تسلا در سال 2022 نیروی کار کارخانه گیگافکتوری آستین خود را بیش از سه برابر کرد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به گزارش سایت نود و هشت زوم تسلا در سال 2022 نیروی کار کارخانه گیگافکتوری آستین خود را بیش از سه برابر کرد
که در این بخش به محتوای این خبر با شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت

بر اساس گزارش سالانه انطباق این شرکت که در اختیار مقامات کانتی قرار گرفته است، مرکز تولید 2500 هکتاری تسلا در آستین، تگزاس، نیروی کار خود را در سال گذشته سه برابر کرد. بلومبرگ ابتدا این خبر را گزارش کرد.

گزارش ثبت شده در برنامه توسعه اقتصادی شهرستان تراویس نشان می دهد که تسلا نیروی کار خود در آستین را از تنها 3523 کارمند مشروط و دائمی در سال 2021 به 12277 نفر در پایان سال 2022 افزایش داده است. بلومبرگ گزارش می دهد که بیش از نیمی از کارگران تسلا با میانگین در این شهرستان ساکن هستند. کارمند تمام وقت با حقوق حداقل 47147 دلار. بر اساس داده های ZipRecruiter، در خارج از کارخانه تسلا، متوسط ​​حقوق یک کارگر آستین 68060 دلار است.

TechCrunch نتوانست نسخه‌ای از گزارش را دریافت کند، بنابراین مشخص نیست که آیا این کارگران همه تمام وقت هستند یا خیر. اگر این کار را داشته باشند، تسلا بسیار بیشتر از آنچه که قرارداد دارد، کارمندان تمام وقت استخدام کرده است. بر اساس قرارداد بین تسلا و تراویس کانتی، این شرکت موظف است در چهار سال آینده 5001 شغل تمام وقت جدید ایجاد کند.

در این قرارداد همچنین آمده است که تسلا باید در طی پنج سال آینده حدود 1.1 میلیارد دلار در این شهرستان سرمایه گذاری کند. گزارش انطباق تسلا نشان می دهد که این خودروساز در سال گذشته 5.81 میلیارد دلار در Gigafactory تگزاس سرمایه گذاری کرده است که یک سال پیش به طور رسمی در رویداد “Cyber ​​Rodeo” راه اندازی شد. در ماه ژانویه، تسلا به رگولاتورها اطلاع داد که قصد دارد 770 میلیون دلار دیگر را برای توسعه کارخانه سرمایه گذاری کند تا شامل یک سایت تست سلول باتری و سایت تولید واحد کاتد و درایو شود. با این سرمایه گذاری مشاغل بیشتری ایجاد می شود.

انتخاب تسلا برای انتقال دفتر مرکزی خود به تگزاس و ساخت یک کارخانه گیگ در آنجا به این ایالت کمک کرده است تا کشور را در رشد شغل رهبری کند. این خودروساز کراس اوور مدل Y خود را در آنجا می‌سازد و قصد دارد Cybertruck خود را نیز در تگزاس بسازد. ایلان ماسک، مدیر عامل شرکت گیگا تگزاس نیز گفته است که مدلی برای تولید پایدار خواهد بود. بر اساس گزارش بلومبرگ، سال گذشته، تسلا مرحله اول را به پایان رساند که به “بزرگترین تاسیسات خورشیدی روی پشت بام در جهان” تبدیل می شود. تسلا مرحله دوم نصب را آغاز کرده است، اما در حال حاضر گزارش هایی مبنی بر اینکه می توان سقف را از فضا مشاهده کرد، وجود دارد. هدف تولید 27 مگاوات برق است.

ماسک همچنین قول داده است که این سایت را به یک «بهشت زیست‌محیطی» تبدیل کند، با یک پیاده‌روی و مسیر پیاده‌روی/دوچرخه‌سواری که به روی عموم باز خواهد شد. به‌روزرسانی‌های زیادی در این زمینه انجام نشده است و مردم محلی نگران این هستند که این سایت در واقع بیشتر یک کابوس زیست‌محیطی است که منجر به آلودگی صوتی و آب شده است. این سایت که در تقاطع بزرگراه ایالتی 130 و جاده هارولد گرین در شرق آستین واقع شده است، در امتداد رودخانه کلرادو قرار دارد و در صورت طغیان رودخانه می تواند یک فاجعه آب و هوایی ایجاد کند.

محل کارخانه گیگا تسلا نیز از لحاظ تاریخی خانه خانواده های کم درآمد بوده و جمعیت زیادی از ساکنان اسپانیایی زبان را در خود جای داده است. مشخص نیست که آیا مشاغل در کارخانه منعکس کننده جمعیت جمعیتی جامعه ای است که در آن زندگی می کند یا خیر.

امیدواریم از این مقاله مجله نود و هشت زوم نیز استفاده لازم را کرده باشید و در صورت تمایل آنرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با امتیاز از قسمت پایین و درج نظرات باعث دلگرمی مجموعه مجله 98zoom باشید

امتیاز بدهید

لینک کوتاه مقاله : https://5ia.ir/dsUbEP
کوتاه کننده لینک
کد QR :
اشتراک گذاری
سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور

سروناز مقدم پور هستم کارشناس مهندسی کامپیوتر و مدیر وبسایت نود و هشت زوم. چندین سال است که در حوزه وب فعالیت می کنم و تخصص های اصلیم طراحی سایت و سئو است بعد از یادگیری علاقه زیادی به آموزش دادن دارم

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *