با آن دارد.

معمولاً سمعک همان چیزی است که تجویز می شود، زیرا می تواند به جداسازی و تأکید بر صداها کمک کند. اما تهیه و نگهداری سمعک بسته به محل زندگی شما ممکن است دشوار باشد و حتی ممکن است راه حل مناسبی نباشد. با دانستن اینکه چه چیزی در پردازش و زیرنویس صدا در زمان واقعی امکان پذیر است، تیم تصمیم گرفت یک ابزار متمرکز بر APD بسازد که با یک گوشی و هدفون معمولی کار می کند.

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  نحوه استفاده از مجموعه های مشارکتی در اینستاگرام

تاوی یک نام سواحیلی است و در انگلیسی به معنای جوانه زدن برگ است. بچه‌ها نسل جوانه‌زن هستند و ما می‌خواستیم کاری برای آنها انجام دهیم تا آنها را ارتقا دهند و به حداکثر توانایی خود برسند.»

برنامه Team Tawi سرکوب نویز را انجام می‌دهد، بر گفتار تأکید می‌کند و آن گفتار را در زمان واقعی به متن تبدیل می‌کند و می‌تواند برای نیازهای خاص کودک و مشکلات شنوایی پیکربندی شود.

سعید در توضیح پروژه خود گفت: “ما معتقدیم که Tawi که از تشخیص و تقویت گفتار در زمان واقعی استفاده می کند، می تواند یک تغییر دهنده برای این کودکان باشد و به آنها امکان می دهد تا در محیط های اجتماعی و آموزشی مشارکت بیشتری داشته باشند.” “امید ما این است که تاوی در نهایت به طور گسترده در دسترس قرار گیرد و به رفع نیازهای حیاتی جامعه کمک کند.”

برنده نهایی Imagine Cup، که از بین سه فینالیست منطقه ای و چندین برنده دیگر دسته بندی شده است، 100000 دلار به خانه می برد، کمی با مدیر عامل مایکروسافت، ساتیا نادلا، و “دسترسی سطح 2 به مایکروسافت برای مرکز بنیانگذاران استارت آپ”، که امیدواریم آنها را پیدا کنند. مفید

تیم تاوی

دو فینالیست دیگر نیز شایسته ذکر هستند:

شاید این مقاله را هم دوست داشته باشید :  6 بهترین براکت پشتیبانی GPU برای جلوگیری از افتادگی

ابزار نظارت بر قلب از تایلند: این بچه‌ها دستگاهی را جمع‌آوری کرده‌اند که گوشی‌پزشکی را به تلفن هوشمند متصل می‌کند و از یادگیری ماشینی برای کمک به تجزیه صدای ورودی استفاده می‌کند و به افراد اجازه می‌دهد خود را برای ناهنجاری بررسی کنند.

Eupnea: یک تیم آمریکایی که از برای گوش دادن به سرفه های بیماران سل استفاده می کند و به توصیه گزینه های درمانی کمک می کند.

می توانید سایر فینالیست ها را در این پست اخیر وبلاگ بررسی کنید. به همه کسانی که آن را ساخته اند تبریک می گویم!

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/Zel
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *